
Super servis v Ústí nad Labem?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Beru díly od Elitu přes známého. Jak velkej odběr má nevím. Než se rozjely internetový obchody ve větší míře, tak mě jako koncovýmu zákazníku dával slevy cca 35% Pak jsem začal převážně brát z carda a jednou jsem potřeboval něco rychle a najednou sleva 50%. A to si nedělám iluze, že na tom nic neměl.... Takže teď když je čas na objednání to vezmu z netu, kde stejnej díl ještě vyjde o něco levněji, když je kvalt nebráním se Elitu.geo píše:Běžná sleva 50% ?Tet už stačí napsat že za velkej odběr to dostane grátis.Jarda-k píše:Tak ono se není co divit. Dokud lidé nevěděli kolik opravdu náhradní díly stojí, tak prostě akceptovali ceny dílů v servisu a dál to neřešili.
Jenže s rozšířením internetových obchodů se zveřejnila skutečná cena a navíc když se odtajnila skutečná nákupní cena dílů pro servis (kelly, elit běžná 50% sleva...), tak se není co divit, že lidem ty ceny dílů v servisu nelíbí.
Fér by bylo přiznat skutečnou cenu dílů a hodinovku patřičně zvýšit aby byl servis na svých. Háček je v tom, že by to museli udělat všichni, jinak se ten první kdo se toho odváží stane okamžitě nekonkurence schopným.
Jako uznávám, že je to krásnej vejvar dělat někomu např. rozvody, když tabulková cena je 5000 kč, ty za ní dáš 2500 tkč, dvojku za práci a za čtyři hodiny je výdělek 4,5 tkč...


Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
No ale kadždý má možnost si to zkusit dělejte to min 5 let a potom se můžem pobavit jaká je to skvělá práce kolikrát má z toho člověk hlavu jak pátrací balón ale tyto rabaty fungují ve všech odvětvích např stavební a zemědělská technika tam jsou ty ceny přestřelený x 300% nebo třeba realitní makléři tzv.finanční poradci atd atd nevím nikdo to nezmění tak si myslím že nemá cenu pomluvat autoservisi jaký jsou to zloději tečka
Riesite to moc emotivne a podla mna aj kratkozrako. Ako som pisal vyssie v suvislosti so zarukou - tam sa moze uspora velmi rychlo rozplynut. Dalsia vec je aj kvalita dielov, trh je plny napodobenin znackovych vyrobkov a extremne nizka cena by mala byt tiez varovanim.
Hlavne by malo byt najst si cloveka ktoremu doverujeme a nespekulovat nad kazdou sto korunou. Prirovnanie k opici a bananom plati stale, kazde auto proste nieco stoji ci uz na servise - starsie auto alebo na amortizacii a poistkach - nove auto. Kazdy by mal mat to na co aj ma z pohladu prevadzky a udrzby.
Takyto problem (spekulovanie nad marzou na dieloch) by mozno riesila myslienka biznisu s prenajmom zariadenej dielne - za patricnu cenu vzhladom na vybavu,vercajg, pripravky ... bez mechanika samozrejme a s patricnym rizikovym depozitom. Ked sa niekto citi, nech si kupi diely kde uzna za vhodne a moze sa pustit do prace. To nad cim narieka - nenazranostou mechanikov bude mat ocenenu v najme tej dielne za dany cas. Toto by vela internetovych teoretikov vyliecilo. S velkou golou z lidlu sa da pred panelakom urobit len obmedzene mnozstvo prace.
Toto pisem ako bezny laik - uzivatel, ktory ma auto aj ako konicek. Obcas si nieco aj sam spravim, ale nemam problem zaviezt auto do servisu ktoremu dlhodobo doverujem a roboty na ktore sa necitim si jednoducho zaplatim aj s materialom.
Hlavne by malo byt najst si cloveka ktoremu doverujeme a nespekulovat nad kazdou sto korunou. Prirovnanie k opici a bananom plati stale, kazde auto proste nieco stoji ci uz na servise - starsie auto alebo na amortizacii a poistkach - nove auto. Kazdy by mal mat to na co aj ma z pohladu prevadzky a udrzby.
Takyto problem (spekulovanie nad marzou na dieloch) by mozno riesila myslienka biznisu s prenajmom zariadenej dielne - za patricnu cenu vzhladom na vybavu,vercajg, pripravky ... bez mechanika samozrejme a s patricnym rizikovym depozitom. Ked sa niekto citi, nech si kupi diely kde uzna za vhodne a moze sa pustit do prace. To nad cim narieka - nenazranostou mechanikov bude mat ocenenu v najme tej dielne za dany cas. Toto by vela internetovych teoretikov vyliecilo. S velkou golou z lidlu sa da pred panelakom urobit len obmedzene mnozstvo prace.

