Jaká ramena Passat B5.5 16 mm?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mastersport germany....co vydrzi to vydrzi...ale nestoja majlant.

TRW niekde funguje, niekde nie....lebo nieje TRW ako TRW....ale tuto rozpravku uz vsetci pozname ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 457
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Mám MasterSport rok a necelych 40tkm a jsou stale ok. Nic neklepe. A nejezdim po zrovna peknych cestach. Za necely 4 tisice korun je to super.
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Já dostal doporučení na Frap. Mají dokonce i variantu HD. A fakt je, že na tuto značku jsem nikde nic negativního nečetl. max předsudek vůči Italům :-). Na Hanzovi stojí 6590,-, což není tak hrozné. Připadá mi to zatím jako nejlepší kompromis.

Jinak všem díky za rady. Věřím, že to pomůže i dalším.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Pred montazi primaznout cepiky vazelinou s MoS2 a ramena vydrzi vice.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
M@ty
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 08 čer 2012, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od M@ty »

Aktuální cena sady LMI s menším čepem př. spodní vzpěry je 10,3tis. Jestli má cenu laborovat...
VW Passat 3BG AVF 4motion , Passat 3B AFN Syncro
Passat 3B AVG 4motion , Passat 3B/3BG AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9259
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

kolem 10 už musí být i LMI
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Kde mají LMI za 10000? Já našel nejlevnější tady:
https://dufy.cz/autodily/vw/passat-vari ... ctId=10219

A otázka je, zda je to fakt originál...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9259
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

beru to od svého regionálního dodavatele autodílů a malej passat vychazel něco přes deset
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Objednal jsem Frap HD:
http://www.hanza-autodily.cz/sada-ramen ... k/d-72574/

Když tak napíšu po nějakém čase zkušenosti. Ze dvou nezávislých zdrojů mám tuto značku doporučenou jako sadu, kterou berou taxikáři a většinou v obyč verzi. Tak doufám, že ta HD bude ještě lepší.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Tak mi dnes dorazily nové kozačky :-)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20472
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Frap jsme občas dávali na Fiaty a celkem to drželo
mě připadá že na té přední nápravě nevydrží nic žádnej výrobce, hlavně ty horní klacíky, na těch našich silnicích se to dá měnit pořád dokola...
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Já tedy nevím, ale to auto mám od cca 170000 km dle tachometru. Teď má 295000 km a měnil jsem před dvěma roky akorát tyčky stabilizátoru. A teď je to ve stavu, kdy si dovedu představit, že spousta lidí by s tím normálně jezdila ještě 30-50 tis. km, ale na dlažebních kostkách to už prostě klepe, nevíc ty prachovky jsou potrhané už určitě 2 roky (cca 35 tisíc km), takže jsem se rozhodl to neodkládat. Hlavně proto, že nevím, jestli to auto nebudu za čas prodávat a nechci to prodávat s tím, že to má KO nápravu a za druhé proto, abych si případně tu novou nápravu ještě užil :-).
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Sice nemám passata a nemusím řešit ramena, ale pro mě osobně byla kvalita výrobku Meyle HD velikým zklamáním.
Nikdy jsem nechtěl šetřit, ale podlehl jsem jejich tvrzení, že jejich výrobky řady HD jsou kvalitnější než originál.
Mě osobně tato zkušenost stála 4x geometrii v různých servisech s cenou okolo 1000,- kč za jednu geometrii a 8 kusů letních pneumatik s cenou 1500,- kč za pneu, za jedno léto.
Zničit přední pneumatiky až na kord trvalo cca jeden měsíc a to na vnitřní hraně kde to nebylo vidět.
Pokaždé když jsem zjistil zničení pneu, jsem koupil nový a jel do jiného servisu na geometrii s tím, že jsem předešlý gumy zničil za měsíc.
Až ve čtvrtým pneuservisu poslouchali co jim říkám a proč tam jsem a zkotrolovali pořádně přední nápravu než začali dělat geometrii a zjistili, že silentbloky Meyle HD vůbec nedrží v lůžku po celém obvodu, ale jen ve dvou bodech (plný silenbloky TT).
Vyhodily se, dali se Lemforder a mám klid.
Takže není všechno zlato co se třpití.
A pokud by někdo chtěl namítnout, že jsem je mohl poškodit během provozu či montáži, tak po vylisování z ramen, jsem záměrně vytrhl pryžovou část z kovového lůžka a takhle blbě už byly vyrobeny, skutečně drželi jen na dvou bodech a zbytek nevykazoval ani náznak toho že by kdy byly k sobě pevně spojeny.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20472
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Meyle bývalo OK tak před 10ti lety, dneska se tomu snažím vyhýbat
Nejlepší druhovýroba je Lemförder, ale asi taky ne všechno na 100%, člověk tomu ale chce věřit, protože chodit pro všechno do autorizáku nejde, ty ceny jsou někdy fakt přemrštěný..
testasstreta
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 11 pro 2016, 09:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od testasstreta »

Pred lety sem daval swag a po 40tisicich KO , uvolnena v selenblocich, dal sem LMI a auto prodal (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“