Jakou baterii na TDI? (co nejmenší)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

ladulel píše:Co takhle koupit kovaný kola? Taková neodpružená hmotnost? To je potom rozdíl hmm? To by těch 30kg co chceš z auta vyhodit, hravě předběhlo..
Tím jsem začal, dal jsem lehký 15"ky, jedno kolo jen 6kg, jenže jsem na to obul semislicky, kde jedna guma váží lehce přes 10kg... takže úspora hmotnosti jen cca 1kg na jednom kole oproti běžný sadě, ale s větším momentem setrvačnosti. Na dynamice to znát nebylo, kromě toho, že semislicky drží podstatně líp než obyčejná guma. :) Teď přecházím na 16", který jsou trochu těžší oproti 15kám, ale zase na to půjdou semislicky s nižším profilem, takže hmotnost +- furt stejná :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Kolik je teda potřeba startovací proud na natočení TDi? Podíval bych se ti po nějakých variantách baterek. Používáme toho na autech spoustu, od gelovek až po lithiové...
Edit: Anebo mám vzít nějakou malinkou závodní baterku co mi tu leží a zkusit natočit svoji Caddy ASZ? :-D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jestli to bude startovat jen v létě, vypnul (vymontoval) bych žhavení a zkusil nějakou baterku z motorky, dyť nastartovat dvouválec 1300 dá taky zabrat. TDI v teple může brát startovací proud kolem 250-300A. Podle mě by muselo stačit i kolem 20Ah ale musí chytnout na otočení...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 163
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

daj do predu motor z Fava ten je lahky (LOL)
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

Pavol1981 píše:daj do predu motor z Fava ten je lahky (LOL)
A nebo ze žigula . Tam by nemusel mít baterku a moch by startovat klikou.
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Pánové, jste psichycky vykolejený nebo jen prachsprostý poshunteři? :roll:
Člověk se pořád učí.
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

šulda píše:Pánové, jste psichycky vykolejený nebo jen prachsprostý poshunteři? :roll:

Ty se prosím tebe věnuj vránám a nedělej chytráka...
Ps. Proč tady zakladateloj tohodle vlákna něco neporadíš? Máš určitě spousta bohatých zkušeností, když jseš takovej inteligent.
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Tvůj ubohý post jasně odpovídá na mou předchozí otázku :D
Člověk se pořád učí.
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

šulda píše:Tvůj ubohý post jasně odpovídá na mou předchozí otázku :D
Radši se vrať do ZŠ ty psíííííííchologu (LOL)
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Poslední dobou sem přispívá čím dál víc inteligentů -člověk se tady zeptá na jasnou věc a místo odpovědí k tématu sem nableje spousta chytrolínů několik stránek debilních názorů úplně mimo téma.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2014, 13:27

Příspěvek od Šeba »

Jestli ti jde o váhu baterie, můžeš se poptat po lithiových... Zaplatíš ranec, ale baterie je dá si říci nesmrtelná :)

Tady je třeba link na nějakýho čičmóna: http://www.lithiummoto.com/battery-sizing.html

V Evropě to ještě není až tak rozšířený, ale v poslední době se montují do motorek i tyto baterie - převážně Francie
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Taková stará klasika, co se týče racing baterek, je třeba Red Top, pro Tebe by asi byla vhodná Red Top 25. Startovací proud 300A, 20Ah, váha 7.5 kg... cena okolo 4000 včetně daně.... Jak jsou na tom dneska cenově noname lithiovky nevím, je potřeba se mrknout. Mají celkem výběr i např. v Elitu...
Edit- teď se dívám do Elitu, mají tam doprodej lithiovky s označením ML LTX20HL, startovací proud 400A, váha 1.7kg... je na ní fajn sleva- vychází 3365 i s daní. Po té bych skočil....
Naposledy upravil(a) L dne 30 pro 2016, 18:56, celkem upraveno 1 x.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

MirekX píše:Poslední dobou sem přispívá čím dál víc inteligentů -člověk se tady zeptá na jasnou věc a místo odpovědí k tématu sem nableje spousta chytrolínů několik stránek debilních názorů úplně mimo téma.
Tak se jdi zeptat do servisu . Tady nejsi v pojištovně.
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

Fakt se nechci v tomhle tématu někoho dotknout, ale prostě my to nedává smysl honit nejakých +- 5 kg baterkou abych mel lehčí auto. S těma lehčíma kolama, bych to bral, tam je znatelnej rozdíl v neodpružené hmotnosti...
Je pro mě ale nepochopitelné, že minus 30 kg před nápravou znatelně ovlivní jízdní vlastnosti? Sakra tomu hoši prostě nevěřím. Ja to snad vyházím z auta taky, abych se přesvědčil :-D
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Prostě to tak je.
Když to nedovedeš pochopit jinak, přemýšlej selským rozumem a použij u toho to co jsi sám psal. Že je nesmysl jezdit s těžkým dieselem místo lehkýho benzínu- psal jsi to, viď? No vidíš. A víš jakej je rozdíl v pohotovostní hmotnosti třeba Octavie TDi PD a Octavie 1.8T? Cca 30 kg. Vida, už chápeme?
Ale nechme toho, jsme OT...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“