Toto pisem ako bezny laik - uzivatel, ktory ma auto aj ako konicek. Obcas si nieco aj sam spravim, ale nemam problem zaviezt auto do servisu ktoremu dlhodobo doverujem a roboty na ktore sa necitim si jednoducho zaplatim aj s materialom.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
Nejsem mechanik , ale tomu neverim ani za mak . I automechanik se zivi rukama a pekne cernejma , takze velky prachy mu asi nehrozibepa píše:Podle toho co se tady píše je spousta automechaniku miliardaři
![]()
![]()
![]()

Taky servisuju po soukromnikach , ale at se dela cokoliv , tak zatim me zadnej z nich nejak extremne ojebat nechtel . Vetsinou to byla cena podobna jako na internetu ve vetsich shopech a praci ze bere kolem 300 na hodinu je normalni . Tady se spis resi uz extremy kdy si servisak rekne za material 10tis a ma to za 3 + prace . Kolik pak asi ma zakazniku tezko rict

Na druhou stranu verim , ze je spousta kolenovrtu kteri jsou schopni se do krve hadat i o par korun

O1 ASZ 96kw serie
Kluci ja vas naseru ja uctuju plne palby z Elitu + praca a mam teho nad hlavu že musím odmítat a milionar nejsem.
Minulý tyden ke mne dojel kluk na SuperB že mu drnčí napínak mjel to v servise vymené servopumpa a napínač remeňa a že sa nic nezmenilo už je z teho nešťastný. Tak sem mu vymenil volnobežku na alternátore za 60eur plná palba z Elitu /na nete za 35/ + vymena 30eur dal mi celý natešený 100Eur
a jel preč
tak a teraz do mňa
Minulý tyden ke mne dojel kluk na SuperB že mu drnčí napínak mjel to v servise vymené servopumpa a napínač remeňa a že sa nic nezmenilo už je z teho nešťastný. Tak sem mu vymenil volnobežku na alternátore za 60eur plná palba z Elitu /na nete za 35/ + vymena 30eur dal mi celý natešený 100Eur

tak a teraz do mňa

Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Ale já netvrdím, že ta celková částka práce + díl je přemrštěná.
Jen by se mělo třeba podle romkově případu uvést, že cena volnoběžky je 35 eur a práce 55 eur.
Mechanik by byl na svých, vlastně by na tom vydělal při pracné opravě s levným náhradním dílem a odpadl by problém s nosiči svých dílů.
Není se co divit lidem co chtějí například vyměnit spojku se setrvákem na OII a servis na ně vybafne tabulkovou cenu z Elitu za komplet sachs 2289000280 20691 kč, když na cardu vidí, že ta samá věc stojí necelých 9 tkč....
Ale jak tu někdo uvedl, je to běžná praxe ve většině odvětvích, takže to je začarovaný kruh ze kterýho není cesty ven.
Jen by se mělo třeba podle romkově případu uvést, že cena volnoběžky je 35 eur a práce 55 eur.
Mechanik by byl na svých, vlastně by na tom vydělal při pracné opravě s levným náhradním dílem a odpadl by problém s nosiči svých dílů.
Není se co divit lidem co chtějí například vyměnit spojku se setrvákem na OII a servis na ně vybafne tabulkovou cenu z Elitu za komplet sachs 2289000280 20691 kč, když na cardu vidí, že ta samá věc stojí necelých 9 tkč....
Ale jak tu někdo uvedl, je to běžná praxe ve většině odvětvích, takže to je začarovaný kruh ze kterýho není cesty ven.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Přesně,to jsem psal ja,kazdej s tebou smlova o cene za pneu,brzdy,rozvody,vyfuk a ja nevim coJarda-k píše:Ale já netvrdím, že ta celková částka práce + díl je přemrštěná.
Jen by se mělo třeba podle romkově případu uvést, že cena volnoběžky je 35 eur a práce 55 eur.
Mechanik by byl na svých, vlastně by na tom vydělal při pracné opravě s levným náhradním dílem a odpadl by problém s nosiči svých dílů.
Není se co divit lidem co chtějí například vyměnit spojku se setrvákem na OII a servis na ně vybafne tabulkovou cenu z Elitu za komplet sachs 2289000280 20691 kč, když na cardu vidí, že ta samá věc stojí necelých 9 tkč....
Ale jak tu někdo uvedl, je to běžná praxe ve většině odvětvích, takže to je začarovaný kruh ze kterýho není cesty ven.
Z toho prijde ten dotycnej a oznami ti cenu za zednickou,topenarskou,klempirskou a je to proste dany??
Kurva a ted me reknete jakej je rozdil v tech oborech?? Ze prachy do auta se berou jako nutny zlo a vydridusina ale co je do baraku je vse OK at to stoji co to stoji??
Nehlede na to co potrbuje za naradi zednik a co mechanik aby tak nejak byl schopnej neci udelat...




Řešíte jednu věc stále dokola. Podle mě je nejlepší cesta kompromisu. Něco si přidat na dílu a nechat si slušně zaplatit za práci a tečka. Dneska je jiná doba a je spousta možností si sehnat materiál jak do auta tak na stavbu za lepší ceny a stejně tak existují živnostníci co nemají problém s dodaným materiálem pracovat. Nechají si jednoduše zaplatit slušně za práci a pokud je někdo vyčuránek a donese si svůj materiál a ještě by to chtěl udělat za 200 na hodinu tak ho pošlete do prdele a je klid. Základ je odvést poctivou práci a pak lidem nebude dělat problém ji i zaplatit…
Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06