VW Polo 1,4 16V bliká kontrolka oleje!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Polo 1,4 16V bliká kontrolka oleje!!!
Chlapi mám tu VW Polo 1,4 16V 74kW kód motoru AFH. Kromě přípravy na STK je tam ještě jeden problém. Stále bliká kontrolka oleje. Olej je vyměněn, čidlo tlaku nové. Tento motor má údajně ještě jedno čidlo. Mělo by být někde zespodu ze zadní strany motoru. Mám to na zvedáku a ať čumím jak čumím, tak žádné čidlo nenacházím. Nevíte někdo jestli tam někde je zašité???? Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Díky mrknu na to. Mám tu však ještě jeden problém s tímto autem a to podstatně vážnější. Měnil jsem včera startér, takže jsem vypojil baterku. Dnes jsem auto nastartoval a hopaly otáčky. Vymazal jsem tedy nějaké chyby (důsledek rozpojení) a udělal jsem základní nastavení škrtící klapky (je cca půl roku nová) ve skupině 074 a udělal jsem rovněž nastavení volnoběhu ve skupině 060. Vypnul jsem zapalování cca na 60s a po nastartování šel motor jak má. Vypnul jsem zapalování a znovu nastartoval a otáčky opět houpou. V paměti závad se mi neustále objevuje chyba 00518 - potenciometr škrtící klapky přerušený nebo zkrat na kostru. A samozřejmě základní nastavení neprovedeno. Pojistky jsou všechny OK klapka jak už jsem uvedl je nová. Problém je ten, že s tím mám jet na STK, takže to neproleze emisema.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Tak problém je vyřešen. Nad převodovkou jak je tam ta spleť kabelů a svorkovnic byla jedna svorkovnice povyjetá, protože měla ulomené to jištění. Nebylo to vůbec poznat. Šla dotlačit tak 3mm a je po problému. Zajistil jsem ji stahovačkou. To čidlo tam podle mně druhé není. Kontrolka bliká, ale maže to, tak se na to můžu z vysoka vys...!!!
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Na to, že to maže jsi přišel jak? Měřil jsi tlak mazání budíkem? Ty motory trpí brutálně na karbon a ucpanej sací koš je běžná věc... Těch motorů, který kvůli tomu zbytečně padly, je hromada.kaad píše: Kontrolka bliká, ale maže to, tak se na to můžu z vysoka vys...!!!
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Já kdysi dělal benz. Forda a tam pořád blikala kontrolka, měnili už dvakrát pumpu a pořád stejné. Majitel jezdil hodně dlouho s přelepenou kontrolkou a nakonec to skončilo u mne, samozřejmě jsem nevěřil ničemu, co mi bylo řečeno, tak zase vanu dolů , ale byla to zbytečná práce. Nakonec jsem zjistil, že je zakarbonován kanál k snímači na bloku, byla tam ucpávka na imbus, tak jsem jí vyndal a drátem jsem kanál vyčistil, dělal jsem to celé dopoledne a kontrolka přestala majiteli "mrdat mozek" , jak mi doslova řekl. Velebil mne do nebe...A přitom taková kravina....
nepropadat panice...
Nejsem úplně blbej, takže kontrola tlaku manometrem byla jako první ještě než jsem měnil čidlo tlaku oleje. Jinak ta kontrolka mu bliká asi tak dva roky a to auto najelo za tu dobu cca 20tis km, takže pokud by to nějak špatně mazalo bude motor dávno v pánu. Bude to něco jak píše jericho: kokotina, která se týká pouze kontroly ne funkčnosti mazání a nebo je tam fakt někde ještě nějaké čidlo. Jo navíc udělal jsem i výplach motoru, což by mělo taky pomoct pokud by byl teda přicpaný koš.turbo kamna power píše:Na to, že to maže jsi přišel jak? Měřil jsi tlak mazání budíkem? Ty motory trpí brutálně na karbon a ucpanej sací koš je běžná věc... Těch motorů, který kvůli tomu zbytečně padly, je hromada.kaad píše: Kontrolka bliká, ale maže to, tak se na to můžu z vysoka vys...!!!
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW