kangoo špatný starty

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 485
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Bydliště: Kroměříž

kangoo špatný starty

Příspěvek od michal600 »

má problém na kangu 1.9 dti. za studena chytne až 15 sekund. žhaviče nový, relé žhavičů nový, přepady na vstřikách nový.

někdo dělal před 10tis km rozvody, může být špatně nastavené čerpadlo?
dá se nějak sřídit předstřik?? prosím poradte
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

a žhaví to - jde na svíce šťáva ??
nafta nepadá ?
pak ventilový vůle...
předvstřik tam samozřejmě dělat jde, DTi je obdoba rotačky TDi
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

DTI je hajsave na seřízení převstřiku a děla se tam blbě
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 485
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

to mám radost.na rozvodech nejsou ani rysky. je to na pikaču motor. v tom čerpadle je vnitřní imbus 27mm. na kterou stranu se odtahuje, doleva nebo doprava?
důležité----- rozvody dělal ITALSKÝ mechanik (tak nevím jestli to neposral)
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 485
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

při prvním startu asi 15 sekund točím, chytne a cítím jakoby nespálenou naftu. žhaviče žhaví na 100 procent.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

a pak to už chytá normálně ??
kdyby to bylo rozhozený nebo třeba o zub tak by to blbnulo pořád
vidím to spíš na padající naftu, kdysi jsem to řešil u Megana I s tímto motorem, dal jsem tam balonek z Peugeota, zpětnej ventilek do hadice a bylo to..
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 485
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

no jo zkusím tam přidat ještě jeden balonek. když je to nastartovaný třeba 5 minut, vypnu motor a hned startuju tak to problémy aby to chytlo.
když to zahřeju na provozní teplotu, tak startuje celkem pěkně. po 1 hodině má zase problém chytnout.
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

tady jsme řešili jak na předvstřik

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Když budeš mit připravek na čerpadlo a hodinky da se i bez diagnostiky
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 485
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

hodinky by se našli v ponku, zkoušel sem diag renault clip a tam se kontroluje předvsřik stroboskopickou lampou jak u š120. co se týče bloků naměřených hodnot tak tam toho moc není. to je vergl ten renault!!!!
z toho odkazu sem pochopil že ten vnitřní imbus má levý závit.
dneska sem dal ještě druhý čidlo teploty a nic.
při odpojeným čidle sice píše chybu a dělá trochu brajgl motor ale chytne na drc. prostě to dává naftu ve špatný okamžik
proč ti kreténi neuděli řemenicu na čerpadle jak u octavie?? čerpadla sou zkoro totožná (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“