seřizení turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

matesfox píše:jak se jezdí na spotřebu? tak že řadiš v 1500ot kdy ten motor ještě kucka a tak tak jede,myslíš že za tu dobu vůbec turbo něco udělá a natlačí ?jak funguje SDI bez turba a kolik žere ???.....
No, pokud by mel seriove turbo a temer vubec neslapal na plyn (takze by nepredjizdel, jezdil by jen na rovine nebo z kopce), pak by se tomu dalo vzdalene verit ale jinak se tomu da jen stezi verit.

Uvedom si, ze motor vyviji energii i na pohyb turbodmychadla (sice ani zdaleka ne takovy jako treba v pripade dmychadel /chapej kompresoru/) ale i tak tomu je, takze s provozem SDI to nema moc spolecneho.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
pepino1234
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 25 črc 2016, 18:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepino1234 »

Tak sem tahlo aktulatoru prodloužil že ted je cca o 2mm přepružene a podle budiku když dám plny plyn tak zase prefoukne na 1,6 baru ale hned se stahne na 1,3 a drží až do konce otaček motoru takže asi už s tím laborovat nebudu a nechám to tak hlavně že tam nejsou ty propady a pocitové to auto jede ted opravdu pěkně dekuji všem za rady
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

no vidíš..pokud se ti přefuk ještě nelíbi tak mu ještě třošičku dej předpětí...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“