Vubec bych se jednohmoty nebal . Nebo zainvestuj a prekopej to na velky 6Q .majoTDI píše:Ked to tu citam, mam stale vacsi problem co vybrat. Mam Leon 1P BXE , 180ps cc400Nm , zohnal som si dlhy maly 6kvalt MYP ( 130km/h=2150ot ) a teraz hladam vhodnu spojku... Auto robi kazdy den cca 300km a v mojom veku uz mam radsej ticho a pohodlie
.Momentalne tam mam seriu 5kv a dvojhmotu LUK, drzi sa statocne ale pri raznejsom pridani si zavrni samozrejme,to jedine mi vadi, ale ist do jednohmoty sa bojim....
1 Hmotný zotrvačník vs. 2Hmota
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
mam fabiu 1.9tdi ATD 190k 400nm 5kvalt 1hmot. a uplne v pohode drzimacan371538 píše:Zdravím ve spolek pánové, mám Golf iv ATDčko motor (74kw 5q) s 2hm a HDS57 na lamele a spojka zatím drží a neklepe s 200hp 400nm, máte někdo zkušenost s výměnou za 1hm na tomto motoru??? Prosím jen reálný zkušenosti ne "kámoš kámoše co má kámoše povídal".. Díky
Nechcem rýpať , bože chráň ale ak je na BXE jednohmota fajn , prečo ju vy / ty nemáš v aute ?marena tdi píše:Vubec bych se jednohmoty nebal . Nebo zainvestuj a prekopej to na velky 6Q .majoTDI píše:Ked to tu citam, mam stale vacsi problem co vybrat. Mam Leon 1P BXE , 180ps cc400Nm , zohnal som si dlhy maly 6kvalt MYP ( 130km/h=2150ot ) a teraz hladam vhodnu spojku... Auto robi kazdy den cca 300km a v mojom veku uz mam radsej ticho a pohodlie
.Momentalne tam mam seriu 5kv a dvojhmotu LUK, drzi sa statocne ale pri raznejsom pridani si zavrni samozrejme,to jedine mi vadi, ale ist do jednohmoty sa bojim....

Pýtam sa , len , nerýpem , v živote som nešiel v BXE s jednohmotou a ja sa odhodlávam na tento krok už pol roka
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Ano na svem voze mam stale seriovou Sachs spojku 228 mm ( dvojhmotu ) s prenosem krouticiho momentu ma problem a lehce zavrni . Ja nechci ale investovat do jednohmoty s jednoho prosteho duvodu. Ta prevodovka je hrozne kratka a po dalnici se clovek musi krotit jinak ten motor toci nesmysl. Proto moje budouci investice bude prestavba na 6q ze Superba. I kdyz cena prestavby neni zrovna mala . Pro mne samotneho se tato investice oplati s duvodu ze to auto nemam v planu prodavat dalsich 5 let .Martin.D píše:Nechcem rýpať , bože chráň ale ak je na BXE jednohmota fajn , prečo ju vy / ty nemáš v aute ?marena tdi píše:Vubec bych se jednohmoty nebal . Nebo zainvestuj a prekopej to na velky 6Q .majoTDI píše:Ked to tu citam, mam stale vacsi problem co vybrat. Mam Leon 1P BXE , 180ps cc400Nm , zohnal som si dlhy maly 6kvalt MYP ( 130km/h=2150ot ) a teraz hladam vhodnu spojku... Auto robi kazdy den cca 300km a v mojom veku uz mam radsej ticho a pohodlie
.Momentalne tam mam seriu 5kv a dvojhmotu LUK, drzi sa statocne ale pri raznejsom pridani si zavrni samozrejme,to jedine mi vadi, ale ist do jednohmoty sa bojim....
![]()
Pýtam sa , len , nerýpem , v živote som nešiel v BXE s jednohmotou a ja sa odhodlávam na tento krok už pol roka
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Tak úplne presne - je to ako tak použiteľné a dá sa s tým žiťtechi píše:johnyM128: No nevím. Mnoho, mnoho lidí neakceptuje jednohmotu ani na rotačce 5q.
Jako funguje to, ale pohodlí se (očividně) zmenší. Už je na každém, jestli to je ochoten akceptovat. Je to prostě dáno konstrukcí. Dvojhmoty se používají pořád, i dnes. Všechny "lepší" auta je mají.

na 6q hrôza

J
Sharan 05 85kw gtb1756 kadle kadle poww kadle kadle poww
Proč investovat do 2hmoty když ji ten výkon s krouťákem zase odrovná? A co stím má společného lamela? Jde přece o ty pružiny vevnitř, ne? Že to začne mlátit, lamela se přeobloží aby neklouzala.
Co je lepší? Dělat furt 2hmotu co se šprajcne nebo tam dat 1hmotu a pořád dělat převodovku (když tak aji haldex když to bude 4x4) ??
Co je lepší? Dělat furt 2hmotu co se šprajcne nebo tam dat 1hmotu a pořád dělat převodovku (když tak aji haldex když to bude 4x4) ??