Octavia BKD, ztraci se voda - hlava?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Octavia BKD, ztraci se voda - hlava?

Příspěvek od Red Devil »

Zdravim vsechny. V srpnu jsem koupil octavii s motorem BKD.
S hlavou revizi B, vim ze az C byli v pohode, ale auto bylo na prvni pohled opecovavane a na majiteli bylo videt ze jezdi s rozumem a auta si hledi.
Koukal jsem teda na vodu jestli je cista a na olej, oboji se zdalo v pohode.
Pan me informoval akorat o spatnych teplych staretech coz pretrvava a prikladam vynu unavenymu starteru chci to case, vyresit zmenou mapy.
Ale jak jsem auto oblejzal casem jsem si vsim ze v chladici kapaline plavou takovy maly casticky jakoby kousky pozlatka, ale voda se neztracela, nic jsme neresil. Jednou mne napadlo to z te nadobky dostat, tak jsem ji odmontoval a fridex vylil do nadoby, a pak ji cedil prez sitko a trichtyrek, kde jsem zapomel ze byl od oleje tak vodu trochu mastil. Ale pozlatek jsem se zbavil a v nadobce se jich zpetne z okruho uz objevilo jen par, nevim co to muze byt.
Pak jsem jednou byl v praze a pri ceste zpet/celkem asi 80km/ se voda rozsvitila. Dolil jsem okolo pul litru. Pak se mi jednou stalo ze se voda opet rozsvitila, po otevreni nadobry odesel tlak a voda se kus vrtila a kontrolka zhasla. V tomto tydnu mi padlo do nouze turbo pri snaze tomu vic nalozit asi je zasrany jezdim s autem z 95% do prace po lepsi okrsce cca 100km na sestku a otacky kolem 1800, uz vim ze to je blbe ze to musim trochu tocit. Parkrat sem tomu v kopci nalozil abych to protahnul. Turbo se zdalo lepsi, dnes padlo do nouze pri nizkych otackach pri dojizdeni bez plynu. Nahodou jsem mel po ceste kopec, tak jsem auto nalozil na trojku do omezovace, a najednou se rozvitila voda, zase jsem dolil pul litru.
Takze za dobu co to mam jsem najel 6000km a dolil cca litr vody a tak 3dc oleje. Kdyz jsme dnes sel dolyvat tu vodu, zdalo se mi ze od motoru citim fridex, a kontrolka po doliti nezhasla, az po opetovnem startu.
Da se z toho usoudit ze je prdla hlava? Jezdi mi to jinak myslim si dobre, studeny to chyta dobre, je pravda ze v zime to modre zakouri, teply to do cca 70 stupnu chyta taky slusne, az pri 90to musi mozna 10x otocit

DIky za nazory
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

podívej se k vodní pumpě...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Red Devil »

Uvidim tam kdyz sundam kryt rozvodu z vrchu motoru?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

spíš zespodu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Red Devil »

Nemam kde to zvednout prave :-(
Jak se k tomu jinak dostat kdyz mam jen ten klasickej hever na koleckach a takovy maly kozicky, zadek jsem na to postavil ale u predku nevim
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Red Devil »

Jyk zeda lze poznat ze je to nejspis hlava? Cuka to nebo kouri to nak? Me to rano chyta dobre ale docela to modre zakouri a chvily je to docela hlucny
Lukyno0o
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 pro 2016, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Lukyno0o »

Red Devil píše:Jyk zeda lze poznat ze je to nejspis hlava? Cuka to nebo kouri to nak? Me to rano chyta dobre ale docela to modre zakouri a chvily je to docela hlucny
Hlavu si myslím ze poznáš fakt jen při demontáži a následném nátlakování. Stejně tak to může být jen těsnění pod hlavou. Nejdřív bych zkusil prolézt veškerý hadice včetně chladiče optimálně při natlakovanym systému. Pokud nikde nic půjde vida někam dovnitř. Mě bylo řečeno to, že je možnost bud hlava ale ze spíš těsnění a nebo ještě chladič EGR.
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Red Devil »

Taky se ti ztraci?
Lukyno0o
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 pro 2016, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Vlašim

Příspěvek od Lukyno0o »

Red Devil píše:Taky se ti ztraci?
taky, ale je to to jediný co pozoruju, nikde nic právě není poznat. měl jsem to už na tlakový zkoušce která nic neukázala, tak chci zkusit udělat ten bajpas na tom chladiči EGR abych ho mohl vyloučit a pak už je to asi jen něco kolem tý palice, (těsnění nebo prasklina)
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Red Devil »

Jakou mas verzi hlavy. Kolik se ti ztraci?
priba
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 14 říj 2016, 23:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od priba »

když otevřeš expanzku a privoníš je citit jako vyfuk?
tak se da poznat kdyč to fouka do vody
Rapid 1,6 Tdi 105 KW
Red Devil
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 14 říj 2013, 18:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Red Devil »

To schvalne zkusim, ale to by byla i spinava nebo nemusi?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“