golf4 mlzi se okna

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

golf4 mlzi se okna

Příspěvek od jirka.p »

ahoj. resim na svem aute problem. jakmile se zacne ohrivat tak se zacinaji mlzit komplet vsechny okna. jak je venku nad 3stupne a bezi klima tak neni problem. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne klimakompresor tak se to zacina mlzit. muzu davat ofuk na okno a vetrak na max, vnitrni okruh nebo foukani na vydechy v palubce ale porad to same. kort kdyz ted prsi tak je to o dost horsi. ale kdyz je motor na provozni teplote a dam na climatroniku na LO tak to neni tak razantni. plus je lehce citit fridex pri topeni. jedine co me napada ze by to mohlo delat je radiator topeni ze by lehce prosakoval. ale na 6tis km co se delalo tesneni pod hlavou nezmizela ani decka fridexu. jinak jedine co pise klimatronik tak je zavada
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.

doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehy
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Pylový filtr máš vyměněný jistě. Cítíš frydex? Topení vyměnit. Voda se skoro neztrácí,podle toho to neber.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Re: golf4 mlzi se okna

Příspěvek od RudisTDic »

jirka.p píše:ahoj. resim na svem aute problem. jakmile se zacne ohrivat tak se zacinaji mlzit komplet vsechny okna. jak je venku nad 3stupne a bezi klima tak neni problem. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne klimakompresor tak se to zacina mlzit. muzu davat ofuk na okno a vetrak na max, vnitrni okruh nebo foukani na vydechy v palubce ale porad to same. kort kdyz ted prsi tak je to o dost horsi. ale kdyz je motor na provozni teplote a dam na climatroniku na LO tak to neni tak razantni. plus je lehce citit fridex pri topeni. jedine co me napada ze by to mohlo delat je radiator topeni ze by lehce prosakoval. ale na 6tis km co se delalo tesneni pod hlavou nezmizela ani decka fridexu. jinak jedine co pise klimatronik tak je zavada
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.

doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehy
Nehledej v tom nic extra,,palubka dolů a radiátor ven..je KO..ono stačí když to tam lehce sákne a auto se zamlží,takže voda mizet ani nemusí..
Octavia II RS
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

martinsidlo píše:Pylový filtr máš vyměněný jistě. Cítíš frydex? Topení vyměnit. Voda se skoro neztrácí,podle toho to neber.
jop ten je novej. zkousel jsem i jezdit bez nej ale bezezmeny. tak pujde topeni ven a rovnou kouknu na servomoturky jak jsou na tom.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Re: golf4 mlzi se okna

Příspěvek od jirka.p »

RudisTDic píše:
jirka.p píše:ahoj. resim na svem aute problem. jakmile se zacne ohrivat tak se zacinaji mlzit komplet vsechny okna. jak je venku nad 3stupne a bezi klima tak neni problem. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne klimakompresor tak se to zacina mlzit. muzu davat ofuk na okno a vetrak na max, vnitrni okruh nebo foukani na vydechy v palubce ale porad to same. kort kdyz ted prsi tak je to o dost horsi. ale kdyz je motor na provozni teplote a dam na climatroniku na LO tak to neni tak razantni. plus je lehce citit fridex pri topeni. jedine co me napada ze by to mohlo delat je radiator topeni ze by lehce prosakoval. ale na 6tis km co se delalo tesneni pod hlavou nezmizela ani decka fridexu. jinak jedine co pise klimatronik tak je zavada
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.

doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehy
Nehledej v tom nic extra,,palubka dolů a radiátor ven..je KO..ono stačí když to tam lehce sákne a auto se zamlží,takže voda mizet ani nemusí..
ty taky zijes :D no ty blaho :D ale dobre dam na tebe a zitra to rozeberu :D par hodin rozcilovani ale pujde to
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Jj,taky bych to videl na radiator,nedavej nejaky sunt.Origo se daval BEHR nebo dej aspon NIESSENS.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Re: golf4 mlzi se okna

