slovacek.milos píše:Přepínám to na vnitřní okruh, ale je dočasně, než se začnou mlžit okna. Co jsem se díval, tak jak v zimě tak i v létě při klimě sám klimatronik saje část vzduchu ze vnitřMirekX píše:
mirku de mi o klasiku jestli vůbec někdo řeší zavřít si venkovní klapku a nepuštět si zmrzlý vzduch do auta![]()
![]()
nebo jede jak tele a mrzne
jak se vám ohřívá motor TDi + co venkovní klapka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo to jsem zkusil a za chvíli okna zamlžené. Takže klapku nezavírám. Dneska za vydatné podpory bufikem, tj půl hodiny před odjezdem a pak i při jízdě vylezla ručička na 90 po 15km normální jízdy.Teplota venku minus 19.A spotřeba.Podle palubáku oproti létu s klimou o půl litru na 100km.Reálně asi o víc.Ale to asi ten buf.Jestli sežere půl litru za hodinu tak denně sežere půl až třičtvrtě litru.A to už musí být asi poznat při denním nájezdu 50km.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Mach.A píše:Taky jsem dneska zkoušel a mlží se to navíc mi přijde že vzduch z výdechů není o moc teplejší při zavřené klapce. Zkusim to schválně změřit teploměremslovacek.milos píše:Přepínám to na vnitřní okruh, ale je dočasně, než se začnou mlžit okna. Co jsem se díval, tak jak v zimě tak i v létě při klimě sám klimatronik saje část vzduchu ze vnitřMirekX píše:
mirku de mi o klasiku jestli vůbec někdo řeší zavřít si venkovní klapku a nepuštět si zmrzlý vzduch do auta![]()
![]()
nebo jede jak tele a mrzne
45 km jízda - z toho 37km po dálnici. Auto normálně topí, podle teploty na climatroniku roste i teplota uvnitř..
Ručička se nehne ani o hovno a zůstává na 50.. Na VAGu:
Teplota motoru 51°C
Teplota na výstupu z chladiče 45°C
Teplota venku -9°C
Spodní hadice z motoru přes termostat do chladiče, teplá, ale ne horká, spíš do vlažna. Z chladiče to samý.
Termostat novej. Kdyby nefungoval, nemělo by topit.. Co z toho lže? Že by obě dvě čidla?
Ručička se nehne ani o hovno a zůstává na 50.. Na VAGu:
Teplota motoru 51°C
Teplota na výstupu z chladiče 45°C
Teplota venku -9°C
Spodní hadice z motoru přes termostat do chladiče, teplá, ale ne horká, spíš do vlažna. Z chladiče to samý.
Termostat novej. Kdyby nefungoval, nemělo by topit.. Co z toho lže? Že by obě dvě čidla?
Jaký motor?Woko_O píše:45 km jízda - z toho 37km po dálnici. Auto normálně topí, podle teploty na climatroniku roste i teplota uvnitř..
Ručička se nehne ani o hovno a zůstává na 50.. Na VAGu:
Teplota motoru 51°C
Teplota na výstupu z chladiče 45°C
Teplota venku -9°C
Spodní hadice z motoru přes termostat do chladiče, teplá, ale ne horká, spíš do vlažna. Z chladiče to samý.
Termostat novej. Kdyby nefungoval, nemělo by topit.. Co z toho lže? Že by obě dvě čidla?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Woko_O: nemáš moc ohulený topení nebo nejedeš příliš šetrně?
to není možný, zkusil bych zakrytovat vstupy v nárazníku a masce, co to udělá 


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 19 črc 2012, 22:24
teplota na climatronicu je 22 °C maximalne 23.. právě mě to nasralo tak jsem tomu dal čočku že sem to držel kolem 4tis na čtyrku a hlo se to o stupínek vejš někam kolem 60 stupňů.. potom když sem se vratil k normálni jízdě, to znamená 120-130 na šestku po dálnici tak to zase spadlo.. Děje se to i když je venku kolen nuly.. prostě to na 90 nevyleze nikdy.. max někde kolem 65..turbo kamna power píše:Woko_O: nemáš moc ohulený topení nebo nejedeš příliš šetrně?to není možný, zkusil bych zakrytovat vstupy v nárazníku a masce, co to udělá
Se starym to delalo taky.. proto jsem ho menil.
Nehlede na to ze kdyby to byl špatnej termostat tak to v týhle zimě nemůže topit uplne normalne. To by to muselo bejt udelany nejak jinak.. jakoze topeni funguje nezavisle na velkym okruhu.. tak ze teplota motoru by byla furt 50 °C coz je snad i fyzicky nemozny..
Nehlede na to ze kdyby to byl špatnej termostat tak to v týhle zimě nemůže topit uplne normalne. To by to muselo bejt udelany nejak jinak.. jakoze topeni funguje nezavisle na velkym okruhu.. tak ze teplota motoru by byla furt 50 °C coz je snad i fyzicky nemozny..

Dost km na zahřátí na provozku i při -9 bych řekl ...Woko_O píše:45 km jízda - z toho 37km po dálnici.
Spodní hadice z motoru přes termostat do chladiče, teplá, ale ne horká, spíš do vlažna.
Tohle není normální, samozřejmě při mrazu se to bude ohřávat o to hůř. Pootevřeným termostatem chladíš přes velký okruh dřív než je třeba, ale pro výměník to zatím stačí aby ještě topil, to je jádro problému.Woko_O píše:Děje se to i když je venku kolen nuly.. prostě to na 90 nevyleze nikdy.. max někde kolem 65..
Pro BKC a spol
Termoregulátor chladicí kapaliny
❑ kontrola: termoregulátor ohřát ve vodní lázni
❑ počátek otvírání cca 87 °C
❑ plné otevření cca 102 °C
❑ zdvih min. 7mm
a nebo může být problém v namontování termostatu a nebo O kroužku a letí to kolem ...
Vyměnit O-kroužek.
– Očistit, resp. vyhladit těsnicí plochu pro O-kroužek.
– Vložit termoregulátor -3- s novým O-kroužkem -2- do
připojného hrdla -1-.
• Při vkládání musí být třmen termoregulátoru vodorovně, jak je
znázorněno na obrázku.
– Nakonec otočit termoregulátor o 90° (1/4 otáčky) ve směru
pohybu hodinových ručiček.

Naposledy upravil(a) Rayx dne 11 led 2017, 15:31, celkem upraveno 2 x.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5107
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tohle auto je zařízený na jiné mrazy. -20°C je pro něj léto.michalteplik píše:Volvo v70 2.5 tdi ael nastaveno 24 stupnu, pri minus13 po cca 6 km ohrato na provozni teplotu...
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené