1.8T a hybridni turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.8T a hybridni turbo
Ahojte je tu nekdo ma zkusenost s hybridem na 1.8T nebo je tu nekdo by ho udelal? Nebo i kontakt dik moc
na 250 bezpečných to přestroj na BAM vnitřnosti a osazení to znamená i IC výfuk sání turbo vstřiky pumpa řj a vše kolem s tím spojené možná lepší koupit celýho angličana ale i tak počítej s tím že bude popraskaný výfukový housing a případně i svody do turba ale když budeš mít štěstí hezky se povozíš...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vyfuk 2.5", vstriky 440cc, palivove cerpadlo walbro a ic v priprave ted uz jenom turbo.
turbo chci prave bud koupit udelane a nebo kdyby ho nekdo bl schopny poskladat.
Pak uz jenom naladit a odbrzdit.
Ano premyslel jsem o bamku, ale po delsim rozhovoru s jednom clovekem co dela 1.8t hlavne to stavi na agu tak dosahuje brutalni vykony az neuveritelne.
Ono by stacilo i origos kkk k04-001 ale 28t se mi za nej nechce davat.
turbo chci prave bud koupit udelane a nebo kdyby ho nekdo bl schopny poskladat.
Pak uz jenom naladit a odbrzdit.
Ano premyslel jsem o bamku, ale po delsim rozhovoru s jednom clovekem co dela 1.8t hlavne to stavi na agu tak dosahuje brutalni vykony az neuveritelne.
Ono by stacilo i origos kkk k04-001 ale 28t se mi za nej nechce davat.
sama top porada....
Nic stacia ti vstreky 380cc a turbo z 154/165kw, a vyfuk dostanes sa cca na limit ojnic 1.8t 110/132kw ccca 250-260 koni a 350-370nm, ziadne sanie a nezmysli ti netreba akurat poriesit ic a ak chces tie 2 ks z Audi s3-smic mam na predaj
Limit k04-022 je cca 300ps cize s prehladom na tvoj vykon staci
Nic stacia ti vstreky 380cc a turbo z 154/165kw, a vyfuk dostanes sa cca na limit ojnic 1.8t 110/132kw ccca 250-260 koni a 350-370nm, ziadne sanie a nezmysli ti netreba akurat poriesit ic a ak chces tie 2 ks z Audi s3-smic mam na predaj
Limit k04-022 je cca 300ps cize s prehladom na tvoj vykon staci
Limitem bude turbo a vstřiky pokud chceš aby to vydrželo a mělo nějaký průběh postav to z Bamky jinak jsi schopný ojnice zohýbat pouhým špatným SW řešil jsem to před pár lety s BH motorsport a myslím si že Braňo zrovna turbobenzíny docela umí 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Proto bych chtel hybrida nemusim menit celonerez od predu do zadu. Zkusim poptat tu firmu v cr co to dela, chtel jsem prave nekoho najit kdo ma hyhrida.ADKO13 píše:sama top porada....
Nic stacia ti vstreky 380cc a turbo z 154/165kw, a vyfuk dostanes sa cca na limit ojnic 1.8t 110/132kw ccca 250-260 koni a 350-370nm, ziadne sanie a nezmysli ti netreba akurat poriesit ic a ak chces tie 2 ks z Audi s3-smic mam na predaj
Limit k04-022 je cca 300ps cize s prehladom na tvoj vykon staci
Tohle tak bych nejak videl vic nechci koni musel bych jit do zasadnich uprav a to financne mi zato nestoji.
Jinak apr umi s obyc k04-001 245 ma tam akorat 4 bar regulator aby vstriky vic.