Iveco daily ..nizky plniaci tlak
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 úno 2017, 13:10
Iveco daily ..nizky plniaci tlak
Dobry den mam problem s iveco Daily ....stale nam hlasi Nizky plniaci tlak ....test turba bol zly tak sme dali turbo dole a skontrolovali volu turb..podtlakovu regulaciu a chod variab turba ...chodi lahko ale ta podtlakova banka ktora ho ovlada sla tazko stlacit ...nevie niekto ci to ma chodit tak alebo lahko....ked sme dotiahli na dielnu ine vozidlo taktiez mu ta regulacia sla tazko ale test turba bol ok
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 úno 2017, 13:10
aky je tam motor to zistim as zajtra v praci ... takze tak su tam dve turba ak to pomoze ,,,jedno vecsie a jedno mensie to mensie ma variabilitu ale pri teste turba sa ani nehne ...podtlak na skusku ,, prstom ,, je skoro rovnaka ano na druhom voze ...ale s variabilitou to ani nehne ...diagnostika je EASy
predpokladam ze je to riesene inteligentne a teda ze bez podtlaku su lopatky nastavene na min vykon (aby to pri poruche a vysokych otackach motora nepretlakovalo motor). Po starte ma podtlak zatiahnut a nastavit lopatky na max vykon, aby tlacilo aj pri nizkych otackach motora. Ocividne ti to netaha, je tam podtlak ?
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 úno 2017, 13:10
podtlak tam je ale nemnamerali sme ho lebo sme nemali s cim ...as dnes som bol kupit manometer-budik ..na podtlak od O do -1 bar.....na nete som videl videjko kde chlapik meral podtlak takymto sposobom na octavii 66Kw a nameral tam -0,9 Bar .....poskusam zajtra v praci aky je tam podtlak a ci sa tam udrziii ...napadlo ma este moze tam byt vecsi podtlak ako -1,0 Bar ???
Je to Iveco Daily (First) r.v. 2013 , 125 Kw
Je to Iveco Daily (First) r.v. 2013 , 125 Kw
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 úno 2017, 13:10
dnes sme robili skusku ovladania turba na podtlak ci niekde neunika a tak ...pouzili sme obycajny budik na podtlak od 0 do - 1,0 ...spustili sme test turba a sledovali budik.....hodnoty podtlaku na budiku sa zhodovali z otvaranim akcneho clena pri teste turba cez diagnostiku ( EASY CF - 19) ...cize ovladanie sa nam zda byt v poriadku kedze podtla sa netrati a aj hodnoty z budika sa zhodovali s tetstom turba ....
zistili sme ze graf turba nedosahoval ani kryvky a ani hodnoty plniaceho tlaku ...nas plniaci tlak bol max 1,2 bar ...pritom ine vozidlo ho malo 1,4 Bar ...skusime zajtra demontovat a skontrolovat funkcnost EGR
AK by to niekomu pomohlo poradit mi tak tu je este pamet zavad :
1, Snimač teploty vyfukovych plynu na vstupu katalyzatoru-zaznamenana elektricka hodnota nad mezni hodnotou DTC : 208115 - OBD CODE : P2081
2, Tlak chladici kvapaliny - bylo zaznamenano nekoherentni chovani snimace DTC : 100064 - OBD CODE : P1000
3, Rizeni tlaku vzduchu preplnovani - hodnota tlaku preplnovani vyssi ,
nez bylo ocekavano DTC : 23761 - OBD CODE : P0237
zistili sme ze graf turba nedosahoval ani kryvky a ani hodnoty plniaceho tlaku ...nas plniaci tlak bol max 1,2 bar ...pritom ine vozidlo ho malo 1,4 Bar ...skusime zajtra demontovat a skontrolovat funkcnost EGR
AK by to niekomu pomohlo poradit mi tak tu je este pamet zavad :
1, Snimač teploty vyfukovych plynu na vstupu katalyzatoru-zaznamenana elektricka hodnota nad mezni hodnotou DTC : 208115 - OBD CODE : P2081
2, Tlak chladici kvapaliny - bylo zaznamenano nekoherentni chovani snimace DTC : 100064 - OBD CODE : P1000
3, Rizeni tlaku vzduchu preplnovani - hodnota tlaku preplnovani vyssi ,
nez bylo ocekavano DTC : 23761 - OBD CODE : P0237
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 úno 2017, 13:10
to som si myslel aj ja ale z ineho vozu som premenil cidlo plniaceho tlaku a takisto nic .....vycistili sme aj Agr ventil trosku sa pridieral ...aj jeho zberne potrubie bolo zasrate sadzou aj tak nic proste plniaci tlak je stale iba 1,2 baru ....a na tom druhom vozidle sa hadica od turba pri vyssich otackach ani neda stlacit .....
proste nerozumiem tomu kde som nieco prehliadol ...hadickyna podtlak su v poriadku podtlak sa netrati.....turbo variab.chodi lahko .....ovladaci mechanizmus turba pracuje (pohybuje sa ).....agr ventyl vycisteni lahko sa otvaral aj zatvaral predtym sa pridieral .....zberne potrubie pre agr vycistene bolo zasrate sadzou ...snimač plniaceho tlaku vymeneny z ineho vozidla ........ A FURT NIC !!!!
proste nerozumiem tomu kde som nieco prehliadol ...hadickyna podtlak su v poriadku podtlak sa netrati.....turbo variab.chodi lahko .....ovladaci mechanizmus turba pracuje (pohybuje sa ).....agr ventyl vycisteni lahko sa otvaral aj zatvaral predtym sa pridieral .....zberne potrubie pre agr vycistene bolo zasrate sadzou ...snimač plniaceho tlaku vymeneny z ineho vozidla ........ A FURT NIC !!!!
chodit chodi, pises jak by si to videl prvykrat...
aky tlak zobrazi na diagnostike?
regulaciu na turbe po nasrtovani zatiahne naplno alebo iba chodi? vo volnobehu a nizkych otackach ma byt urcite zatiahnuta na doraz a myslim ze aj po pridani na 1500 - 2000 sa nebude velmi vytahovat. Ak sa vytahuje, znamena to ze RJ si mysli ze tam je tlaku az vela a ide to zregulovat naklonom lopatiek.
aky tlak zobrazi na diagnostike?
regulaciu na turbe po nasrtovani zatiahne naplno alebo iba chodi? vo volnobehu a nizkych otackach ma byt urcite zatiahnuta na doraz a myslim ze aj po pridani na 1500 - 2000 sa nebude velmi vytahovat. Ak sa vytahuje, znamena to ze RJ si mysli ze tam je tlaku az vela a ide to zregulovat naklonom lopatiek.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 úno 2017, 13:10
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 19 úno 2017, 13:10