Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
to ja viem ze mi vsetci to tu poznaju mna zaijima ci to technik bude riesit..on pozna vsetky kody motora a vie ze AGR je rotačka a ASZ PD? to pozna kody kazdeho auta??
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mne spíše zajímá jestli budou řešit když třeba blok původního motoru zanechám ale střeva a hlavu dam pd na rotačku tak kod motoru přece bude správný a nemohou to řešit nebo se pletu?
johny píše:Všem děkuji za info, abych to shrnul. Koupím asv, prerazim kód motoru. Dám va turbo a čip, kat s euro 3 a na technický a s emisemi nebude problém.
A vstřiky budou série ASV?
Osobně si myslím, že kouřivost co měří ovlivní hlavně naladění softu...