Motor 2.0Tdi CR 103 kW,dieselgate,přehrát software nebo ne?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor 2.0Tdi CR 103 kW,dieselgate,přehrát software nebo ne?
Zdravím,mám Yeti 2009 motor CBDB a dostal jsem pozvánku na svolávací akci k nahrání nového,necinklého,programu do řídící jednotky.Jaký máte názor?
Škoda Yeti 4X4 ,2,0 Tdi,103 kW,CBDB
Tak v záruce už vůz nemáš,takže tenhle problém o neuznání záruky se tě netýká.Teď jde o to jaký rozdíl bude na emisích se starým sw a s novým sw..pokud bys se starým prošel bez problémů neřešil bych to
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
Taky jsem dostal ten dopis a hned prolít kamnama
Mám auto chipované, tak ani omylem.
Pokuď máš nalítáno takových km, rozhodně bych nic neměnil, když to nemá žádný pro tebe přínos.
To že se zlepší emise je stejně hovadina! Maximalně tou novou mapou něco ojebou...

Mám auto chipované, tak ani omylem.
Pokuď máš nalítáno takových km, rozhodně bych nic neměnil, když to nemá žádný pro tebe přínos.
To že se zlepší emise je stejně hovadina! Maximalně tou novou mapou něco ojebou...
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
Ve Svete motoru vysel loni clanek prave o techto pozvankach do autorizaku ohledne noveho SW . Bylo tam zvastu na 2 stranky, ale vysledek byl , ze s 1,6 TDI to je docela dobry to prehrat , ale u 2litra to nic neprida , spis naopak ze ten EGR tam pousti jeste vic sracek
Takze byt tebou , tak na to kaslu a jeszdim na SW co tam mas

O1 ASZ 96kw serie
+ častější regenerace filtru pevných částic, zvýšení vstřikovacích tlaků a další hovadiny. Mám taky auto s dotčeným 2l motorem pozvánku jsem dostal už loni na podzim, nikam jsem nejel, mezitím jsem byl na STK+E a hodnoty naměřené už po novu byly 0.0nic . Pokud funguje DPF tak nový SW při současném způsobu měření nemá na kouřivost žádný vliv.(ono se totiž na emisích nic jinýho neměří).
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
vzhledem k tomu, že nový soft zvyšuje vstřikovací tlaky a více zapojuje EGR, tak s 1.6TDI tam rozhodně nepojedu, jelikož EGR je náchylný už na starým softu a zvýšení vstřikovacích tlaků jistě nebude mít příznivý vliv na životnost vstřiků, který taky nejsou nejspolehlivější, navíc, když má auto najeto přes 220t. km...
sice by nový soft mohl zlepšit tupou odezvu na plyn při nízkým zatížení, ale za to to asi nestojí... raději budu věřit vývojářům a původnímu softu, než na rychlo spíchnutý záplatě kvůli ekoteroristům
jinak na měření emisí samozřejmě nebude rozdíl mezi starým a novým softem
sice by nový soft mohl zlepšit tupou odezvu na plyn při nízkým zatížení, ale za to to asi nestojí... raději budu věřit vývojářům a původnímu softu, než na rychlo spíchnutý záplatě kvůli ekoteroristům

jinak na měření emisí samozřejmě nebude rozdíl mezi starým a novým softem

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
pro provoz v německu,rakousku je vydáván list který potvrzuje že auto prošlo svolávací akcí prý to můžou chtít předložit.
Jinak dopis mi přišel , ze zvědavosti sem s autem do servisu zajel co se dozvím...,nakonec sem se odhodlal a nechal přehrát, mám chip a ani v tom nebyl problém. auto bylo asi za hodinku připravené a upravu mají i pro chipované vozy,jen ji řeší individualne online ze škoda auto. Po přehrátí sw nepozoruju žádné změny. Äuto najeto 230tis. 2,0tdi CFHC
Jinak dopis mi přišel , ze zvědavosti sem s autem do servisu zajel co se dozvím...,nakonec sem se odhodlal a nechal přehrát, mám chip a ani v tom nebyl problém. auto bylo asi za hodinku připravené a upravu mají i pro chipované vozy,jen ji řeší individualne online ze škoda auto. Po přehrátí sw nepozoruju žádné změny. Äuto najeto 230tis. 2,0tdi CFHC
já netvrdím, že to potvrzení nechtějí, ale škodovka potažmo VW, aby nemuselo v Evropě majitele aut odškodňovat, prohlásili, že auta s dotčenými motory neporušovala v době prodeje legislativu EU, proto ta svolávací akce ani jiná než dobrovolná být nemůže, proto po mě sice může nějakej germán chtít nějakej papír, ale já ho prostě nemusím mít.
Ono v podstatě jsou možné jen 2 varianty.
1. Automobilka porušila nějaký předpis, tudíž obelhala zákazníka. Potom musí zjednat nápravu, tzn. odškodnit zákazníka a uvést vůz do patřičného stavu - povinně. Pak po mě může někdo vyžadovat potvrzení.
2. Automobilka prohlásí, že nic neporušila, nikoho nemusí odškodňovat a majitelům aut DOPORUČÍ sw úpravu, která je však nepovinná, tudíž nejsem povinný mít u sebe nějaké potvrzení.
Nelze si z každé varianty vybrat jen to co se mě hodí a to po mě vyžadovat.
Takže za mě, žádný odškodnění, žádná sw úprava.
Ono v podstatě jsou možné jen 2 varianty.
1. Automobilka porušila nějaký předpis, tudíž obelhala zákazníka. Potom musí zjednat nápravu, tzn. odškodnit zákazníka a uvést vůz do patřičného stavu - povinně. Pak po mě může někdo vyžadovat potvrzení.
2. Automobilka prohlásí, že nic neporušila, nikoho nemusí odškodňovat a majitelům aut DOPORUČÍ sw úpravu, která je však nepovinná, tudíž nejsem povinný mít u sebe nějaké potvrzení.
Nelze si z každé varianty vybrat jen to co se mě hodí a to po mě vyžadovat.
Takže za mě, žádný odškodnění, žádná sw úprava.