Mimo procenta EGRu je to stejné.S tím rozdílem, že po zaškrcení auto jede normálně, nekouří, a táhne v malých otáčkách. Tak chyba je ve váze? A jestli jo tak co zkontrolovat?
A nemáš vadny ventil který ovládá egr? Nebo spatne zapojene hadicky? To vypadá jako by byl otevreny porad nebo minimálně tehdy kdy nemá. Ta váha ukazuje maximální průtok. To znamená ze je bud vadna a nebo tam někdo naprasil diodu. S takovou hodnotou váhy by to melo prave jet lip, maximálně to bude trochu kouřit. Takže nejprve bych řešil ten egr
Hadičky jsou v pořádku, váha je origo. a který ventil ovládá egr? Jinak co dává ta váha je stejné ať egr zaškrtím nebo ne.A když by byla ta váha špatná stačí vyměnit jen to čidlo?
Dnes jsem ohřál motor na správnou teplotu a váha spadla na polovic. Ale pořád nevím jestli dát novou váhu kterou bych musel koupit a co když to tím nebude nebo jinej EGR který mám doma funkční ale nemám nový o-kroužek .A pořád platí, že s ucpanou podtlakovou hadičkou u egru motor šlape jak hodinky.
Začal by som tým, že by som úplne odstavil EGR. Čiže dať záslepky a odstaviť aj podtlakovú hadičku. Skontroloval a vymenil by som všetko podtlakové hadičky. Skúsil by som požičať váhu a nahldiť či to bude robiť to isté. Určite sa nájde niekto kto má tú istú váhu. Musíš skúšať proste.
Určite by som ešte vymenil asi vzduchový filter a pozrel by som tesnosť všetkých tlakových hadíc od turba. Toľko ti zatiaľ môžem povedať