Octavie 3 jaký dieselový motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavie 3 jaký dieselový motor
Dobrý den.
Chtěl bych Vás poprosit o radu.
Chci si koupit asi tak tři roky starou Octavii III v dieselu.
Jaký motor si vybrat a jakému se vyhnout ?
Děkuji za Vaše rady
Chtěl bych Vás poprosit o radu.
Chci si koupit asi tak tři roky starou Octavii III v dieselu.
Jaký motor si vybrat a jakému se vyhnout ?
Děkuji za Vaše rady
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Kód: Vybrat vše
https://www.aktuality.sk/clanok/414160/vydrzia-auta-kratsie-nez-kedysi-automechanici-v-tom-maju-jasno/
no 1,6 tdi aj z tych novsich to nie je ziadna slava, je to slabe na octavie, po uprave softu je to uz lepsie, ale aj tak by som bral ten motor, robim v autorizaku a ckfc nemal nejake problemy, zatial sa nic take neobjavilo u nas na dielni
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Kolegyně z práce měla po svém otci Octavii 1.6 tdi 77kw. Od novoty pravidelný servis, nafta pouze OMV, žádná jiná. Za poslední rok odešly vstřiky komplet, čerpadlo a jiné nepříjemnosti. Užila si z vozidlem hrůzu a těch peněz co do vozidla navalila, no děs. Mohla to být možná souhra náhod, ale byla z auta plně nešťastná a teď je ráda, že se vozidla zbavila. R.v. myslím 2012 nebo 2013, teď přesně nevím. Takovou jsem slyšel zkušenost
Obavam se, ze spravna odpoved je nekupovat O3 v nafte. Zejmena pokud se chcete vyhnout zklamani. Emisni normy jsou stale prisnejsi a vyrobci na to reaguji neustalym pridavanim filtru za motor, ktery by jinak ty emise nesplnil ani omylem. Do motormanagementu nove, mimo dosavadni spunty, zasahuje SCR katalyzator kvuli redukci NOx. Nutnosti se tim padem stava pouziti mocoviny (AdBlue). Nadrz u 2.0 TDI vydrzi tak na 6000km. Zaroven VW upousti od vyvoje noveho agregatu 1.5 TDI na ukor hybridnich pohonu, takze nic lepsiho nez stavajici 1.6 uz pravdepodobne nebude. Era vznetovych motoru, tak jak jsme je znali, pomalu konci.
vždycky je potřeba zvážit na jaký =učel + nájezd je dané vozidlo zamýšleno
je blbost na dojížndění do práce 10km nebo na skákání po městě si koupit moderní auto v naftě
spousta lidí v okolí si nakoupila právě 1.6TDi kvůli nízké spotřebě a neustále se řeší svítící kontrolky kvůli EGR nebo DPF, prostě si nenechají vysvětlit že to na ježdění do sámošky 1km nebo k babičce 2km to prostě NENÍ
úspora v naftě za např. 3 roky je 10tis. ale za opravy třikrát tolik, tak kde je ten efekt..
je blbost na dojížndění do práce 10km nebo na skákání po městě si koupit moderní auto v naftě
spousta lidí v okolí si nakoupila právě 1.6TDi kvůli nízké spotřebě a neustále se řeší svítící kontrolky kvůli EGR nebo DPF, prostě si nenechají vysvětlit že to na ježdění do sámošky 1km nebo k babičce 2km to prostě NENÍ
úspora v naftě za např. 3 roky je 10tis. ale za opravy třikrát tolik, tak kde je ten efekt..

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
obzvlášt když chce někdo jezdit do práce 14 kilometrů, nebo sem tam do větší prdele na nákup 20 km, regenerace nenastane nikdy a čas velkých výdajů se blížífabiátor píše:Obavam se, ze spravna odpoved je nekupovat O3 v nafte. Era vznetovych motoru, tak jak jsme je znali, pomalu konci.

dobrá je i vidina levné nafty a kanystrovat to se umí sakra prodražit

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
no že by moje služební 1.6TDI voněla jak jarní louka se říct nedá (zvlášť při regeneraciHuml píše:...starou smradlavou popelnici...


To, že jsou dnešní auta složitější a už se nejede vůbec na výdrž jako dřív se upřít nedá. Nový auto nejlépe po splacení vyslat do světa, ideálně na operák a po dvou letech nový. Navíc auta jsou zkurvený emisníma normama (euro 5, 6) - mdlá reakce na plyn, nesmyslně dlouhý kvalty, reálná spotřeba třeba i 20% větší atd.
k tématu: osobně bych si na diesel nechal zajít chuť (pokud tedy nejezdíš denně dlouhé trasy) a šel do 1.4TSI

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33611
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
taky souhlas stará má koktu 1,2 TSi 77 kW kombi, jezdí hodně, za čtyři roky tam bude skoro 100 t, odešli dvě svíčky jednou se zaseklo turbo a prosekli jsme dvě zimní gumy,turbo kamna power píše: k tématu: osobně bych si na diesel nechal zajít chuť (pokud tedy nejezdíš denně dlouhé trasy) a šel do 1.4TSI
já stím zajedu třeba k moři 4 lidi narvané auto, že zadní náprava de i nadoraz a spotřeba je 5 l, stará jezdí kolem šesti, načipovat se to dá na 92 kW, v zimě to hned topí, co dodat
