Koupě Mini Cooper S - turbo nebo kompresor?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Koupě Mini Cooper S - turbo nebo kompresor?

Příspěvek od Thomy »

Zdravim, na jaře mám počíháno na Miniho a zajímalo by mě, jestli s tím má někdo zkušenosti. Za cenu 150-200+ se dá koupit pěknej kousek.

Má tu někdo s těmahle prckama zkušenosti? Jede to a sedí to celkem brutálně (oproti Octávce ASV :D )

Hlavní otázka je, na co si dát u těhlech aut pozor a jestli vzít 1.6 kompresor nebo novější turbo :)

Dík za případné odpovědi
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Šel bych do staršího modelu s kompresorem, má robustnější motor, lepší zvuk a osobně se mi víc líbí :) kamarád ho měl a celkem ok, ale moc km s ním nenalítal.

Novější model s 1.6 PSA má sice lepší spotřebu, ale zato mu kolabují řetězové rozvody :) a podle mě už nemá takové charizma :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Mel jsem to pujcene na 14 dnu od znameho . Mini 1,6 i 85kw . Drzi to na ceste uzasne , tim padem to ma vliv na komfort- kola 17 .Je to tvrdsi ale snesitelne . Co se tyce vykonu byl jsem zklamany . Vubec to nejelo a nebudu mluvit o spotrebe . Klidna jizda 7-8 . Sportovni jizda klidne 12 . Do kufru se mi vlezla jedna sportovni taska a karton piv :D . Uvnitr ( ridic nebo spolujezdec ) se citis dobre . Sportovni nizky poses - vse mi tak nejak dobre padlo do ruky a mas takovy zvlastni pocit - dost lidi na to auto kouka :D . Pokud bych to chtel asi bych volil silnou verzi S Works . To muze byt opravdu sranda .Ale jak jsem se zajimal ze to auto koupim domu ( procital jsem ruzna fora ) , zhrozil jsem se nad poruchovosti a nachylnosti dilu S . Prevodovky ,motory , kompresory , podvozek atd...... Pokud nekoupis vymazleny kousek tak s toho bude pokladnicka . Ale treba to za to stoji ...... :) .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

works jsem servisoval a i se s tím párkrát svezl a moc mě to nenadchlo...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

CTR /ITR at se svezeš :D (LOL)

Upřímě u nás ve vidlákově s tim vyjet ,tak by tě asi zlinčovaly.. (rofl)
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Pokud to má být v cabriu, tak bacha na všechny stahovačky. Po stisknutí kliky musí okno popojet a musí být v pořádku i zadní, jinak nesjede střecha. A v kufru nikdy nic nepřibouchnout - jedna zákaznice to udělala a hnula s celou konstrukcí. Rovnat to je zábava na celý den. Časem ale stejně odejdou všechny stahovačky, u řidiče jsem měnil dokonce už dvě. Rok výroby 2010... :roll: Ale jinak sranda auto a mezi prckama nejhezčí. ;)
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

prodej mi XM , to bych si nechal líbit :)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

xm??? Z toho se taky složíš až na tom budeš něco dělat
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

jo to je pravda,, to samý je i xantie ?
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

A6TDI píše:prodej mi XM , to bych si nechal líbit :)
Kdepak, to nedám nikdy, spíš ještě nějaké pořídím. :D Pravda je, že 2,5 TD má trvanlivost hlav poněkud krátkou a tehdy to byla velmi složitá technika, ale v porovnání s dnešními auty jsou to hračky. Ale když to opravíš a pak se svezeš, je vše odpuštěno. Padneš do obrovských měkkých křesel, nastavíš si vše elektricky včetně loketní opěrky (které auto ji ještě má?) a jedeš i přes veškeré nástrahy českých silnic jako na obláčku... :D
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

já sem měl V6
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

HonzaXM píše:Kdepak, to nedám nikdy, spíš ještě nějaké pořídím. :D Pravda je, že 2,5 TD má trvanlivost hlav poněkud krátkou a tehdy to byla velmi složitá technika
...a co takhle nechat blok motoru a do něj hodit kliku, ojnice, písty a hlavu z motoru THX (2.5TD přímovstřik)třeba z Boxera, nebo Jumpyho? Větší výkon, menší spotřeba a i ta hlava by asi vydržela déle... ;)

Edit: Pardon, ne Jumpyho, ale Jumpera.
Naposledy upravil(a) pepe276 dne 09 úno 2017, 14:48, celkem upraveno 1 x.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
plynař
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 27 lis 2010, 17:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od plynař »

pepe276 píše:
HonzaXM píše:Kdepak, to nedám nikdy, spíš ještě nějaké pořídím. :D Pravda je, že 2,5 TD má trvanlivost hlav poněkud krátkou a tehdy to byla velmi složitá technika
...a co takhle nechat blok motoru a do něj hodit kliku, ojnice, písty a hlavu z motoru THX (2.5TD přímovstřik)třeba z Boxera, nebo Jumpyho? Větší výkon, menší spotřeba a i ta hlava by asi vydržela déle... ;)
Tady se řeší mini nebo citrón?, se už nějak ztrácím (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No ono je to trochu příbuzné a Citroen C 4 má motor z BMW jako mini .. Ale nevím, zda jsou podobné , nebo dokonce stejné..Ale XM už kdysi uhranulo moji ženu, co to je za krásu. Samozřejmě etalon krásy s kterým mne vždy otravovala byla DS -žabák a tak když čumím na Mentalistu, vždy mě atakuje, ale krása není všechno..Já pamatuji, když XM bylo víc než dost, je to koráb na kterého nic nemá a je škoda, že firma od toho pérování ustupuje z důvodů velkých nákladů.Osobně jsem silně nervozní už jen z pomyšlení o přeplácanosti XM tehdejšími tehdy vymoženostmi. Jde vždy jako první do inovací a podle toho to dopadne. Jakmile auto chcípne, je vymalováno a jsi stopař..Nezapomenu, když jsem jel s XM asi 80 km a vynechávalo řízení, posilovalo, neposilovalo atd. atd. Je to varování pro majitele jet ihned do servisu,/kontrolka problikává/ bohužel, já tehdy nevěděl že tohle auto má tenhle problém a málem jsem skončil ve strouze, když se to stalo poprvé..Vše je bezvadné, pokud to funguje, ale XM bohužel měl dost věcí, které se příčily spolehlivosti. /majitelé se jí velmi rychle zbavovali/Minimálně ojetou ano, starý střep nikdy. Samozřejmě pokud majitel to nemá jako koníčka a obrovské nadšení pro Citroeny..Byla to vždy avantgarda, ale vždy šla moc rychle do výroby... :)
nepropadat panice...
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

turbo kamna power píše:Šel bych do staršího modelu s kompresorem, má robustnější motor, lepší zvuk a osobně se mi víc líbí :) kamarád ho měl a celkem ok, ale moc km s ním nenalítal.

Novější model s 1.6 PSA má sice lepší spotřebu, ale zato mu kolabují řetězové rozvody :) a podle mě už nemá takové charizma :)
Byl jsem spíš nakloněnej pro to turbo, protože je to novější a i ta spotřeba je zajímavější, ale ty rozvody .. to koukám, asi nějaká móda dneska :roll:
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“