STK - kouřivost

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

Mna na mojom tiež pochválil, kat, nový pletenec (krasne tig zvary), egr off motor zajebany od oleja (nechce sa mi to čistiť tieklo cez ventilviko klasika)
soft origo
kanál 13 nič extra (-0,07 -0,24 -0,42 +0,71)
dymovosť 0,19
brzdy super pri fO 65N

dal mi tam jedine chybu interiéru (roztrhnutá sedačka) aby sa nepovedalo
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

michalbo když odpojíš - (nebo připojená KO) hodí chybu neprojdeš - bylo už napsáno. Nebo nějakou, která dává málo ale není totál KO - bez chyby.

Měl bys ale s diodou normálně projít, pakliže to to teda nehulí jak lokomotiva.
Potom jedině diodu ven a dát tam trimr a naštelovat okolo 2-3 Voltů.
Lehko to přizpůsobíš otočením na požadovaný odpor/Volty.
Buď voltmetrem nebo vagem jak chceš.
Akorát to pojede hůř ale to vydržíš, ten den..;) chybu to nehodí 100pro.
Ale při dobrým čerpadle i tryskách by si měl projít bez potíží i s tou diodou. ;)
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“