golf4 mlzi se okna
Moderátoři: šulda, Moderátoři
golf4 mlzi se okna
ahoj. resim na svem aute problem. jakmile se zacne ohrivat tak se zacinaji mlzit komplet vsechny okna. jak je venku nad 3stupne a bezi klima tak neni problem. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne klimakompresor tak se to zacina mlzit. muzu davat ofuk na okno a vetrak na max, vnitrni okruh nebo foukani na vydechy v palubce ale porad to same. kort kdyz ted prsi tak je to o dost horsi. ale kdyz je motor na provozni teplote a dam na climatroniku na LO tak to neni tak razantni. plus je lehce citit fridex pri topeni. jedine co me napada ze by to mohlo delat je radiator topeni ze by lehce prosakoval. ale na 6tis km co se delalo tesneni pod hlavou nezmizela ani decka fridexu. jinak jedine co pise klimatronik tak je zavada
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.
doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehy
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.
doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehy
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Re: golf4 mlzi se okna
Nehledej v tom nic extra,,palubka dolů a radiátor ven..je KO..ono stačí když to tam lehce sákne a auto se zamlží,takže voda mizet ani nemusí..jirka.p píše:ahoj. resim na svem aute problem. jakmile se zacne ohrivat tak se zacinaji mlzit komplet vsechny okna. jak je venku nad 3stupne a bezi klima tak neni problem. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne klimakompresor tak se to zacina mlzit. muzu davat ofuk na okno a vetrak na max, vnitrni okruh nebo foukani na vydechy v palubce ale porad to same. kort kdyz ted prsi tak je to o dost horsi. ale kdyz je motor na provozni teplote a dam na climatroniku na LO tak to neni tak razantni. plus je lehce citit fridex pri topeni. jedine co me napada ze by to mohlo delat je radiator topeni ze by lehce prosakoval. ale na 6tis km co se delalo tesneni pod hlavou nezmizela ani decka fridexu. jinak jedine co pise klimatronik tak je zavada
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.
doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehy
Octavia II RS
jop ten je novej. zkousel jsem i jezdit bez nej ale bezezmeny. tak pujde topeni ven a rovnou kouknu na servomoturky jak jsou na tom.martinsidlo píše:Pylový filtr máš vyměněný jistě. Cítíš frydex? Topení vyměnit. Voda se skoro neztrácí,podle toho to neber.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Re: golf4 mlzi se okna
ty taky zijesRudisTDic píše:Nehledej v tom nic extra,,palubka dolů a radiátor ven..je KO..ono stačí když to tam lehce sákne a auto se zamlží,takže voda mizet ani nemusí..jirka.p píše:ahoj. resim na svem aute problem. jakmile se zacne ohrivat tak se zacinaji mlzit komplet vsechny okna. jak je venku nad 3stupne a bezi klima tak neni problem. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne klimakompresor tak se to zacina mlzit. muzu davat ofuk na okno a vetrak na max, vnitrni okruh nebo foukani na vydechy v palubce ale porad to same. kort kdyz ted prsi tak je to o dost horsi. ale kdyz je motor na provozni teplote a dam na climatroniku na LO tak to neni tak razantni. plus je lehce citit fridex pri topeni. jedine co me napada ze by to mohlo delat je radiator topeni ze by lehce prosakoval. ale na 6tis km co se delalo tesneni pod hlavou nezmizela ani decka fridexu. jinak jedine co pise klimatronik tak je zavada
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.
doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehy



VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Re: golf4 mlzi se okna
Zatim žijujirka.p píše:ty taky zijesRudisTDic píše:Nehledej v tom nic extra,,palubka dolů a radiátor ven..je KO..ono stačí když to tam lehce sákne a auto se zamlží,takže voda mizet ani nemusí..jirka.p píše:ahoj. resim na svem aute problem. jakmile se zacne ohrivat tak se zacinaji mlzit komplet vsechny okna. jak je venku nad 3stupne a bezi klima tak neni problem. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne klimakompresor tak se to zacina mlzit. muzu davat ofuk na okno a vetrak na max, vnitrni okruh nebo foukani na vydechy v palubce ale porad to same. kort kdyz ted prsi tak je to o dost horsi. ale kdyz je motor na provozni teplote a dam na climatroniku na LO tak to neni tak razantni. plus je lehce citit fridex pri topeni. jedine co me napada ze by to mohlo delat je radiator topeni ze by lehce prosakoval. ale na 6tis km co se delalo tesneni pod hlavou nezmizela ani decka fridexu. jinak jedine co pise klimatronik tak je zavada
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.
doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehyno ty blaho
ale dobre dam na tebe a zitra to rozeberu
par hodin rozcilovani ale pujde to


Octavia II RS
to jsem prave taky myslel. tak jsem je rucne nastavil tak aby sel primo vzduch z venku a ne vnitrni okruh. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne AC tak se to mlzi. v utery se to dostane na dilnu tak to rozeberu a uvidim co tam najdu.p.s. píše:já bych nejdřív skusil skontrolovat jestli chodí klapka venkovní a vnitřní ventilace
ručně zavřít vnitřek a otevřít venek,odpojit konektor a pojezdit
většinou co se setkávám tak ta klapka blbne a zustává otevřenej vnitřní okruh a pak se to mlží
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
musí se to po nastavení odpojit od elektriky a zkusit
koumal sem přítelkyni oktu a jakmile se to nechalo připojený a spustil se klimatronik už to s tou klapkou lomcovalo
u tý okty je to taková dvouklapka a když sem měl větrák venku bylo jasně vidět jak to zlobí prostě ta spodní nezavřela a zůstávala otevřená
pak sem to ručně přepral odpojil a bylo po mlžení
nedávno sme s kámošem řešili to samý na jednom scéniku a ten samej problém klapka v háji akorát že u toho francouze kvůli tomu musela celá palubka dolů
koumal sem přítelkyni oktu a jakmile se to nechalo připojený a spustil se klimatronik už to s tou klapkou lomcovalo
u tý okty je to taková dvouklapka a když sem měl větrák venku bylo jasně vidět jak to zlobí prostě ta spodní nezavřela a zůstávala otevřená
pak sem to ručně přepral odpojil a bylo po mlžení
nedávno sme s kámošem řešili to samý na jednom scéniku a ten samej problém klapka v háji akorát že u toho francouze kvůli tomu musela celá palubka dolů

Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
No to je asi jádro problému ... Pokud šlo s oběma manipulovat růčo, je V71 kaput. Jak tu píše kolega, ta náporová klapka hned pod filtrem je climatronikem podle rychlosti jízdy přivírána, aby to prý v autě moc nefučelo a čidla mohla dobře měřit ... Kurvítko od Valea ... V71 prověřit, náporovou klapku úplně vyhodit včetně pák od V71 a nechat jen klapku recirkulace. Pak se nebude nic mlžit, pokud tedy není v háji ještě ten radiátor ...jirka.p píše: to jsem prave taky myslel. tak jsem je rucne nastavil tak aby sel primo vzduch z venku a ne vnitrni okruh. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne AC tak se to mlzi. v utery se to dostane na dilnu tak to rozeberu a uvidim co tam najdu.