Zadní brzdové vedení Felicia 1.9D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak to zkusím, stejně není asi co na tom ještě zkurvit a uvidíme, kdyžtak se koupí nový... díkyroman1648 píše:bude to v tom hliníku jak přivařený,třeba to půjde ale nevím no,většinou je to v prdeli, když to nahřeješ tak to zkurvíš, pak se ti bude pořád propadat pedál, budeš odvzdušňovat jak o život a nic..

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Pripadne se ten regulator da vyhodit a jezdit bez nej
kdyz to bude prebrzdeny, tak se da nahradit skrticima valeckama, co se sroubujou primo na HBV, coz mi prijde elegantnejsi. Ale u bubnu vzadu je to i bez regulatoru v pohode. U aut, kde jsou vzadu kotouce, tak bez regulatoru a bez ABS je to trochu adrenalin 


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tak to se mi začíná líbitturbo kamna power píše:Pripadne se ten regulator da vyhodit a jezdit bez nejkdyz to bude prebrzdeny, tak se da nahradit skrticima valeckama, co se sroubujou primo na HBV, coz mi prijde elegantnejsi. Ale u bubnu vzadu je to i bez regulatoru v pohode. U aut, kde jsou vzadu kotouce, tak bez regulatoru a bez ABS je to trochu adrenalin

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ty škrtící ventilky se dají kde sehnat ?
pravda že jsem to jednou u Peugeota 206 SW vyhodil a smykovalo to celkem zdatně ten zadek...
Svěř to někomu kdo s tím má zkušenost, že by ses pod tím někde v tomto počasí válel to asi ne
Trubku máme v metráži měď i ocel, krabičku s koncovkama, na míru si vyrobíš přesně to co potřebuješ..
Někdy je to trochu boj to pod autem naohýbat do těch držáčků,praskají, taky se dají ale koupit nové
Spolu s brzdovýma trubkama vyměň zrovna i naftové vedení, taky bude chycený, možná i KO když s tím pohneš
pravda že jsem to jednou u Peugeota 206 SW vyhodil a smykovalo to celkem zdatně ten zadek...
Svěř to někomu kdo s tím má zkušenost, že by ses pod tím někde v tomto počasí válel to asi ne
Trubku máme v metráži měď i ocel, krabičku s koncovkama, na míru si vyrobíš přesně to co potřebuješ..
Někdy je to trochu boj to pod autem naohýbat do těch držáčků,praskají, taky se dají ale koupit nové
Spolu s brzdovýma trubkama vyměň zrovna i naftové vedení, taky bude chycený, možná i KO když s tím pohneš
Naftové vedení jsem už měnil teklo snad i tam kde nemohlo 😀, válet se budu v garáži, tak mi to zase tak nevadí. Sice není zvedák, ale na kozičky se to dá. Na tu trubku nejsou pak potřeba lisovací kleště ? Ty trubky by se dalo sehnat přes váš ?roman1648 píše:ty škrtící ventilky se dají kde sehnat ?
pravda že jsem to jednou u Peugeota 206 SW vyhodil a smykovalo to celkem zdatně ten zadek...
Svěř to někomu kdo s tím má zkušenost, že by ses pod tím někde v tomto počasí válel to asi ne
Trubku máme v metráži měď i ocel, krabičku s koncovkama, na míru si vyrobíš přesně to co potřebuješ..
Někdy je to trochu boj to pod autem naohýbat do těch držáčků,praskají, taky se dají ale koupit nové
Spolu s brzdovýma trubkama vyměň zrovna i naftové vedení, taky bude chycený, možná i KO když s tím pohneš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Jestli chápu dobře, tak to je místo toho originálu, použije se to současné jako spojka těch trubek? Takže poztlrebuji dva kusy že ?turbo kamna power píše:http://www.autokelly.cz/Product/XS-1185 ... 1;32621974
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Neee, tohle je normalne origo fa/fel, monuje se to primo na valec. Je to alternativa k ty kostce u napravy. Na Stk samozrejme bez problemu. Na kelly je to za nesmysl, davam to sem jen kvuli cislu dilu, jinde koupis za 280kc, nebo jeste levneji na vrakaci.
Trubky vyrobis na miru treba z medi, nebo koupis uz naohybany ocelovy, na feldu byva za rozumny penize.
Trubky vyrobis na miru treba z medi, nebo koupis uz naohybany ocelovy, na feldu byva za rozumny penize.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha