jak poznat malo brzdici zadni brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

vlubosh píše:Dobre dobre Martinn, to bolo obrazne povedané, logicky že si to riadi ABS resp. elektronika, ide o princíp že to reaguje na základe zaťaženia zadnej nápravy, ak je odlahčená tak by nadmerným brzdením skôr škodila ako prospievala.

Rada ísť na STK mu postačuje ako nápoveda a rovno to môže skúsiť so záťažou zadnej nápravy a bez nej.

Táto definícia platila pred uplatnením ABS (cca do r. 1975 ) , kedy záťažový regulátor obmedzil tlak kvapaliny na zadnej náprave , ako prevencia šmyku.
ABS sníma otáčky každého kola zvlášť a uvolnením brzdného tlaku bráni zastaveniu kolesa .
AK funguje ručná brzda , potom je bez problémov aj brzda prevádzková . Skús sa pohnúť zo zatiahnutou ručkou. Ak to nejde ľahko , poom je OK !
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

rucku taham az ke krku. zitra to jdou dotahovat ( nejak az 7 zub).

mel jsem za to, ze abs proslapnu a melo by to jit do smyku - pri hodne silnem brzdeni.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Martinn píše:Prý zátěžový regulátor (LOL) . tak to dopadá když každý kdo má do prdele díru si myslí, že je automechanik a rozdává na forech "rady".
No hlavne,ze jsi se ty vyblil..
Setkal jsem se s ABS i zatezakem na jednom aute..Asi se spletli ve fabrice.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33945
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="vlubosh"][quote="slovacek.milos"]

mne sa zdá že je tá elektronika zabudovaná v ABS jednotke,

sny spojovat s brzdama to taky nejde,

příklad řídící jednotka uzávěrky je na adrese 32, systém posilovač brzd má řídící jednotku 23, systém regulace prokluzu má řídící jednotku 24, abs má řídící jednotku na adrese 03,


zkus to vybádat jak to všechno fachčí, ale sny musíš opustit to je u brzd blbě systém musí fachčit de o život rozjet se můžeš zastavit musíš

To zase učili nás jsi napsal

předpokládám že jsi vzdělaný člověk, až zapomeneš vše co tě naučili tak vzdělání je vše co v tobě zůstalo ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33945
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

NOVON píše: Setkal jsem se s ABS i zatezakem na jednom aute..Asi se spletli ve fabrice.
zajímavé, mám na zvedáku feldu kombi každá má zatěžák, tato má abs a zátěžák nemá

vedle stojí iveco kontejner abs má a zátěžák má
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

xshreck píše:rucku taham az ke krku. zitra to jdou dotahovat ( nejak az 7 zub).

mel jsem za to, ze abs proslapnu a melo by to jit do smyku - pri hodne silnem brzdeni.
ABS musí obmedziť zastavenie kola na každom povrchu .Jeho funkciu vyskúšaš najlepšie na klzkom povrchu , kedy pri intenzívnom brzdeni zretelne cítiš fungovanie ABS a do šmyku sa nesmieš dostať .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Martinn
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 14 úno 2008, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Martinn »

NOVON píše:
Martinn píše:Prý zátěžový regulátor (LOL) . tak to dopadá když každý kdo má do prdele díru si myslí, že je automechanik a rozdává na forech "rady".
No hlavne,ze jsi se ty vyblil..
Setkal jsem se s ABS i zatezakem na jednom aute..Asi se spletli ve fabrice.
To určitě na Rapidu 1,6TDi o kterém je řeč. Jestli nerozumíš psanému textu, tak nepřispívej. Tvoje rada byla k hovnu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33945
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Martinn píše: To určitě na Rapidu 1,6TDi o kterém je řeč. Jestli nerozumíš psanému textu, tak nepřispívej. Tvoje rada byla k hovnu.
ty znáš výbavu toho rapida :?
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Je až neuveriteľné ako ťažko je niekomu priznať sa že napísal blbosť a prípadne sa ospravedlniť . Podľa mňa je to lepšie ako krkolomné zdôvodňovanie svojich výrokov .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

slovacek.milos píše:
NOVON píše: Setkal jsem se s ABS i zatezakem na jednom aute..Asi se spletli ve fabrice.
zajímavé, mám na zvedáku feldu kombi každá má zatěžák, tato má abs a zátěžák nemá

vedle stojí iveco kontejner abs má a zátěžák má
Kym to nezveda tak, je OK.

https://www.youtube.com/watch?v=dCEthdH7iYw&t=8s
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Martinn píše:
NOVON píše:
Martinn píše:Prý zátěžový regulátor (LOL) . tak to dopadá když každý kdo má do prdele díru si myslí, že je automechanik a rozdává na forech "rady".
No hlavne,ze jsi se ty vyblil..
Setkal jsem se s ABS i zatezakem na jednom aute..Asi se spletli ve fabrice.
To určitě na Rapidu 1,6TDi o kterém je řeč. Jestli nerozumíš psanému textu, tak nepřispívej. Tvoje rada byla k hovnu.
Mno to ne,uznavam.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5124
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Martinn píše:Prý zátěžový regulátor (LOL) . tak to dopadá když každý kdo má do prdele díru si myslí, že je automechanik a rozdává na forech "rady".
A ty nevíš,co je zátěžový regulátor a kdy se používal?
Já to vím. Ale od tebe bych si to rád přečetl a pak můžeš urážet.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Zkrátka má na zadku velkou vůli a tim se prodlužuje doba reakce zadní nápravy a auto se vlní. Tim trpěly i octy a fábie.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5124
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Dělá to účinost bubnů,je to slabý. Na Cordobě se zátěžákem bez ABS jsem měl přidáno na zátěžáku tlak a bylo to lepší. Ale kotouče jsou kotouče.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33945
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já měl jednou jednoho pitomce

udělal jsem brzdy a borec přišel za šéfem firmy že se málem zabil, že auto nebrzdí,

pěkně jsem byl zjebán, sednu do auta a čtyři černé čáry auto brzdilo na max,

podal jsem si tiho pitomce at mi ukáže jak auto nebrzdí,


prostě šlápl na pedál asi dva centimetry a auto nebrzdilo, on to tak má doma když trochu sešlápne pedál tak jeho auto brzdí a toto nebrzdí :roll:

že musím i sem tam debila učit šlapat na pedály už vím, proto je dobré jít na stk, tam technik spočítá jak má auto brzdit, pak de na stolici a zjistí jestli tomu tak je :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“