trysky Bosch Sprint 764 vs Fratelli Bosio 764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Gigygolf
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 09 srp 2012, 16:45
Bydliště: Poněšice 26

trysky Bosch Sprint 764 vs Fratelli Bosio 764

Příspěvek od Gigygolf »

Zdravím mistři, asi už to tu bylo, ale jaký je mezi nimi rozdíl. Až na to, že Bosch se pohybují cenově okolo 2500 kč a Fratelli 8000 kč?
Linknu odkazy
Bosch: https://auto.bazos.cz/inzerat/70187389/ ... nt-764.php
Fratelli: http://www.highperformanceparts.cz/vstr ... kusy.77982

Děkuji za odpovědi, popř. nějaký info k těm Boschům, jestli s nimi má někdo nějaký zkušenosti.
Golf IV 1.9 TDI 81KW + trisky Sprint 764
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

porovnavas jablka s hruskami
prve bosch su obyc. sprinty 764
v druhom linku sa jedna o powerplus 764, cize trysky s vyssim prietokom
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Upresnim, Sprint a PowerPlus su obchodne oznacenia firmy Fratelli Bosio. Cislo 764 je cislo dyzy. Cele rozdelenie je na zaciatku sekcie.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4192
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

navíc ty za 2500 na bazoši jsou k ničemu (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

Jarda S. píše:navíc ty za 2500 na bazoši jsou k ničemu (hm)

Myslis ze to jsou " Brazil " ?
O1 ASZ 96kw serie
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

kupte nový origo FB a máte klid. Navíc nový sprinty uz nestoji tak moc penez, ale hlavne máte jistotu....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

mám 764 číny za pár korun, jezdím na olej, jednou za měsíc dva je vyndam, vezmu dráťákem na vrtačce a není problém.. nemůžu si na ně stěžovat.. ale jestli chceš 300ps, koupil bych origa (noteeth)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

eXi píše:mám 764 číny za pár korun, jezdím na olej, jednou za měsíc dva je vyndam, vezmu dráťákem na vrtačce a není problém.. nemůžu si na ně stěžovat.. ale jestli chceš 300ps, koupil bych origa (noteeth)
taky dobrý (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Na těch "bosch z bazoše za 2500kč" jsem najel asi 100t. km a OK, ale nikomu je doporučovat nebudu, třeba jsem měl jen štěstí :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

turbo kamna power píše:Na těch "bosch z bazoše za 2500kč" jsem najel asi 100t. km a OK, ale nikomu je doporučovat nebudu, třeba jsem měl jen štěstí :)
Na jakým turbu? vnt nebo obtok?
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tomes123456: na VNT, proč se ptáš? :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jouda1
Přispěvovatel
Příspěvky: 396
Registrován: 11 lis 2010, 19:07
Bydliště: telc

Příspěvek od jouda1 »

rozdil je v tom ze bosch brazil je cinska triska a fb je italie.fb je kvalita ale brazily jsem montoval nejmin do dvaceti aut a nikdy zadny problem.okta 81kw brazily 764 plus odladeni cca 150ps a jede to super.
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

turbo kamna power píše:tomes123456: na VNT, proč se ptáš? :)
Do půl roku zatuhlá regulace v turbu. A né jedno auto, několik. Auto vždy SW upravené na tyto trysky.

A je to pořád dokola, u pár se dalo FB sprint a je klid!

Já ty čínský rozhodně nedoporučuji.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak se zatuhlou regulací fakt problém nemám (noteeth) (mám je 4 roky, měl jsem je na dvou autech)
ale souhlas, dnes už bych si je asi nekoupil (a rovnou asi začal něčím větším, než 764) :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

turbo kamna power píše:tak se zatuhlou regulací fakt problém nemám (noteeth) (mám je 4 roky, měl jsem je na dvou autech)
ale souhlas, dnes už bych si je asi nekoupil (a rovnou asi začal něčím větším, než 764) :)
Souhlasim s tím ze sprinty jsou dost malý a ideál jsou powerplusy, s tema se da jít i k 200ps když je i ostatní hardware.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“