ŠKODA Octavia II RS 2.0TFSI 200PS to 271PS by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
ŠKODA Octavia II RS 2.0TFSI 200PS to 271PS by DIESELPOWER
ŠKODA Octavia RS TFSI
Zatímco zkušenosti automobilek ze závodů F1 nezřídka nemají na sériové vozy vliv, my ty svoje ze Škoda Octavia Cupu poctivě implementujeme v rámci našich úprav. S důvěrou se na nás obrátil majitel vozu Octavia RS druhé generace s dvoulitrovým motorem BWA se sériovým výkonem 147 kW (200 PS) a kroutícím momentem 280 Nm.
Věříme, že jsme jeho důvěru nezklamali, neboť po naší úpravě se motor právem pyšní hodnotami téměř 200 kW a 422 Nm, kterými může neznalé řidiče tato Octavia „na plechách“ úspěšně zaskočit.
Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 71 PS a 142 Nm
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech
Video zde:
https://www.youtube.com/watch?v=iR3VX8j ... ooX2RuIM1W
https://www.youtube.com/watch?v=Um6IsNz ... ooX2RuIM1W
Vice zde:
https://plus.google.com/b/1072377140992 ... _YH09_PDKQ
https://www.instagram.com/dieselpower_s.r.o/
https://www.facebook.com/dieselpower.cz ... 0630766793
Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte zde: http://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/oc ... 77kw350nm/
Zatímco zkušenosti automobilek ze závodů F1 nezřídka nemají na sériové vozy vliv, my ty svoje ze Škoda Octavia Cupu poctivě implementujeme v rámci našich úprav. S důvěrou se na nás obrátil majitel vozu Octavia RS druhé generace s dvoulitrovým motorem BWA se sériovým výkonem 147 kW (200 PS) a kroutícím momentem 280 Nm.
Věříme, že jsme jeho důvěru nezklamali, neboť po naší úpravě se motor právem pyšní hodnotami téměř 200 kW a 422 Nm, kterými může neznalé řidiče tato Octavia „na plechách“ úspěšně zaskočit.
Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 71 PS a 142 Nm
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech
Video zde:
https://www.youtube.com/watch?v=iR3VX8j ... ooX2RuIM1W
https://www.youtube.com/watch?v=Um6IsNz ... ooX2RuIM1W
Vice zde:
https://plus.google.com/b/1072377140992 ... _YH09_PDKQ
https://www.instagram.com/dieselpower_s.r.o/
https://www.facebook.com/dieselpower.cz ... 0630766793
Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte zde: http://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/oc ... 77kw350nm/
Naposledy upravil(a) DIESELPOWER office dne 31 led 2017, 14:14, celkem upraveno 1 x.
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý den,KubaF píše:Pěkně hodnoty a životnost?Mám taky bwa tak me to zajímá dekuju Kuba
vstupem je vždy důkladná diagnostika a rozhodující je výkon v sérii, SW je odladěn pro Natural 98 a průběh by mohl být i lepší nebýt "horšího" Blow-off ventilu. V našem případě k úpravám přistupujeme s co nejzodpovědnějším přístupem, pečlivě monitorujeme veličiny a procesy, které se nejen v motoru dějí. Míra opotřebení se především odvíjí od přístupu uživatele. Vězte, že i v případě 100% sériového vozu je tento nastaven na nějaké normované zacházení. Je samozřejmé, že v případě navýšení výkonu má toto umocňující efekt opotřebení v závislosti na přístupu uživatele k vozu a my například doporučujeme zkrácení servisních intervalů. Dalším aspektem jsou zvolené hardwarové komponenty, které jsou dimenzovány na vyšší odolnost a zátěž, neboť sériově montované jsou limitovány s ohledem na použití v rámci továrního nastavení.
Z praxe máme zpětnou vazbu od našich dlouhodobých zákazníků, že pokud je i k relativně extrémním úpravám přistupováno s rozmyslem a zodpovědně, není opotřebení nikterak významně vyšší.
Závěrem mi dovolte Vás ubezpečit, že vzhledem k naší dlouhodobé perspektivě našich aktivit je v našem vlastním zájmu abychom k tomu přistupovali zodpovědně a s ohledem na tento fakt tak činíme.
Diky za odpověď.Myslel jsem si že se to odvíjí od stavu a výkonu v sérii.
Mam o čem přemýšlet , nasadili ste mi brouka do hlavy
A pokud je v autě jiny software (upraveno) , tak nahrajete original a merite na něm?
DÍK Kuba
ps:jaká byla pri uprave pouzita varianta : standart / premium
Mam o čem přemýšlet , nasadili ste mi brouka do hlavy
A pokud je v autě jiny software (upraveno) , tak nahrajete original a merite na něm?
DÍK Kuba
ps:jaká byla pri uprave pouzita varianta : standart / premium
Octavia RS combi BWA
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je auto již upraveno, tak nahrajeme do vozu sériový SW a poté přistoupíme k úpravě.KubaF píše:Diky za odpověď.Myslel jsem si že se to odvíjí od stavu a výkonu v sérii.
Mam o čem přemýšlet , nasadili ste mi brouka do hlavy
A pokud je v autě jiny software (upraveno) , tak nahrajete original a merite na něm?
DÍK Kuba
ps:jaká byla pri uprave pouzita varianta : standart / premium
Ty seš asi slušnej inženýr co?to turbo je schopný jít i na 280k (viděl jsem graf i na 290k,ale to už mi přijde extrém na k03) při použití dobrých komponentů výfuk atd..F4ever! píše:ja som velmi pekvapeny ze sa z toho dalo vyzmykat na 270k co ja viem tak octavie rs2 2.0tfsi idu max do 250k 380nm aj to je turbo vyladene na max
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR