trysky Bosch Sprint 764 vs Fratelli Bosio 764
Moderátoři: šulda, Moderátoři
trysky Bosch Sprint 764 vs Fratelli Bosio 764
Zdravím mistři, asi už to tu bylo, ale jaký je mezi nimi rozdíl. Až na to, že Bosch se pohybují cenově okolo 2500 kč a Fratelli 8000 kč?
Linknu odkazy
Bosch: https://auto.bazos.cz/inzerat/70187389/ ... nt-764.php
Fratelli: http://www.highperformanceparts.cz/vstr ... kusy.77982
Děkuji za odpovědi, popř. nějaký info k těm Boschům, jestli s nimi má někdo nějaký zkušenosti.
Linknu odkazy
Bosch: https://auto.bazos.cz/inzerat/70187389/ ... nt-764.php
Fratelli: http://www.highperformanceparts.cz/vstr ... kusy.77982
Děkuji za odpovědi, popř. nějaký info k těm Boschům, jestli s nimi má někdo nějaký zkušenosti.
Golf IV 1.9 TDI 81KW + trisky Sprint 764
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
porovnavas jablka s hruskami
prve bosch su obyc. sprinty 764
v druhom linku sa jedna o powerplus 764, cize trysky s vyssim prietokom
prve bosch su obyc. sprinty 764
v druhom linku sa jedna o powerplus 764, cize trysky s vyssim prietokom
powered by rb-digital.sk_____________
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
taky dobrýeXi píše:mám 764 číny za pár korun, jezdím na olej, jednou za měsíc dva je vyndam, vezmu dráťákem na vrtačce a není problém.. nemůžu si na ně stěžovat.. ale jestli chceš 300ps, koupil bych origa
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
rozdil je v tom ze bosch brazil je cinska triska a fb je italie.fb je kvalita ale brazily jsem montoval nejmin do dvaceti aut a nikdy zadny problem.okta 81kw brazily 764 plus odladeni cca 150ps a jede to super.
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak se zatuhlou regulací fakt problém nemám (mám je 4 roky, měl jsem je na dvou autech)
ale souhlas, dnes už bych si je asi nekoupil (a rovnou asi začal něčím větším, než 764)
ale souhlas, dnes už bych si je asi nekoupil (a rovnou asi začal něčím větším, než 764)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Souhlasim s tím ze sprinty jsou dost malý a ideál jsou powerplusy, s tema se da jít i k 200ps když je i ostatní hardware.turbo kamna power píše:tak se zatuhlou regulací fakt problém nemám (mám je 4 roky, měl jsem je na dvou autech)
ale souhlas, dnes už bych si je asi nekoupil (a rovnou asi začal něčím větším, než 764)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM