Dotaz- auto do práce,chip,spotřeba,volba výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
presne tak....přeskládat rotačku na 180ps uz něco stojí. Kup serii rotačku 66/81kw...udelej poradnej servis a jezdi a nevymyslej.
Poud chces aspoň trochu výkon tak kup prostě 96kw PD, ale výhody nevyhody uz ti tady psali kluci....
Poud chces aspoň trochu výkon tak kup prostě 96kw PD, ale výhody nevyhody uz ti tady psali kluci....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Nejlépe 81kw kod motoru Asv a hezký profi softík, cca 150 ps nadosah. Nebo 66kw Alh 764 a softik. Do práce 130 kmh snad stačí.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
vidim ze kazdy radi nieco ine ja som za PD ktory je vytrvalejsi primitivnejsi viac toho zvladne a samozrejme aj vykonovo ide vyssie a nvm otom zeby bola az taka vysoka investicia do peniazi ked sa kupi 130k verzia a chipne na 160-170k tam myslim ze investicia do auta na vyssi vykon je takmer zadarmo ...no u rotacky je asi to iste zo u PD zo spotrebou len stym ze viac penazi do vyssieho vykonu ale kazdy vravi nieco ine jedny PD druhy rotacka je to tazke rozhodovanie tiez som rozmyslal medzi leonom 110k alebo ibizou 130-160k ale nakoniec som kupil fabiu pd kedze na naklady dielcov a podobne vyjdu o nieco lacnejsie ale samozrejme hladal som aj lepsi kus do ktorej uz bli vrazene peniaze aby som nemusel ja vrazat dalsie proste nech to ma paru a ide bez investicii z mojej strane na 17r auto pochvala ale ako pisem kazdy radi nieco ine takze musis sa sam rozhodnut ja som proste za PD ale nemam nic proti rotacke inaksie co sa tyka dvojmotory a jedno tak pri tychto starsich modeloch aut pre vyssi vykon som za jednohmotu lebo co viem pri dvojhmote je otazka casu kedy sa proste rozleti a zacne to riadne hucat buchat trieskach 

Mohl bych zde poprosit o nějaké bližší zasvěcení?
Vím že je tu hodně z vás, kteří se vyznate v tdi motorech jako nikdo jiný.
Chtěl bych nějaké porovnání, když koupím rotacku co mě budou stát součástky a třeba to ladění abych se dostal na parametry živého auta které bude spolehlivé a budu se na nej moci spolehnout. Když se poladi výkon určitě by člověk mel řešit brzdy.
Musí to být vůz který mě denně musí dovézt bez jakékoliv stávky. Pravidelný servis je jasný. Při koupi bych chtěl vědět že auto má tlaky jaké má mít a že to není vrak a pokladnicka. Příslušenství motoru je věc která už se řeší lépe než oddelany motor.
Akorát nevím co by přesně nějaké rozumné úpravy obsahovaly a kolik by stály.
PD říkáte ze raději nebrat. Asi je zde vice důvodů: dvouhmota, vice elektroniky, hlava na prd, atd že?
Vím že je tu hodně z vás, kteří se vyznate v tdi motorech jako nikdo jiný.
Chtěl bych nějaké porovnání, když koupím rotacku co mě budou stát součástky a třeba to ladění abych se dostal na parametry živého auta které bude spolehlivé a budu se na nej moci spolehnout. Když se poladi výkon určitě by člověk mel řešit brzdy.
Musí to být vůz který mě denně musí dovézt bez jakékoliv stávky. Pravidelný servis je jasný. Při koupi bych chtěl vědět že auto má tlaky jaké má mít a že to není vrak a pokladnicka. Příslušenství motoru je věc která už se řeší lépe než oddelany motor.
Akorát nevím co by přesně nějaké rozumné úpravy obsahovaly a kolik by stály.
PD říkáte ze raději nebrat. Asi je zde vice důvodů: dvouhmota, vice elektroniky, hlava na prd, atd že?
Jako záleží co je u tebe živé auto. Pokud ti stačí těch 140hp, rotačka 81kw + chip je nesmrtelná a jede to prostě pěkně.
Pokud chceš 150hp +, 96kw PD už má hodně výhod a vyplatí se o ní uvažovat, i za cenu potencionálně vyšších nákladů na provoz. ( lepší brzdy, silnější spojka, turbo)
Nadruhou stranu, pokud si rotačku "uděláš", tzn. turbo, spojka, trysky, intercooler (ten by tě čekal i u PD), budeš tam mít podle komponent třeba 180hp a jezdíš bezproblémů - budeš vědět, že je vše ok. Do starého, "nalitého" PDčka nevlezeš, můžou tě čekat vstřikovače, turbo, spojka úplně stejně a jsi v tom za víc jak upravení rotačky.
Stím jak jsou ty auta staré, začal bych shánět pěkný kus, o kterém budeš něco vědět. Až pak bych řešil jestli je to PD/rotajda.
Pokud chceš 150hp +, 96kw PD už má hodně výhod a vyplatí se o ní uvažovat, i za cenu potencionálně vyšších nákladů na provoz. ( lepší brzdy, silnější spojka, turbo)
Nadruhou stranu, pokud si rotačku "uděláš", tzn. turbo, spojka, trysky, intercooler (ten by tě čekal i u PD), budeš tam mít podle komponent třeba 180hp a jezdíš bezproblémů - budeš vědět, že je vše ok. Do starého, "nalitého" PDčka nevlezeš, můžou tě čekat vstřikovače, turbo, spojka úplně stejně a jsi v tom za víc jak upravení rotačky.
Stím jak jsou ty auta staré, začal bych shánět pěkný kus, o kterém budeš něco vědět. Až pak bych řešil jestli je to PD/rotajda.
já osobne bych do převodovky nešahal a nechal to být a uvidíš časem. Preskladani na 6q je nejlepší volba, ale dost drahá záležitost a dobrých převodovek asi uz taky není hodne....Milik607 píše:A když bude do těch 140k tak spotřeba teda bude ok jo? A prevodovka dat dlouhou pětku a odstranit dvouhmotu nebo dat 6.-ti kvalt?
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 01 čer 2015, 20:42
- Bydliště: Mohelnice
Odpovědi: 0
Kup rotačku 81kw 5ti kvalt a dej chip z tech dálničních cca 140 a 3 tisicich ot se nepodělá litáme stím takhle furt a spotřeba do 5.5 já když jedu se svým 140 6tka 2.5 tisice tak o moc menší spotřebu nemám jestli vubec při vyšších rychlostech pak je ten rozdíl patrnější.Nevýhody ti už napsali jestli chceš rozdily cca mala dvouhmota 5 ti kvalt 15 velká 6ti kvalt 20tisic ceny jen orientační neukamenujte mě:D
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Už jsi na foru 7 let a ve svých příspěvcích jsi řešil spoustu aut - audi, vw, skoda atd. A nevíš co je myšleno pojmem softík a ptáš se na základní pojmy?
Buď si z nás děláš srandu nebo aspoň zkus políčko "hledat". Nic ve zlém.
Buď si z nás děláš srandu nebo aspoň zkus políčko "hledat". Nic ve zlém.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné