Dotaz- auto do práce,chip,spotřeba,volba výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

presne tak....přeskládat rotačku na 180ps uz něco stojí. Kup serii rotačku 66/81kw...udelej poradnej servis a jezdi a nevymyslej.

Poud chces aspoň trochu výkon tak kup prostě 96kw PD, ale výhody nevyhody uz ti tady psali kluci....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
woody.7
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2010, 21:29

Příspěvek od woody.7 »

Nejlépe 81kw kod motoru Asv a hezký profi softík, cca 150 ps nadosah. Nebo 66kw Alh 764 a softik. Do práce 130 kmh snad stačí.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Odpovědi: 0
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

vidim ze kazdy radi nieco ine ja som za PD ktory je vytrvalejsi primitivnejsi viac toho zvladne a samozrejme aj vykonovo ide vyssie a nvm otom zeby bola az taka vysoka investicia do peniazi ked sa kupi 130k verzia a chipne na 160-170k tam myslim ze investicia do auta na vyssi vykon je takmer zadarmo ...no u rotacky je asi to iste zo u PD zo spotrebou len stym ze viac penazi do vyssieho vykonu ale kazdy vravi nieco ine jedny PD druhy rotacka je to tazke rozhodovanie tiez som rozmyslal medzi leonom 110k alebo ibizou 130-160k ale nakoniec som kupil fabiu pd kedze na naklady dielcov a podobne vyjdu o nieco lacnejsie ale samozrejme hladal som aj lepsi kus do ktorej uz bli vrazene peniaze aby som nemusel ja vrazat dalsie proste nech to ma paru a ide bez investicii z mojej strane na 17r auto pochvala ale ako pisem kazdy radi nieco ine takze musis sa sam rozhodnut ja som proste za PD ale nemam nic proti rotacke inaksie co sa tyka dvojmotory a jedno tak pri tychto starsich modeloch aut pre vyssi vykon som za jednohmotu lebo co viem pri dvojhmote je otazka casu kedy sa proste rozleti a zacne to riadne hucat buchat trieskach :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nezlob se ale víc primitivní je rotačka
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Ladas,nechaj tak,vidíš vo všetkých topicoch,že každy prispevok je len teoretická časť. (noteeth)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Mohl bych zde poprosit o nějaké bližší zasvěcení?
Vím že je tu hodně z vás, kteří se vyznate v tdi motorech jako nikdo jiný.
Chtěl bych nějaké porovnání, když koupím rotacku co mě budou stát součástky a třeba to ladění abych se dostal na parametry živého auta které bude spolehlivé a budu se na nej moci spolehnout. Když se poladi výkon určitě by člověk mel řešit brzdy.
Musí to být vůz který mě denně musí dovézt bez jakékoliv stávky. Pravidelný servis je jasný. Při koupi bych chtěl vědět že auto má tlaky jaké má mít a že to není vrak a pokladnicka. Příslušenství motoru je věc která už se řeší lépe než oddelany motor.
Akorát nevím co by přesně nějaké rozumné úpravy obsahovaly a kolik by stály.
PD říkáte ze raději nebrat. Asi je zde vice důvodů: dvouhmota, vice elektroniky, hlava na prd, atd že?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

za mna rotačku,ASV,softik 145koni 320nm. nič viac
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Ještě se zeptam softik je jako chiptuning?????
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ano
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Odpovědi: 0
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Jako záleží co je u tebe živé auto. Pokud ti stačí těch 140hp, rotačka 81kw + chip je nesmrtelná a jede to prostě pěkně.

Pokud chceš 150hp +, 96kw PD už má hodně výhod a vyplatí se o ní uvažovat, i za cenu potencionálně vyšších nákladů na provoz. ( lepší brzdy, silnější spojka, turbo)

Nadruhou stranu, pokud si rotačku "uděláš", tzn. turbo, spojka, trysky, intercooler (ten by tě čekal i u PD), budeš tam mít podle komponent třeba 180hp a jezdíš bezproblémů - budeš vědět, že je vše ok. Do starého, "nalitého" PDčka nevlezeš, můžou tě čekat vstřikovače, turbo, spojka úplně stejně a jsi v tom za víc jak upravení rotačky.

Stím jak jsou ty auta staré, začal bych shánět pěkný kus, o kterém budeš něco vědět. Až pak bych řešil jestli je to PD/rotajda.
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

A když bude do těch 140k tak spotřeba teda bude ok jo? A prevodovka dat dlouhou pětku a odstranit dvouhmotu nebo dat 6.-ti kvalt?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Milik607 píše:A když bude do těch 140k tak spotřeba teda bude ok jo? A prevodovka dat dlouhou pětku a odstranit dvouhmotu nebo dat 6.-ti kvalt?
já osobne bych do převodovky nešahal a nechal to být a uvidíš časem. Preskladani na 6q je nejlepší volba, ale dost drahá záležitost a dobrých převodovek asi uz taky není hodne....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Kup rotačku 81kw 5ti kvalt a dej chip z tech dálničních cca 140 a 3 tisicich ot se nepodělá litáme stím takhle furt a spotřeba do 5.5 já když jedu se svým 140 6tka 2.5 tisice tak o moc menší spotřebu nemám jestli vubec při vyšších rychlostech pak je ten rozdíl patrnější.Nevýhody ti už napsali jestli chceš rozdily cca mala dvouhmota 5 ti kvalt 15 velká 6ti kvalt 20tisic ceny jen orientační neukamenujte mě:D
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
woody.7
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2010, 21:29

Příspěvek od woody.7 »

Už jsi na foru 7 let a ve svých příspěvcích jsi řešil spoustu aut - audi, vw, skoda atd. A nevíš co je myšleno pojmem softík a ptáš se na základní pojmy?
Buď si z nás děláš srandu nebo aspoň zkus políčko "hledat". Nic ve zlém.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

To se omlouvám, já myslel jestli třeba nemyslíte nějakou jinou prehranou jednotku nebo tak něco. Spíš hlavně nevím co dneska kolik stojí atd.
Když bych volil mezi golfem a leonem co by bylo lepší a z jakého pohledu? Leon je uvnitř stejně velký?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“