Octavia BKD, ztraci se voda - hlava?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia BKD, ztraci se voda - hlava?
Zdravim vsechny. V srpnu jsem koupil octavii s motorem BKD.
S hlavou revizi B, vim ze az C byli v pohode, ale auto bylo na prvni pohled opecovavane a na majiteli bylo videt ze jezdi s rozumem a auta si hledi.
Koukal jsem teda na vodu jestli je cista a na olej, oboji se zdalo v pohode.
Pan me informoval akorat o spatnych teplych staretech coz pretrvava a prikladam vynu unavenymu starteru chci to case, vyresit zmenou mapy.
Ale jak jsem auto oblejzal casem jsem si vsim ze v chladici kapaline plavou takovy maly casticky jakoby kousky pozlatka, ale voda se neztracela, nic jsme neresil. Jednou mne napadlo to z te nadobky dostat, tak jsem ji odmontoval a fridex vylil do nadoby, a pak ji cedil prez sitko a trichtyrek, kde jsem zapomel ze byl od oleje tak vodu trochu mastil. Ale pozlatek jsem se zbavil a v nadobce se jich zpetne z okruho uz objevilo jen par, nevim co to muze byt.
Pak jsem jednou byl v praze a pri ceste zpet/celkem asi 80km/ se voda rozsvitila. Dolil jsem okolo pul litru. Pak se mi jednou stalo ze se voda opet rozsvitila, po otevreni nadobry odesel tlak a voda se kus vrtila a kontrolka zhasla. V tomto tydnu mi padlo do nouze turbo pri snaze tomu vic nalozit asi je zasrany jezdim s autem z 95% do prace po lepsi okrsce cca 100km na sestku a otacky kolem 1800, uz vim ze to je blbe ze to musim trochu tocit. Parkrat sem tomu v kopci nalozil abych to protahnul. Turbo se zdalo lepsi, dnes padlo do nouze pri nizkych otackach pri dojizdeni bez plynu. Nahodou jsem mel po ceste kopec, tak jsem auto nalozil na trojku do omezovace, a najednou se rozvitila voda, zase jsem dolil pul litru.
Takze za dobu co to mam jsem najel 6000km a dolil cca litr vody a tak 3dc oleje. Kdyz jsme dnes sel dolyvat tu vodu, zdalo se mi ze od motoru citim fridex, a kontrolka po doliti nezhasla, az po opetovnem startu.
Da se z toho usoudit ze je prdla hlava? Jezdi mi to jinak myslim si dobre, studeny to chyta dobre, je pravda ze v zime to modre zakouri, teply to do cca 70 stupnu chyta taky slusne, az pri 90to musi mozna 10x otocit
DIky za nazory
S hlavou revizi B, vim ze az C byli v pohode, ale auto bylo na prvni pohled opecovavane a na majiteli bylo videt ze jezdi s rozumem a auta si hledi.
Koukal jsem teda na vodu jestli je cista a na olej, oboji se zdalo v pohode.
Pan me informoval akorat o spatnych teplych staretech coz pretrvava a prikladam vynu unavenymu starteru chci to case, vyresit zmenou mapy.
Ale jak jsem auto oblejzal casem jsem si vsim ze v chladici kapaline plavou takovy maly casticky jakoby kousky pozlatka, ale voda se neztracela, nic jsme neresil. Jednou mne napadlo to z te nadobky dostat, tak jsem ji odmontoval a fridex vylil do nadoby, a pak ji cedil prez sitko a trichtyrek, kde jsem zapomel ze byl od oleje tak vodu trochu mastil. Ale pozlatek jsem se zbavil a v nadobce se jich zpetne z okruho uz objevilo jen par, nevim co to muze byt.
Pak jsem jednou byl v praze a pri ceste zpet/celkem asi 80km/ se voda rozsvitila. Dolil jsem okolo pul litru. Pak se mi jednou stalo ze se voda opet rozsvitila, po otevreni nadobry odesel tlak a voda se kus vrtila a kontrolka zhasla. V tomto tydnu mi padlo do nouze turbo pri snaze tomu vic nalozit asi je zasrany jezdim s autem z 95% do prace po lepsi okrsce cca 100km na sestku a otacky kolem 1800, uz vim ze to je blbe ze to musim trochu tocit. Parkrat sem tomu v kopci nalozil abych to protahnul. Turbo se zdalo lepsi, dnes padlo do nouze pri nizkych otackach pri dojizdeni bez plynu. Nahodou jsem mel po ceste kopec, tak jsem auto nalozil na trojku do omezovace, a najednou se rozvitila voda, zase jsem dolil pul litru.
Takze za dobu co to mam jsem najel 6000km a dolil cca litr vody a tak 3dc oleje. Kdyz jsme dnes sel dolyvat tu vodu, zdalo se mi ze od motoru citim fridex, a kontrolka po doliti nezhasla, az po opetovnem startu.
Da se z toho usoudit ze je prdla hlava? Jezdi mi to jinak myslim si dobre, studeny to chyta dobre, je pravda ze v zime to modre zakouri, teply to do cca 70 stupnu chyta taky slusne, az pri 90to musi mozna 10x otocit
DIky za nazory
Hlavu si myslím ze poznáš fakt jen při demontáži a následném nátlakování. Stejně tak to může být jen těsnění pod hlavou. Nejdřív bych zkusil prolézt veškerý hadice včetně chladiče optimálně při natlakovanym systému. Pokud nikde nic půjde vida někam dovnitř. Mě bylo řečeno to, že je možnost bud hlava ale ze spíš těsnění a nebo ještě chladič EGR.Red Devil píše:Jyk zeda lze poznat ze je to nejspis hlava? Cuka to nebo kouri to nak? Me to rano chyta dobre ale docela to modre zakouri a chvily je to docela hlucny
taky, ale je to to jediný co pozoruju, nikde nic právě není poznat. měl jsem to už na tlakový zkoušce která nic neukázala, tak chci zkusit udělat ten bajpas na tom chladiči EGR abych ho mohl vyloučit a pak už je to asi jen něco kolem tý palice, (těsnění nebo prasklina)Red Devil píše:Taky se ti ztraci?