poradte fiat croma 1,9 MJTD ze roztrepe v 50

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

poradte fiat croma 1,9 MJTD ze roztrepe v 50

Příspěvek od sikin1987 »

cau mam takovej velkej orisek nemuzem na to prijit asi 9 lidi.
Zminene auto je po vymene poloos vyvazeni kol dokonce prehozeni na uplne z jineho auta. pri zrychlovani a prudsim pridani okolo 50-70 se auto ani ne rozvibruje,ale udela takovy psi kus rozhodi to rizeni jaoby ustreli nabok. poloosa se koupila dokonce druha,ale nepomohlo.
zkusili jsme sundat kola a roztocit auto na zvedaku a motor se proste podle me ve spicce kroutaku rozvibruje a ty silentbloky jsou tak mekke u cromy,ze to s autem skubne do stran. silentbloky jsou nepotrhane dost dobry stav.
setrvak me napada,ale nevibruje na volnobeh pri vypinani taky ne a pri rozjezdu vubec narozdil treba od me lybry.
dival sem se na korekce vstrikovacu jeden ma lehce vetsi do plusu 2,8 max ono to vypada,ze pri zatahu tam nejak zahapruje davka paliva a skubne to sebou,ale clovek to citi proste na podvozku. pri brzdeni samozrejme nic kotouce aj loziska ok. silentbloky ramen top stav. zadni naprava taky dobra ty kola se davaly z predvadecky aj na zadek a troskus e to zmirnilo,ale ja tvrdim,ze to je tim,ze to je s alfy 225 R18 a hlavne 45 tusim ze to zaniklo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Co geometria ked sa tam buchli take kolesá
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55

Příspěvek od blacklight »

Mě na Lybře jednou vyskočil silentblok motoru - ta kost.

Normálně jsem měl pocit, že když prudce přidám, tak auto táhne do strany. Po zastavení a nasazení kosti to přestalo.

Možná jsem si to vsugeroval, ale mě to fakt tak připadalo.
Takže bych zkusil zkontrolovat i zavěšení motoru a převodovky, jestli se to někde nekroutí.

Berte to ale jen jako můj skromný, ničím nepodložený názor :-)
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Uživatelský avatar
matus
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Registrován: 22 čer 2007, 13:15

Příspěvek od matus »

s niecim podomnym som sa stretol a bol povoleny kontakt na uz
slabej baterke a zakazdym ako to zaiskrilo skrat sa preniesol na servo
a to reagovalo tak ze ti vytrhlo volant z ruky a bolo to presne okolo
50 km/h
bolo to ale stilo 2007 croma by mala mat riadenie rovnake
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ulozeni motoru je perfektni stav. tak s tim servem to vypada zajimave.
ale auto se zvedlo na zvedak a roztacelo bez kol a pri urcitym momentu se motor proste zatrepal,takze bud nejak zahapruje davka paliva a nebo ten setrvak je divne poskozeny,ale vubec to nevibruje na volnobeh a tak plynuly rozjezd sem zazil u maloktereho JTD.
je to podivne zkousel sme schvalne moje auto na stejnym useku a chova se to uplne jinak ja citim v pedalu jemne vibrovani pri kazdme pridani tohle vubec,ale v jednu chvili to sebou skubne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
zx10r
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 26 kvě 2011, 20:38

Příspěvek od zx10r »

KO diferencial
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

zx10r píše:KO diferencial
to soudis dle ceho? vibrace tam nejsou zadne ani vule
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
tko
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 09 pro 2010, 21:28

Příspěvek od tko »

jak to dopadlo?
djvlada
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 04 lis 2007, 22:59

Příspěvek od djvlada »

bracha to mel v 70 cca a mel v haji poloosy
OCTAVIA 2 TDI 77KW 320Tis km najeto a spojka se ozyva o vymenu jinak jede kraaaaasne
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ze svojich zkusenosti vzdycky vymenime obe poloosy a je klid
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
tko
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 09 pro 2010, 21:28

Příspěvek od tko »

u mě vibrace mezi 70 až 80 km/h. Levá poloosa měla vůli, po výměně za novou jsou vibrace pryč
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“