zástavba gtb2566vk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

kompaktor píše:ono na tom autě je už dost udělané, takže obavy z toho fakt nemám do teď jsem jezdil na 2260 a nějakých 270-280 koních.. ;)
tak to uz ano ;) len kolko stala takato investicia uprav
kompaktor
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02 zář 2016, 09:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí

Příspěvek od kompaktor »

F4ever! píše:
kompaktor píše:ono na tom autě je už dost udělané, takže obavy z toho fakt nemám do teď jsem jezdil na 2260 a nějakých 270-280 koních.. ;)
tak to uz ano ;) len kolko stala takato investicia uprav
No kromě bloku ASZ bych řekl, že to vyšlo na stejné peníze jak RS třeba. Žádné ultra mega brutální úpravy se nekonaly. :-)
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

a preco si zobral blok zo silnejsej verzii ? ved co ja viem tak to ma ten isty material a vydrzi ako aj atd ...ale uz arl je viac trosku odolnejsie ako 96 74kw
no inak som dost prekvapeny ze vydrzi takyto vykon preco mne kazdy vravel ze 101k motor vydrzi max do 200k a aj to je ze vraj uz privela ..no 280k je urcite dostacujuci decent na predok :D ake upravy si spravil preto aby ti fungoval motor pri 280k ?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

F4ever! píše:a preco si zobral blok zo silnejsej verzii ? ved co ja viem tak to ma ten isty material a vydrzi ako aj atd ...ale uz arl je viac trosku odolnejsie ako 96 74kw
no inak som dost prekvapeny ze vydrzi takyto vykon preco mne kazdy vravel ze 101k motor vydrzi max do 200k a aj to je ze vraj uz privela ..no 280k je urcite dostacujuci decent na predok :D ake upravy si spravil preto aby ti fungoval motor pri 280k ?
Proč ........... (crazy) .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od shima »

marena tdi píše:
F4ever! píše:a preco si zobral blok zo silnejsej verzii ? ved co ja viem tak to ma ten isty material a vydrzi ako aj atd ...ale uz arl je viac trosku odolnejsie ako 96 74kw
no inak som dost prekvapeny ze vydrzi takyto vykon preco mne kazdy vravel ze 101k motor vydrzi max do 200k a aj to je ze vraj uz privela ..no 280k je urcite dostacujuci decent na predok :D ake upravy si spravil preto aby ti fungoval motor pri 280k ?
Proč ........... (crazy) .
tiez sa pytam
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

F4ever! píše:...ale uz arl je viac trosku odolnejsie ako 96 74kw
arl je rovnake ako asz
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

normalne som sa pytal a vy napisete jedno slovo a bodky ? to ste potom ani pisat nemuseli ...
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

eazy20 píše:
F4ever! píše:...ale uz arl je viac trosku odolnejsie ako 96 74kw
arl je rovnake ako asz
to nepis mne to pis tym co tu pisali ze arl je kovany a asz nie ....co ja viem tie motory su rovnake len su od seba trosku odlisnejsie a silnejsie dielce pre vyssi vykon inaksie nic viac nvm co tamty tak blbo sa pytaju a tvaria ako keby dnes prisli na svet ja citam a pisem infa z tadial a potom to tu pisem a pytam sa lebo jedny tak druhy tak a vy sami ani o takych veciach neviete co sa tu vsade deje ked ani necitate :D
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A kde to pisali? Ty si cely skovany. ASZ / ARL / AWX / AVF / BPX / BLT / BTB / BUK su v podstatne po zeleznej stranke rovnake motori. Samozrejme ze niektore su urecne pre priecnu, niektore pre pozdlznu zastavbu, ine pre zastavbu do mensich aut, ina Euro norma a pod.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

F4ever! nediv se, že tě tu nikdo nebere vážně, když tu píšeš jak retard, ptáš se na základní věci, který jsou tu napsaný 100x a radíš ostatním píčoviny ;)

ARL/ASZ je to stejný, jen ARL má silnější šrouby na hlavě a do ARL se dávaly tuším 2 typy pístů. ATD 74kw má stejné písty jak ASZ, ale klikovku jak rotačka s menším průměrem ojničního čepu, takže logicky i ojnice mají menší průměr oka oproti ASZ, ale jsou lepší oproti rotačce.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

nene to vy sa tu vyjadrujete a spravate ako retardi nie ja ...ja normalne pisem a pytam a tak isto pisem to co druhy pisali ...niekde tu bolo zmenene ze 110kw ma kovane piesty kazdy tvrdi nieco ine ale na toto nikto nereagoval ....prestante sa uz spravaj ako deti a byt tu namysleny a povysenecky ked sa niekto pyta normalnym sposobom stacilo normalne napisat ze tieto motory su rovnake a bodka potom niet cudo ze musim takto navas pisat spravane ziadne a to je smutne
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

smutné je to,že někdo s IQ jako ty má občanský a řidičský průkaz (crazy)
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

F4ever! píše:nene to vy sa tu vyjadrujete a spravate ako retardi nie ja ...ja normalne pisem a pytam a tak isto pisem to co druhy pisali ...niekde tu bolo zmenene ze 110kw ma kovane piesty kazdy tvrdi nieco ine ale na toto nikto nereagoval ....prestante sa uz spravaj ako deti a byt tu namysleny a povysenecky ked sa niekto pyta normalnym sposobom stacilo normalne napisat ze tieto motory su rovnake a bodka potom niet cudo ze musim takto navas pisat spravane ziadne a to je smutne

Bez urazky - nejsi ty nekde hodne z vychodu SK ? :? V drtive vetsine tady klukum z SK normalne rozumim, spolecny stat si velice dobre pamatuju , ale s tim jak a co pises ty mam docela problem porozumet o co ti vlastne jde .

A snad jeste takova rada - kdyz tady budes kdekomu nadavat do retardu a podobne , tak se potom nediv ze ti nebude nikdo chtit poradit . Poklada se za slusnost o radu slusne pozadat/poprosit a pak za ni taky podekovat ,za to ti huba (prsty) urcite neupadne , nemusis mit strach. Byt na tvem miste a mit zajem ziskat informace , tak se s vyjadrovanim hodne umirnim :) ;)
O1 ASZ 96kw serie
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

F4ever! píše:nene to vy sa tu vyjadrujete a spravate ako retardi nie ja ...ja normalne pisem a pytam a tak isto pisem to co druhy pisali ...niekde tu bolo zmenene ze 110kw ma kovane piesty kazdy tvrdi nieco ine ale na toto nikto nereagoval ....prestante sa uz spravaj ako deti a byt tu namysleny a povysenecky ked sa niekto pyta normalnym sposobom stacilo normalne napisat ze tieto motory su rovnake a bodka potom niet cudo ze musim takto navas pisat spravane ziadne a to je smutne
Lenze ty sa nepytas normalnym sposobom! Najprv rozdavas "rozumy" ani sam netusis, ze o com. A potom sa spytas na nieco o com si pred chvilou tak sebavedomo tvrdil bludy. Neviem preco mas nutkavu potrebu vyjadrovat sa ( pisat nezmysly ) k veciam ktorym vobec nerozumies. Nemyslis, ze je to trapne? :roll:
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“