1.8T a hybridni turbo

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marao
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 04 čer 2011, 15:53
Odpovědi: 0

1.8T a hybridni turbo

Příspěvek od marao »

Ahojte je tu nekdo ma zkusenost s hybridem na 1.8T nebo je tu nekdo by ho udelal? Nebo i kontakt dik moc
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jaký koně máš v plánu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
marao
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 04 čer 2011, 15:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od marao »

Ladas idealka by bylo byt nekde kolem 250 koni

Udajne jdou varianty:

Do k03 dat vnitrek z s3 k04-022(165kW) a nebo dokonce k04-064 tfsi 195kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na 250 bezpečných to přestroj na BAM vnitřnosti a osazení to znamená i IC výfuk sání turbo vstřiky pumpa řj a vše kolem s tím spojené možná lepší koupit celýho angličana ale i tak počítej s tím že bude popraskaný výfukový housing a případně i svody do turba ale když budeš mít štěstí hezky se povozíš...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
marao
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 04 čer 2011, 15:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od marao »

Vyfuk 2.5", vstriky 440cc, palivove cerpadlo walbro a ic v priprave ted uz jenom turbo.

turbo chci prave bud koupit udelane a nebo kdyby ho nekdo bl schopny poskladat.


Pak uz jenom naladit a odbrzdit.

Ano premyslel jsem o bamku, ale po delsim rozhovoru s jednom clovekem co dela 1.8t hlavne to stavi na agu tak dosahuje brutalni vykony az neuveritelne.

Ono by stacilo i origos kkk k04-001 ale 28t se mi za nej nechce davat.
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

sama top porada....

Nic stacia ti vstreky 380cc a turbo z 154/165kw, a vyfuk dostanes sa cca na limit ojnic 1.8t 110/132kw ccca 250-260 koni a 350-370nm, ziadne sanie a nezmysli ti netreba akurat poriesit ic a ak chces tie 2 ks z Audi s3-smic mam na predaj


Limit k04-022 je cca 300ps cize s prehladom na tvoj vykon staci
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Limitem bude turbo a vstřiky pokud chceš aby to vydrželo a mělo nějaký průběh postav to z Bamky jinak jsi schopný ojnice zohýbat pouhým špatným SW řešil jsem to před pár lety s BH motorsport a myslím si že Braňo zrovna turbobenzíny docela umí 8)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
marao
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 04 čer 2011, 15:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od marao »

ADKO13 píše:sama top porada....

Nic stacia ti vstreky 380cc a turbo z 154/165kw, a vyfuk dostanes sa cca na limit ojnic 1.8t 110/132kw ccca 250-260 koni a 350-370nm, ziadne sanie a nezmysli ti netreba akurat poriesit ic a ak chces tie 2 ks z Audi s3-smic mam na predaj


Limit k04-022 je cca 300ps cize s prehladom na tvoj vykon staci
Proto bych chtel hybrida nemusim menit celonerez od predu do zadu. Zkusim poptat tu firmu v cr co to dela, chtel jsem prave nekoho najit kdo ma hyhrida.

Tohle tak bych nejak videl vic nechci koni musel bych jit do zasadnich uprav a to financne mi zato nestoji.

Jinak apr umi s obyc k04-001 245 ma tam akorat 4 bar regulator aby vstriky vic.
marasAUQ
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 23 srp 2014, 03:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od marasAUQ »

k04-001 hodně peněz a muziky málo. Na těch 250 koní už bude celkem na limitu.

k04-22(3) bude bohatě stačit
marao
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 04 čer 2011, 15:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od marao »

Prave proto hybrid nechci resit svody kdyz je mam komplet v nerezi.
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Ja mam hybrida k022 obal a vnutro k064 ale este neodladene na brzzde som bol bolo tam 180kw ale auto nejde dobre vobec to nevie regulovat bez sw
marao
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 04 čer 2011, 15:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od marao »

ADKO13 píše:Ja mam hybrida k022 obal a vnutro k064 ale este neodladene na brzzde som bol bolo tam 180kw ale auto nejde dobre vobec to nevie regulovat bez sw
Ja bych zase rad do k03 dostal z k04-022. Kdo ti delal to turbo? Odladeni mam domluveno v polsku. Ten vnitrek k064 je z 195kW tfsi?
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Ano je z 195kw 2.0 TFSI, ak mas zaujem napis mi spravu

Inac kto to bude v pl ladit ? Digitun ? Turboelita ? CP?
marasAUQ
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 23 srp 2014, 03:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od marasAUQ »

No snailperformance to dělá, že do obalu k03 nacpou k04-022
marao
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 04 čer 2011, 15:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od marao »

marasAUQ píše:No snailperformance to dělá, že do obalu k03 nacpou k04-022
Jj ano karlos je dela, chtel bycj prave nejake zkusenosti z provozu kdo ma ta dany v aute.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“