Tím jsem začal, dal jsem lehký 15"ky, jedno kolo jen 6kg, jenže jsem na to obul semislicky, kde jedna guma váží lehce přes 10kg... takže úspora hmotnosti jen cca 1kg na jednom kole oproti běžný sadě, ale s větším momentem setrvačnosti. Na dynamice to znát nebylo, kromě toho, že semislicky drží podstatně líp než obyčejná guma.ladulel píše:Co takhle koupit kovaný kola? Taková neodpružená hmotnost? To je potom rozdíl hmm? To by těch 30kg co chceš z auta vyhodit, hravě předběhlo..
Jakou baterii na TDI? (co nejmenší)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jestli to bude startovat jen v létě, vypnul (vymontoval) bych žhavení a zkusil nějakou baterku z motorky, dyť nastartovat dvouválec 1300 dá taky zabrat. TDI v teple může brát startovací proud kolem 250-300A. Podle mě by muselo stačit i kolem 20Ah ale musí chytnout na otočení...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
šulda píše:Pánové, jste psichycky vykolejený nebo jen prachsprostý poshunteři?
Ty se prosím tebe věnuj vránám a nedělej chytráka...
Ps. Proč tady zakladateloj tohodle vlákna něco neporadíš? Máš určitě spousta bohatých zkušeností, když jseš takovej inteligent.
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
Poslední dobou sem přispívá čím dál víc inteligentů -člověk se tady zeptá na jasnou věc a místo odpovědí k tématu sem nableje spousta chytrolínů několik stránek debilních názorů úplně mimo téma.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Jestli ti jde o váhu baterie, můžeš se poptat po lithiových... Zaplatíš ranec, ale baterie je dá si říci nesmrtelná
Tady je třeba link na nějakýho čičmóna: http://www.lithiummoto.com/battery-sizing.html
V Evropě to ještě není až tak rozšířený, ale v poslední době se montují do motorek i tyto baterie - převážně Francie
Tady je třeba link na nějakýho čičmóna: http://www.lithiummoto.com/battery-sizing.html
V Evropě to ještě není až tak rozšířený, ale v poslední době se montují do motorek i tyto baterie - převážně Francie
Taková stará klasika, co se týče racing baterek, je třeba Red Top, pro Tebe by asi byla vhodná Red Top 25. Startovací proud 300A, 20Ah, váha 7.5 kg... cena okolo 4000 včetně daně.... Jak jsou na tom dneska cenově noname lithiovky nevím, je potřeba se mrknout. Mají celkem výběr i např. v Elitu...
Edit- teď se dívám do Elitu, mají tam doprodej lithiovky s označením ML LTX20HL, startovací proud 400A, váha 1.7kg... je na ní fajn sleva- vychází 3365 i s daní. Po té bych skočil....
Edit- teď se dívám do Elitu, mají tam doprodej lithiovky s označením ML LTX20HL, startovací proud 400A, váha 1.7kg... je na ní fajn sleva- vychází 3365 i s daní. Po té bych skočil....
Naposledy upravil(a) L dne 30 pro 2016, 18:56, celkem upraveno 1 x.
Fakt se nechci v tomhle tématu někoho dotknout, ale prostě my to nedává smysl honit nejakých +- 5 kg baterkou abych mel lehčí auto. S těma lehčíma kolama, bych to bral, tam je znatelnej rozdíl v neodpružené hmotnosti...
Je pro mě ale nepochopitelné, že minus 30 kg před nápravou znatelně ovlivní jízdní vlastnosti? Sakra tomu hoši prostě nevěřím. Ja to snad vyházím z auta taky, abych se přesvědčil
Je pro mě ale nepochopitelné, že minus 30 kg před nápravou znatelně ovlivní jízdní vlastnosti? Sakra tomu hoši prostě nevěřím. Ja to snad vyházím z auta taky, abych se přesvědčil
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
Prostě to tak je.
Když to nedovedeš pochopit jinak, přemýšlej selským rozumem a použij u toho to co jsi sám psal. Že je nesmysl jezdit s těžkým dieselem místo lehkýho benzínu- psal jsi to, viď? No vidíš. A víš jakej je rozdíl v pohotovostní hmotnosti třeba Octavie TDi PD a Octavie 1.8T? Cca 30 kg. Vida, už chápeme?
Ale nechme toho, jsme OT...
Když to nedovedeš pochopit jinak, přemýšlej selským rozumem a použij u toho to co jsi sám psal. Že je nesmysl jezdit s těžkým dieselem místo lehkýho benzínu- psal jsi to, viď? No vidíš. A víš jakej je rozdíl v pohotovostní hmotnosti třeba Octavie TDi PD a Octavie 1.8T? Cca 30 kg. Vida, už chápeme?
Ale nechme toho, jsme OT...
