1.5 dCi - v mrazu jen točí, nechytne

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

joyride
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 led 2017, 17:44

Příspěvek od joyride »

Mockrát díky.
joyride
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 led 2017, 17:44

Příspěvek od joyride »

Takže po odmlce se opět rád vracím :D


Auto dáno do "servisu specializujícího se na Renault a Dacia".

Všechny čidla údajně v pořádku, elektrika v pořádku, prolezli celé auto. Diagnostika opět bez chyb.

Finální ortel byl podle nich "asi zelepené pístky na čerpadle". Takže nalili nějakej čistič. Natankována Verva a přidán VIF.

Od úterka fungovalo, dokonce v minus 14 startovalo bez problému. A dnes je mínus 1 a už to jen točí a zas vše znovu (rofl)



Má někdo nápad, proč to debilní auto vždycky zdechne po řtyčech dnech? Došla mi fantazie.
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

Zkus ještě proházet ty relatka na levem podběhu , malá černá.
joyride
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 led 2017, 17:44

Příspěvek od joyride »

Najdu nekde, pokud sundam plastovy podbeh nad kolem?

A hlasim zmenu, uz ani na roztazeni nechyta. Nabehne elektrika (servo, palubka), ale motor nechytne.
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3491
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Nesouvisí to s vejškou hladiny paliva?
Oct asv 2000, DieselPower
joyride
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 led 2017, 17:44

Příspěvek od joyride »

Taky me to napadlo. Ale tankovano ve ctvrtek plna nadrz. Startovalo normalne.

Vyjel jsem dva "dilky" palivomeru a uz od vcerejska nestartuje.
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

joyride píše:Najdu nekde, pokud sundam plastovy podbeh nad kolem?

A hlasim zmenu, uz ani na roztazeni nechyta. Nabehne elektrika (servo, palubka), ale motor nechytne.
Někde u baterky normalne zezhora
joyride
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 led 2017, 17:44

Příspěvek od joyride »

Možná špatně koukám, ale nic takového tam není.

U baterky je akorát pojistková skříň, do které je fantastickej přístup, uvnitř je 6 klasickejch malejch pojistek.
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

a imobilizer? je povolen start když se stím točí a nechytá???
joyride
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 led 2017, 17:44

Příspěvek od joyride »

prdlavka píše:a imobilizer? je povolen start když se stím točí a nechytá???
Asi nerozumim. Jak "povolen start"?

Chtěli jsme zkusit druhý klíč, jenže spínačka je tak opotřebovaná, že druhý klíč tam nedostanu...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

řekl bych že máš vstřikovače delphi a tam je problém, když vypneš klíček tak umí odfrkávat, vypoští pěnu do přepadu pak to leze do čerpadla, je to syšet a v tom okruhu se dělají bublinky,

nebo tečou napiš kolik ti vyteče z přepadů nafty za tři minuty :? můj odhad je tři deci,

a nebo obojí odfrkávají i tečou, jebe se to od 130 do 180 t víc ten systém ani nevydrží

kolik máš najeto :? :?
joyride
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08 led 2017, 17:44

Příspěvek od joyride »

Najeto je lehce přes 200 tisíc, kiláky jsou origo...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

joyride píše:Najeto je lehce přes 200 tisíc, kiláky jsou origo...
přepadový test pak napiš
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přesně, tady jsou vstřiky základ ( mimochodem jako u každého CR ) a divil bych se kdyby po 200tis.km všechny držely...
on může totiž nekdy propouštět, někdy ne, proto to jednou chytá,jednou ne
chce to ven a na kontrolu
i s čerpadelem s tímto nájezdem..
bepa
Přispěvovatel
Příspěvky: 491
Registrován: 16 led 2007, 18:20
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od bepa »

roman1648 píše:přesně, tady jsou vstřiky základ ( mimochodem jako u každého CR ) a divil bych se kdyby po 200tis.km všechny držely...
on může totiž nekdy propouštět, někdy ne, proto to jednou chytá,jednou ne
chce to ven a na kontrolu
i s čerpadelem s tímto nájezdem..
A odpoved je jasna je to nahraně doporucujeme repas :) :) :)
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“