seřizení turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pepino1234
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 25 črc 2016, 18:22
Odpovědi: 0

seřizení turba

Příspěvek od pepino1234 »

Ahoj sory že zakladam nove tema ale co sem studoval ve starších tématech tak sem se toho moc nedozveděl mam octavii ASV po chipu na 105 kw egr off kat off velkej cooler a chci se zeptat jak nastavit turbo a to jak toho červíka a tahlo aktulatoru mam v autě budík a při přidání plynu nejlepe je to videt na 5ku tak mi to v 1200 ot začne zvedat tlak a pri 1800 ot už je na maximu 1,6 baru pak behem vteřiny tlak padne na 1,1 baru a pak se ustalí na 1,3 baru a podle uprace chipu by mel bejt tlak 1,3 baru maximum co mam seřidit aby to takhla nekolisalo za jizdi je to zna jak to zabere pak ubere a zase zabere díky za rady
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Doporučuji už takhle v počátku nic neřešit, turbo vyndat a nechat si ho za 1500 vyčistit a seřídit. Ušetříš si hromadu starostí a stejně to tak nakonec dopadne :-)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

prosim vas...a kto ma v CZ/SK stroj na to aby nastavil banku a dorazový cerv?? ....to su kecy starej mamy. Taky stroj tu nie je.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

červík se seřizuje podle EMP...a banka podle logu..nejde nastavit všechny turba stejně,každe je jiné a každej motor dáva jinou směs(emp)..
manesik
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 09 led 2011, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od manesik »

a kolik nastavujes EMP idealne?
ja jsem zkousel natavit cca 0,19 a to se mi zdalo, ze uz je moc, tak sem ubral ted na 0,13. prestalo to vydavat podivne zvuky a pocitove to je lepsi.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

octaviask píše:prosim vas...a kto ma v CZ/SK stroj na to aby nastavil banku a dorazový cerv?? ....to su kecy starej mamy. Taky stroj tu nie je.
Nemel bys psat takove nesmysly, mohl by se toho nekdo chytit.

Nevim jak ostatni, ale Turbopower (Oleg) takovym zarizenim disponuje. Ma snimac polohy packy na turbu a aktivni regulator tlaku/podtlaku. Navic, k tomu vsemu ma i "stolici", kde je schopen nastavit to primo na zaklade zmerenych informaci.

No a na ruzna REA ma tez zarizeni.

Samozrejme, ze on to muze nastavit jen v souladu s "nejlepsim svedomim a vedomim", idealni je nasledne si to doladit.

Sve by vam k tomu mohl rict MirekX, ktery na ruznych turbech od Olega jezdi(l) - ikdyz je to nastavene dobre, na aute se to da naladit nejlip, hlavne v souladu s potrebami uzivatele.

... na toto je podle me nejlepsi REA, ktere se chiptuner (umi-li to) naladi bez nutnosti se spinit (pozn.: samozrejme, je-li toto nahrubo nastaveno spravne). Kdo vi, treba prijde i cas, kdy si lidi uvedomi, jak je toto nastavovani cervika a banky "trapne" a zacnou konecne svoje turba nechavat na puvodnich REA nebo podtlakove banky predelavat na REA :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
pechy-turbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 říj 2010, 17:43
Odpovědi: 0
Bydliště: JBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pechy-turbo »

octaviask píše:prosim vas...a kto ma v CZ/SK stroj na to aby nastavil banku a dorazový cerv?? ....to su kecy starej mamy. Taky stroj tu nie je.
Např Turbosport ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5094
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

To ti jen drhne baňka,rez. Rozhýbat,namazat.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Ano a viete aj vyrobcu takej masiny ? :) Je to original stolica na turba? pretoze co som zatial videl, boli to len home-made pokusy zhruba to nastavit. Rád sa niečo nové dozviem.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

