Motor 2.0Tdi CR 103 kW,dieselgate,přehrát software nebo ne?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ffrufru
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 30 lis 2008, 20:01
Odpovědi: 0

Motor 2.0Tdi CR 103 kW,dieselgate,přehrát software nebo ne?

Příspěvek od ffrufru »

Zdravím,mám Yeti 2009 motor CBDB a dostal jsem pozvánku na svolávací akci k nahrání nového,necinklého,programu do řídící jednotky.Jaký máte názor?
Škoda Yeti 4X4 ,2,0 Tdi,103 kW,CBDB
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

Tak v záruce už vůz nemáš,takže tenhle problém o neuznání záruky se tě netýká.Teď jde o to jaký rozdíl bude na emisích se starým sw a s novým sw..pokud bys se starým prošel bez problémů neřešil bych to
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
ffrufru
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 30 lis 2008, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od ffrufru »

To mě právě zajímá,jaký to má dopad na emise,mám najeto 360 tis...
Škoda Yeti 4X4 ,2,0 Tdi,103 kW,CBDB
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

Taky jsem dostal ten dopis a hned prolít kamnama :D
Mám auto chipované, tak ani omylem.
Pokuď máš nalítáno takových km, rozhodně bych nic neměnil, když to nemá žádný pro tebe přínos.
To že se zlepší emise je stejně hovadina! Maximalně tou novou mapou něco ojebou...
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

Ve Svete motoru vysel loni clanek prave o techto pozvankach do autorizaku ohledne noveho SW . Bylo tam zvastu na 2 stranky, ale vysledek byl , ze s 1,6 TDI to je docela dobry to prehrat , ale u 2litra to nic neprida , spis naopak ze ten EGR tam pousti jeste vic sracek :( Takze byt tebou , tak na to kaslu a jeszdim na SW co tam mas
O1 ASZ 96kw serie
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

+ častější regenerace filtru pevných částic, zvýšení vstřikovacích tlaků a další hovadiny. Mám taky auto s dotčeným 2l motorem pozvánku jsem dostal už loni na podzim, nikam jsem nejel, mezitím jsem byl na STK+E a hodnoty naměřené už po novu byly 0.0nic . Pokud funguje DPF tak nový SW při současném způsobu měření nemá na kouřivost žádný vliv.(ono se totiž na emisích nic jinýho neměří).
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Nic to neprida, nic to ale ani neubere, takze je to na rozhodnuti jedince, Většina spis vidi/vnima to prehrani zbytecne negativne - psychicky.
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

uiqjirka píše:Nic to neprida, nic to ale ani neubere, takze je to na rozhodnuti jedince, Většina spis vidi/vnima to prehrani zbytecne negativne - psychicky.
No když mám auto chipované, tak to znatelně ubere :D
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

No podle mě to ubere na životnosti některých ne zrovna levných komponentů.
Jinak psychicky mě to nechává chladným ;) .
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

vzhledem k tomu, že nový soft zvyšuje vstřikovací tlaky a více zapojuje EGR, tak s 1.6TDI tam rozhodně nepojedu, jelikož EGR je náchylný už na starým softu a zvýšení vstřikovacích tlaků jistě nebude mít příznivý vliv na životnost vstřiků, který taky nejsou nejspolehlivější, navíc, když má auto najeto přes 220t. km...

sice by nový soft mohl zlepšit tupou odezvu na plyn při nízkým zatížení, ale za to to asi nestojí... raději budu věřit vývojářům a původnímu softu, než na rychlo spíchnutý záplatě kvůli ekoteroristům :)

jinak na měření emisí samozřejmě nebude rozdíl mezi starým a novým softem :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

pro provoz v německu,rakousku je vydáván list který potvrzuje že auto prošlo svolávací akcí prý to můžou chtít předložit.
Jinak dopis mi přišel , ze zvědavosti sem s autem do servisu zajel co se dozvím...,nakonec sem se odhodlal a nechal přehrát, mám chip a ani v tom nebyl problém. auto bylo asi za hodinku připravené a upravu mají i pro chipované vozy,jen ji řeší individualne online ze škoda auto. Po přehrátí sw nepozoruju žádné změny. Äuto najeto 230tis. 2,0tdi CFHC
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

Nějak nerozumím tomu, proč bych měl někomu předkládat potvrzení, o provedené úpravě, která není povinná. Spíš mi přijde nebezpečný provozovat v zahraničí auto s nedovolenou úpravou motoru (což je většina přeprogramovaných řídících jednotek, které nejsou oficiálně povolené).
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

pstejski - jelikož v germáni jsou hodně zelený (viz jaderná energie STOP v germanii) tak opravdu chtějí potvrzení o přehrání softu. taktéž mi to přišlo poštou a byl jsem se na to optat u VW. Zde i sami potvrdili v případě jízdy mimo republiko že to občas požadují.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Po prehrani v autorizaku Yeti pocitove zlenivel. Podotykam u me necipovany CR 2.0 81kW 4x4 DPF. Ale hlavne, z vyfuku ted leze podstatne horsi smrad. Skoro mam pocit, jako by tam DPF ani nebyl.
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

já netvrdím, že to potvrzení nechtějí, ale škodovka potažmo VW, aby nemuselo v Evropě majitele aut odškodňovat, prohlásili, že auta s dotčenými motory neporušovala v době prodeje legislativu EU, proto ta svolávací akce ani jiná než dobrovolná být nemůže, proto po mě sice může nějakej germán chtít nějakej papír, ale já ho prostě nemusím mít.
Ono v podstatě jsou možné jen 2 varianty.
1. Automobilka porušila nějaký předpis, tudíž obelhala zákazníka. Potom musí zjednat nápravu, tzn. odškodnit zákazníka a uvést vůz do patřičného stavu - povinně. Pak po mě může někdo vyžadovat potvrzení.
2. Automobilka prohlásí, že nic neporušila, nikoho nemusí odškodňovat a majitelům aut DOPORUČÍ sw úpravu, která je však nepovinná, tudíž nejsem povinný mít u sebe nějaké potvrzení.
Nelze si z každé varianty vybrat jen to co se mě hodí a to po mě vyžadovat.
Takže za mě, žádný odškodnění, žádná sw úprava.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“