Příspěvek od RudisTDic »

jirka.p píše:
RudisTDic píše:
jirka.p píše:ahoj. resim na svem aute problem. jakmile se zacne ohrivat tak se zacinaji mlzit komplet vsechny okna. jak je venku nad 3stupne a bezi klima tak neni problem. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne klimakompresor tak se to zacina mlzit. muzu davat ofuk na okno a vetrak na max, vnitrni okruh nebo foukani na vydechy v palubce ale porad to same. kort kdyz ted prsi tak je to o dost horsi. ale kdyz je motor na provozni teplote a dam na climatroniku na LO tak to neni tak razantni. plus je lehce citit fridex pri topeni. jedine co me napada ze by to mohlo delat je radiator topeni ze by lehce prosakoval. ale na 6tis km co se delalo tesneni pod hlavou nezmizela ani decka fridexu. jinak jedine co pise klimatronik tak je zavada
01274 - ovladaci motor tlakove klapky (V71)
ale privodni klapka co je pod filtrem je otevrena na plno a vnitrni recirkulace je zavrena takze bere 100% z venku.

doufam ze jsem to popsal co nejvice. nechci rozebirat polubku s tim ze tam nic nezjistim a nebo neco prehlednu,
Prozatim mockrat dekuju za postrehy
Nehledej v tom nic extra,,palubka dolů a radiátor ven..je KO..ono stačí když to tam lehce sákne a auto se zamlží,takže voda mizet ani nemusí..
ty taky zijes :D no ty blaho :D ale dobre dam na tebe a zitra to rozeberu :D par hodin rozcilovani ale pujde to
Zatim žiju :D U golfa to jde dobře vyndat,teda když člověk nemá oba palce na pravou stranu :D
Octavia II RS
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Me se oktava nemlzi od doby co jsem dal new v71
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2011, 19:44

Příspěvek od kiklop32 »

Zrovna včera jsem to dělal na Cordobě. Podobné příznaky jako u tebe a byl to on. Teď to je celé složit...
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

já bych nejdřív skusil skontrolovat jestli chodí klapka venkovní a vnitřní ventilace
ručně zavřít vnitřek a otevřít venek,odpojit konektor a pojezdit
většinou co se setkávám tak ta klapka blbne a zustává otevřenej vnitřní okruh a pak se to mlží (LOL)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

p.s. píše:já bych nejdřív skusil skontrolovat jestli chodí klapka venkovní a vnitřní ventilace
ručně zavřít vnitřek a otevřít venek,odpojit konektor a pojezdit
většinou co se setkávám tak ta klapka blbne a zustává otevřenej vnitřní okruh a pak se to mlží (LOL)
to jsem prave taky myslel. tak jsem je rucne nastavil tak aby sel primo vzduch z venku a ne vnitrni okruh. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne AC tak se to mlzi. v utery se to dostane na dilnu tak to rozeberu a uvidim co tam najdu.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

musí se to po nastavení odpojit od elektriky a zkusit
koumal sem přítelkyni oktu a jakmile se to nechalo připojený a spustil se klimatronik už to s tou klapkou lomcovalo
u tý okty je to taková dvouklapka a když sem měl větrák venku bylo jasně vidět jak to zlobí prostě ta spodní nezavřela a zůstávala otevřená
pak sem to ručně přepral odpojil a bylo po mlžení
nedávno sme s kámošem řešili to samý na jednom scéniku a ten samej problém klapka v háji akorát že u toho francouze kvůli tomu musela celá palubka dolů (LOL)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

jirka.p píše: to jsem prave taky myslel. tak jsem je rucne nastavil tak aby sel primo vzduch z venku a ne vnitrni okruh. ale jak spadne teplota pod 3stupne a vypne AC tak se to mlzi. v utery se to dostane na dilnu tak to rozeberu a uvidim co tam najdu.
No to je asi jádro problému ... Pokud šlo s oběma manipulovat růčo, je V71 kaput. Jak tu píše kolega, ta náporová klapka hned pod filtrem je climatronikem podle rychlosti jízdy přivírána, aby to prý v autě moc nefučelo a čidla mohla dobře měřit ... Kurvítko od Valea ... V71 prověřit, náporovou klapku úplně vyhodit včetně pák od V71 a nechat jen klapku recirkulace. Pak se nebude nic mlžit, pokud tedy není v háji ještě ten radiátor ...
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

Řeším ten samí problém u octy I byla špatná klapka V71 vyměněna za novou. Jak venku začne být vlhko nebo pršet ihned je zamlžená totál. Jinak auto parkuje v suché vytápěné garáži.
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

skus co sem psal a pak napiš ;)
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“