seřizení turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 25 črc 2016, 18:22
seřizení turba
Ahoj sory že zakladam nove tema ale co sem studoval ve starších tématech tak sem se toho moc nedozveděl mam octavii ASV po chipu na 105 kw egr off kat off velkej cooler a chci se zeptat jak nastavit turbo a to jak toho červíka a tahlo aktulatoru mam v autě budík a při přidání plynu nejlepe je to videt na 5ku tak mi to v 1200 ot začne zvedat tlak a pri 1800 ot už je na maximu 1,6 baru pak behem vteřiny tlak padne na 1,1 baru a pak se ustalí na 1,3 baru a podle uprace chipu by mel bejt tlak 1,3 baru maximum co mam seřidit aby to takhla nekolisalo za jizdi je to zna jak to zabere pak ubere a zase zabere díky za rady
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nemel bys psat takove nesmysly, mohl by se toho nekdo chytit.octaviask píše:prosim vas...a kto ma v CZ/SK stroj na to aby nastavil banku a dorazový cerv?? ....to su kecy starej mamy. Taky stroj tu nie je.
Nevim jak ostatni, ale Turbopower (Oleg) takovym zarizenim disponuje. Ma snimac polohy packy na turbu a aktivni regulator tlaku/podtlaku. Navic, k tomu vsemu ma i "stolici", kde je schopen nastavit to primo na zaklade zmerenych informaci.
No a na ruzna REA ma tez zarizeni.
Samozrejme, ze on to muze nastavit jen v souladu s "nejlepsim svedomim a vedomim", idealni je nasledne si to doladit.
Sve by vam k tomu mohl rict MirekX, ktery na ruznych turbech od Olega jezdi(l) - ikdyz je to nastavene dobre, na aute se to da naladit nejlip, hlavne v souladu s potrebami uzivatele.
... na toto je podle me nejlepsi REA, ktere se chiptuner (umi-li to) naladi bez nutnosti se spinit (pozn.: samozrejme, je-li toto nahrubo nastaveno spravne). Kdo vi, treba prijde i cas, kdy si lidi uvedomi, jak je toto nastavovani cervika a banky "trapne" a zacnou konecne svoje turba nechavat na puvodnich REA nebo podtlakove banky predelavat na REA

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- pechy-turbo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 23 říj 2010, 17:43
- Bydliště: JBC
- Kontaktovat uživatele:
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5094
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
V tovarni sa to nastavuje na prietokovej stolici. Neviem o tom aby niekto niecim takym disponoval a hlavne mal vyrobcom dane parametre, kedze napr. firma Garrett oficialne na variabilne turba nedodava ND a ani neposkytuje kalibracne udaje. Ako pisal Forest pokial niekto takymto nastrojom disponuje, tak to turbo nastavi tak ako si mysli ze to bude dobre (sam to tak robim, ale "od oka" pomocou indikatora) Ked to neskoro nabehuje tak potom to riesim systemom pokus omyl priamo na aute. Akurat je to dost zdlhava robota aby sa dalo dostat k tomu dorazovemu cerviku. A pekne krasne po troske ho popustam tak aby turbo pekne nabehovalo a nedusilo motor. Niekedy sa trafim na prvy / druhy sup a niekedy sa stym seriem aj viac jak pol dna.
Presne o tom hovorim!!!!TDI tech píše:V tovarni sa to nastavuje na prietokovej stolici. Neviem o tom aby niekto niecim takym disponoval a hlavne mal vyrobcom dane parametre, kedze napr. firma Garrett oficialne na variabilne turba nedodava ND a ani neposkytuje kalibracne udaje. Ako pisal Forest pokial niekto takymto nastrojom disponuje, tak to turbo nastavi tak ako si mysli ze to bude dobre (sam to tak robim, ale "od oka" pomocou indikatora) Ked to neskoro nabehuje tak potom to riesim systemom pokus omyl priamo na aute. Akurat je to dost zdlhava robota aby sa dalo dostat k tomu dorazovemu cerviku. A pekne krasne po troske ho popustam tak aby turbo pekne nabehovalo a nedusilo motor. Niekedy sa trafim na prvy / druhy sup a niekedy sa stym seriem aj viac jak pol dna.
Zakaznici mi tu furt rozpravaju ako maju turba po stolici nastavene..pritom stolica NEEXISTUJE....
to že to niekto nastavi ako vie..nie je stolica!!! Aj ja vam nastavim CR vstrekovač ako najlepsie viem....

Hlavne garet nastavuje s original dielmi kde je tolerancia v stotinach mm, ked ma niekto turbatko po repase...diely od meletu...atd...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tým pádom ked popúštaš,povoluješ červíka musíš povoliť aj tú tyčku z banky na ten doraz či s tym vobec nehýbeš aby tam bolo dodržane to predpätie?TDI tech píše:V tovarni sa to nastavuje na prietokovej stolici. Neviem o tom aby niekto niecim takym disponoval a hlavne mal vyrobcom dane parametre, kedze napr. firma Garrett oficialne na variabilne turba nedodava ND a ani neposkytuje kalibracne udaje. Ako pisal Forest pokial niekto takymto nastrojom disponuje, tak to turbo nastavi tak ako si mysli ze to bude dobre (sam to tak robim, ale "od oka" pomocou indikatora) Ked to neskoro nabehuje tak potom to riesim systemom pokus omyl priamo na aute. Akurat je to dost zdlhava robota aby sa dalo dostat k tomu dorazovemu cerviku. A pekne krasne po troske ho popustam tak aby turbo pekne nabehovalo a nedusilo motor. Niekedy sa trafim na prvy / druhy sup a niekedy sa stym seriem aj viac jak pol dna.