Brzdový válec s posilovačem - VW Passat 1.9 tDi 96 kw rv2001
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Brzdový válec s posilovačem - VW Passat 1.9 tDi 96 kw rv2001
Čau lidi,
zamrzá mi v zimě nožní pedál u Passata viz nadpis, zkoušeli jsme s opravářem vše možné, abychom závadu odstranili za pokud možno velmi malý peníz. Několikrát z jedné ze tří komor v posilovači vytáhl vodu, celý systém vysušil a vyčistil, ale závadu se nepodařilo odstranit, bohužel.
Pročítal sem různá fóra, bavil se s x opraváři a nikdo z nich se s ničím podobným nesetkal. Na fórech pár příspěvků je a většinou lidé psali, že to bude vodou v posilovači. A skutečně tomu vše napovídá... Můžete potvrdit, jestli máte zkušenost?
Do -2°C se s autem rozjedu, ale moc nebrzdí. Když je větší kosa, tak s autem ani nehnu, jak je nožní pedál zamrzlý.. Když už se rozjedu, tak se někdy brzdy aktivují během jízdy (rozuměj zamrznou) a to je potom docela hukot. Auto se zastaví než přeřadím z 1 na 2...
Došli jsme prostě k tomu, že je nutné válec s posilovačem vyměnit a abych v tom nezahučel za 4tis, tak hledáme starší po internetu a tím se dostávám k hlavnímu dotazu... Nevěděl byste prosím někdo, jestli posilovač s označením 8E0612105J (mám nyní v autě) lze zaměnit za 8E0612105N? Tedy pouze jiné koncové písmenko...
Případně nemáte ho někdo na prodej? Nebo nevíte o někom?
Já jsem sehnal právě ten s N na konci (ale nejsem si jist, že se dá bez problémů namontovat) za 1.500Kč (z auta mezi roky výroby 2000 až 2005, bez záruky, je to z vrakáče)..
Předem díky za jakýkoliv názor a postřeh.
Samíno
zamrzá mi v zimě nožní pedál u Passata viz nadpis, zkoušeli jsme s opravářem vše možné, abychom závadu odstranili za pokud možno velmi malý peníz. Několikrát z jedné ze tří komor v posilovači vytáhl vodu, celý systém vysušil a vyčistil, ale závadu se nepodařilo odstranit, bohužel.
Pročítal sem různá fóra, bavil se s x opraváři a nikdo z nich se s ničím podobným nesetkal. Na fórech pár příspěvků je a většinou lidé psali, že to bude vodou v posilovači. A skutečně tomu vše napovídá... Můžete potvrdit, jestli máte zkušenost?
Do -2°C se s autem rozjedu, ale moc nebrzdí. Když je větší kosa, tak s autem ani nehnu, jak je nožní pedál zamrzlý.. Když už se rozjedu, tak se někdy brzdy aktivují během jízdy (rozuměj zamrznou) a to je potom docela hukot. Auto se zastaví než přeřadím z 1 na 2...
Došli jsme prostě k tomu, že je nutné válec s posilovačem vyměnit a abych v tom nezahučel za 4tis, tak hledáme starší po internetu a tím se dostávám k hlavnímu dotazu... Nevěděl byste prosím někdo, jestli posilovač s označením 8E0612105J (mám nyní v autě) lze zaměnit za 8E0612105N? Tedy pouze jiné koncové písmenko...
Případně nemáte ho někdo na prodej? Nebo nevíte o někom?
Já jsem sehnal právě ten s N na konci (ale nejsem si jist, že se dá bez problémů namontovat) za 1.500Kč (z auta mezi roky výroby 2000 až 2005, bez záruky, je to z vrakáče)..
Předem díky za jakýkoliv názor a postřeh.
Samíno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
kamarád si prošlápl posilovač na g4,poprvé dovezl nějakej levnej,novej asi čína,po nastartování auto brzdilo pořád
pedal se nevracel.
podruhé dovezl nějakej dražší,výrobce si už nepamatuju.auto nebrzdilo tak dobře jako předtím,ale jezdit se dalo..
nakonec jsme objednali na netu origo použitý díl z vrakáče a vše ok,jezdí a brzdí do dnes

podruhé dovezl nějakej dražší,výrobce si už nepamatuju.auto nebrzdilo tak dobře jako předtím,ale jezdit se dalo..
nakonec jsme objednali na netu origo použitý díl z vrakáče a vše ok,jezdí a brzdí do dnes

Tak mám opraveno a můžu se zase radovat z bezstarostné jízdy s fungujícími brzdami
Nakonec sem pořídil starší posilovač (8E0612105N), není úplně stejný jako původní (8E0612105J), ale šel tam v pohodě a brzdy fungují bez problémů. Sice je pedál mírně citlivější než dříve, ale to si za pár dní ani neuvědomím. Odtokové kanálky vyčištěny, tak mám snad tento problém navždy z krku (při pravidelném čištění kanálků)...
Každopádně díky všem za rady.
Mějte se!

Každopádně díky všem za rady.
Mějte se!