DPF značky MTS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 úno 2014, 13:27
Odpovědi: 0

DPF značky MTS

Příspěvek od Šeba »

Zdravím místní osazenstvo :)

Do passata BMP byl namontovaný neoriginální filtr od firmy MTS. Jelikož byl stávající kuchlý, tak se přehrávala i ŘJ motoru. Nepadá do nouze, nekouří, za měsíc mě čeká technická.

Dva týdny je auto denně v provozu, převážně delší trasy. V den instalace se i upravovala jednotka, auto vyjelo a cca po 2km byla regenerace, která se opakovala cca po 350km a teď po 290km... Auto nejezdí po městě, spíše okresky a dálnice.

Co si o tom myslíte? Stojí filtr za h.ovno? :roll:
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Mrkni na teploty při regeneraci... Mám podezření, že se šetří hlavně na katalyzátorech v těchhle náhradních DPF kombech. Řešil jsem problémy s DPF u X3. Borci tam namontovali Walker a stejný problém s častým zanášením, teplota při regeneraci byla tak tak 500°C, což bych čekal u DPF/CAT s nájezdem 300.000km ne u nového.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 úno 2014, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Šeba »

díky, zítra zkouknu a dám vědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20486
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

párkrát jsme to na žádost ( plačícího) majitele dali a nikdy to nefungovalo - JMJ,Walker dokonce ani Bosal, oni vědí proč ten originál stojí pětkrát tolik

co regenerace v odborné firmě?
kámoš teď řešil nejaký Subaru a prej dobrý
Ján Horosz
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 06 čer 2011, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Ján Horosz »

JMJ ani nahodou, 1/3-ina filtra je uplne prechodne. Momentalne po montazi auto zacal kurit na cierno. Na passat B6 2.0PD BMR som to montoval. Cele zle.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 úno 2014, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Šeba »

Při výběru jsem se řídil i recenzemi a nejlépe z toho vyšel MTS. JMJ nikdo nedoporučoval. Dnes odpo jedu s autem do dílny, tak budu chytřejší... Kdyžtak jsem dohledal nějaký obrázky z filtrů ( možná pravda, možná ne ) http://www.elit.cz/cs/images/resize/sor ... 68x606.jpg
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Šeba píše:Při výběru jsem se řídil i recenzemi a nejlépe z toho vyšel MTS. JMJ nikdo nedoporučoval. Dnes odpo jedu s autem do dílny, tak budu chytřejší... Kdyžtak jsem dohledal nějaký obrázky z filtrů ( možná pravda, možná ne ) http://www.elit.cz/cs/images/resize/sor ... 68x606.jpg
Jak jsem psal, součástí některých dpf je i katalyzátor a ten je nejdražší a podstatný pro zvýšení teploty v dpf.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 úno 2014, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Šeba »

Filtr je ucpaný na hodnotu 75....V poli automatická regenerace jsou 2% ze 40% a to se ujelo již 100km, takže až bude na cca 10%, tak určitě se sepne zase regenerace. Kde hledat příčinu problému? Auto od instalace a úpravy ŘJ najelo 710km a 3x již regenerovalo. Nejde mi do hlavy, že by se filtr zanesl hned po instalaci a ujetí 2 km?! :? Připadá mi to jako když odcházel originální filtr, to auto regenerovalo úplně stejně, ale ten měl za sebou 240tkm. Tak nevím, jestli věřit filtru, nebo firmě, kde se auto upravovalo zpět do továrního nastavení...

Máte nějaké nápady?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20486
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Sehnat origo,nechat zrepasovat a namontovat...
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 úno 2014, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Šeba »

Dávám tomu ještě šanci a další týden jde na soft kontrolu a možné vyřešení... Pokud to bude filtrem, jde ven a budu hledat origo...

Každopádně díky za reakce a o výsledku budu informovat.
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 úno 2014, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Šeba »

Takže věci se mají takto... v sobotu se provedlo resetování hodnot DPF a dnes opět regenerace po cca 280km. Zajímavý je, že během resetování už bylo namotáno 80km ( do dnes 200 + těch 80 ) od předchozí regenerace, proto nemám páru, jak jednotka přišla na to, že to opět spustí přesně ve stejné kilometry jako vždy?! :x Filtr je určitě i po té regeneraci zaplněn na hodnotu 75 ( povolena max 60 ), auto nepadá do nouze...

Prodejce filtru mi nabídnul jejich spřátelený servis, že se mi tam na to podívají, prý to můžou být čidla atd... Už jsem v této věci skeptický a zdá se mi, že jsem pouze dojná kráva :?

Mechanik, který mi to DPF měnil, říkal, že teplotní čidlo nešlo skoro povolit - možná vada? Nevím..

Mám sto chutí ten filtr vytáhnout, hodit zpět skelet starého a jezdit "ekologicky"
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 úno 2014, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Šeba »

Takže nalezen krásný článek http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1568

a je zde krásně popsán můj problém... " Základní nastavení pro nulové hodnoty sazí (1568/17), který ukazuje úspěšné vynulování obsahu sazí ve filtru (funkce pro výměnu/vyčištění filtru částic).
Jenže od tohoto okamžiku stačí ujet necelý jeden kilometr, aby se hodnota dostala nad znovu indikovaných 160% zanesení filtru a aby se rozsvítila opět kontrolka a vozidlo přepnulo do nouzového režimu. "

Vše sedí krom toho nouzáku.

Máte nápady jak toto vyřešit? Pokud se auto chová takto "inteligentně" a pamatuje si data bez DPF, tak jak ho opět "naučit" správné funkci? (LOL)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Nove DPF a novy original soft....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Šeba
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 úno 2014, 13:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Šeba »

Nemyslím si, že bude problém přímo s DPF ( i když neoriginál, tak nový a prázdný ), ten v tomto směru nemá s touto věcí nic společného, jde přeci jen o jednotku, která si špatně vyhodnocuje stavy a pracuje se špatnými čísly. Je to celý rozhašený... Na original soft se zítra optám a asi to bude nejrychlejší cesta, jak eliminovat součástky a vyhazovat peníze :(
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

akonahle niekto upravoval soft v ECU ..uz bohvie ako a bohvie prečo...nepohnes sa dalej.

pretoze pôvodna logika jednotky je v ......


zaplnenie DPF je jedna vec..to su sadze. ale máš ešte hmotnost popolčeku ktora sa programuje podla najazdenych km cez odis.

popolček sa regenerovat neda!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“