V tovarni sa to nastavuje na prietokovej stolici. Neviem o tom aby niekto niecim takym disponoval a hlavne mal vyrobcom dane parametre, kedze napr. firma Garrett oficialne na variabilne turba nedodava ND a ani neposkytuje kalibracne udaje. Ako pisal Forest pokial niekto takymto nastrojom disponuje, tak to turbo nastavi tak ako si mysli ze to bude dobre (sam to tak robim, ale "od oka" pomocou indikatora) Ked to neskoro nabehuje tak potom to riesim systemom pokus omyl priamo na aute. Akurat je to dost zdlhava robota aby sa dalo dostat k tomu dorazovemu cerviku. A pekne krasne po troske ho popustam tak aby turbo pekne nabehovalo a nedusilo motor. Niekedy sa trafim na prvy / druhy sup a niekedy sa stym seriem aj viac jak pol dna.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

TDI tech píše:V tovarni sa to nastavuje na prietokovej stolici. Neviem o tom aby niekto niecim takym disponoval a hlavne mal vyrobcom dane parametre, kedze napr. firma Garrett oficialne na variabilne turba nedodava ND a ani neposkytuje kalibracne udaje. Ako pisal Forest pokial niekto takymto nastrojom disponuje, tak to turbo nastavi tak ako si mysli ze to bude dobre (sam to tak robim, ale "od oka" pomocou indikatora) Ked to neskoro nabehuje tak potom to riesim systemom pokus omyl priamo na aute. Akurat je to dost zdlhava robota aby sa dalo dostat k tomu dorazovemu cerviku. A pekne krasne po troske ho popustam tak aby turbo pekne nabehovalo a nedusilo motor. Niekedy sa trafim na prvy / druhy sup a niekedy sa stym seriem aj viac jak pol dna.
Presne o tom hovorim!!!!

Zakaznici mi tu furt rozpravaju ako maju turba po stolici nastavene..pritom stolica NEEXISTUJE....

to že to niekto nastavi ako vie..nie je stolica!!! Aj ja vam nastavim CR vstrekovač ako najlepsie viem.... :)

Hlavne garet nastavuje s original dielmi kde je tolerancia v stotinach mm, ked ma niekto turbatko po repase...diely od meletu...atd...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

TDI tech píše:V tovarni sa to nastavuje na prietokovej stolici. Neviem o tom aby niekto niecim takym disponoval a hlavne mal vyrobcom dane parametre, kedze napr. firma Garrett oficialne na variabilne turba nedodava ND a ani neposkytuje kalibracne udaje. Ako pisal Forest pokial niekto takymto nastrojom disponuje, tak to turbo nastavi tak ako si mysli ze to bude dobre (sam to tak robim, ale "od oka" pomocou indikatora) Ked to neskoro nabehuje tak potom to riesim systemom pokus omyl priamo na aute. Akurat je to dost zdlhava robota aby sa dalo dostat k tomu dorazovemu cerviku. A pekne krasne po troske ho popustam tak aby turbo pekne nabehovalo a nedusilo motor. Niekedy sa trafim na prvy / druhy sup a niekedy sa stym seriem aj viac jak pol dna.
Tým pádom ked popúštaš,povoluješ červíka musíš povoliť aj tú tyčku z banky na ten doraz či s tym vobec nehýbeš aby tam bolo dodržane to predpätie?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Predpatie je ina vec. Nemiesaj jablka s hruskami.
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

TDI tech píše:Predpatie je ina vec. Nemiesaj jablka s hruskami.
Jak iná vec ved tá tyčka od banky sa dotláča na ten červík na doraz ked bude tyčka zle nastavená tak ani ten doraz nedosiane či sa mýlim
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Predpatie urcuje max. krajnu polohu tiahla (otvorenia lopatkoveho kanala). Spodny dorazovy cervik urcuje min. krajnu polohu tiahla (zatvorenia lopatkoveho kanala). Tiahlom sa mysli ta klucka na uzle, nie ticka actuatora.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“