1 Hmotný zotrvačník vs. 2Hmota

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

majoTDI píše:Ked to tu citam, mam stale vacsi problem co vybrat :-) . Mam Leon 1P BXE , 180ps cc400Nm , zohnal som si dlhy maly 6kvalt MYP ( 130km/h=2150ot ) a teraz hladam vhodnu spojku... Auto robi kazdy den cca 300km a v mojom veku uz mam radsej ticho a pohodlie :-) .Momentalne tam mam seriu 5kv a dvojhmotu LUK, drzi sa statocne ale pri raznejsom pridani si zavrni samozrejme,to jedine mi vadi, ale ist do jednohmoty sa bojim....
Vubec bych se jednohmoty nebal . Nebo zainvestuj a prekopej to na velky 6Q .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Mám taky BXE s jednohmotou, ale výkon kolem 150Ps, jediné podle čeho poznám že tam je jednohmota tak je lehké trhnutí při prudší akceleraci nebo deceleraci jinak je spojka absolutně tichá.
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

víc než jednohmoty u BXE bych se bál vykukující ojnice :D
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

To už mám vyměněné tak snad už se nic nepo.... :D
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

macan371538 píše:Zdravím ve spolek pánové, mám Golf iv ATDčko motor (74kw 5q) s 2hm a HDS57 na lamele a spojka zatím drží a neklepe s 200hp 400nm, máte někdo zkušenost s výměnou za 1hm na tomto motoru??? Prosím jen reálný zkušenosti ne "kámoš kámoše co má kámoše povídal".. Díky (LOL)
mam fabiu 1.9tdi ATD 190k 400nm 5kvalt 1hmot. a uplne v pohode drzi
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

zero1724 píše:víc než jednohmoty u BXE bych se bál vykukující ojnice :D
este stale si sa mi neozval aky mas vykon a tak isto aky plniaci tlak v turbe ...
Dejv212
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 28 dub 2009, 10:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Dejv212 »

Hosi te jednohmoty se nebojte.Ted se na comonrailech VW, Skoda predelava 2hm na 1hm + uprava SW
Sam mam O1 66kw ALH chip na 103KW 1hm a ok
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

je to úplne jednoduché
5q - jednohmota ok
6q - dvojhmota jednoznačne...

tak či tak by som si priplatil a dal to čo tam od výroby bolo, preobložil lamelu a no problemo....

V sharanovi /nie môj/ 6q jednohmota - išla po cca 500km von...
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

marena tdi píše:
majoTDI píše:Ked to tu citam, mam stale vacsi problem co vybrat :-) . Mam Leon 1P BXE , 180ps cc400Nm , zohnal som si dlhy maly 6kvalt MYP ( 130km/h=2150ot ) a teraz hladam vhodnu spojku... Auto robi kazdy den cca 300km a v mojom veku uz mam radsej ticho a pohodlie :-) .Momentalne tam mam seriu 5kv a dvojhmotu LUK, drzi sa statocne ale pri raznejsom pridani si zavrni samozrejme,to jedine mi vadi, ale ist do jednohmoty sa bojim....
Vubec bych se jednohmoty nebal . Nebo zainvestuj a prekopej to na velky 6Q .
Nechcem rýpať , bože chráň ale ak je na BXE jednohmota fajn , prečo ju vy / ty nemáš v aute ? (LOL)
Pýtam sa , len , nerýpem , v živote som nešiel v BXE s jednohmotou a ja sa odhodlávam na tento krok už pol roka
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

johnyM128: No nevím. Mnoho, mnoho lidí neakceptuje jednohmotu ani na rotačce 5q.

Jako funguje to, ale pohodlí se (očividně) zmenší. Už je na každém, jestli to je ochoten akceptovat. Je to prostě dáno konstrukcí. Dvojhmoty se používají pořád, i dnes. Všechny "lepší" auta je mají.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Martin.D píše:
marena tdi píše:
majoTDI píše:Ked to tu citam, mam stale vacsi problem co vybrat :-) . Mam Leon 1P BXE , 180ps cc400Nm , zohnal som si dlhy maly 6kvalt MYP ( 130km/h=2150ot ) a teraz hladam vhodnu spojku... Auto robi kazdy den cca 300km a v mojom veku uz mam radsej ticho a pohodlie :-) .Momentalne tam mam seriu 5kv a dvojhmotu LUK, drzi sa statocne ale pri raznejsom pridani si zavrni samozrejme,to jedine mi vadi, ale ist do jednohmoty sa bojim....
Vubec bych se jednohmoty nebal . Nebo zainvestuj a prekopej to na velky 6Q .
Nechcem rýpať , bože chráň ale ak je na BXE jednohmota fajn , prečo ju vy / ty nemáš v aute ? (LOL)
Pýtam sa , len , nerýpem , v živote som nešiel v BXE s jednohmotou a ja sa odhodlávam na tento krok už pol roka
Ano na svem voze mam stale seriovou Sachs spojku 228 mm ( dvojhmotu ) s prenosem krouticiho momentu ma problem a lehce zavrni . Ja nechci ale investovat do jednohmoty s jednoho prosteho duvodu. Ta prevodovka je hrozne kratka a po dalnici se clovek musi krotit jinak ten motor toci nesmysl. Proto moje budouci investice bude prestavba na 6q ze Superba. I kdyz cena prestavby neni zrovna mala . Pro mne samotneho se tato investice oplati s duvodu ze to auto nemam v planu prodavat dalsich 5 let .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
johnyM128
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 20 říj 2015, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od johnyM128 »

techi píše:johnyM128: No nevím. Mnoho, mnoho lidí neakceptuje jednohmotu ani na rotačce 5q.

Jako funguje to, ale pohodlí se (očividně) zmenší. Už je na každém, jestli to je ochoten akceptovat. Je to prostě dáno konstrukcí. Dvojhmoty se používají pořád, i dnes. Všechny "lepší" auta je mají.
Tak úplne presne - je to ako tak použiteľné a dá sa s tým žiť :D

na 6q hrôza :D

J
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

MatusSebo píše:To já neviem známi mi to dáva tam robiť ale spýtam sa ho
Uz jsi neco zjistil? Diky
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
VagiTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 04 pro 2016, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od VagiTDi »

Proč investovat do 2hmoty když ji ten výkon s krouťákem zase odrovná? A co stím má společného lamela? Jde přece o ty pružiny vevnitř, ne? Že to začne mlátit, lamela se přeobloží aby neklouzala.
Co je lepší? Dělat furt 2hmotu co se šprajcne nebo tam dat 1hmotu a pořád dělat převodovku (když tak aji haldex když to bude 4x4) ??
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“