Audi A6 3.0

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Audi A6 3.0

Příspěvek od zdenace »

Ahoj, mám tady A6 3.0 mot. CGQ a motor nemá výkon, bliká žhavení. VCDS závada 9126- nez. chybový kod - A6 (101). Zjistil jsem, že je to ovládání turba. Když jsem vše prošel, ovládání, hadičky atd. auto začalo jet, ale později se to opakovalo. Motor má dvě turba, jak rychle zjistit které? Nesetlal se s tím někdo?
majokx
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 31 pro 2014, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od majokx »

Nemá auto náhodou dve riadiace jednotky motora ? Podľa toho zistíš ktorá strana teda ktoré turbo
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

precitaj to vagom ktory bude poznat chybovy kod...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Obrázek
Co myslis? Ja myslím, že keďže jedno turbo je obtok a druhe REA, tak v meraných blokoch uvidis ktoré turbatko ma. Problém, kukni co ukazuje na ovládaní turba, nedusi sa ten motor?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Dík, ale problém je, že mi nejdou (nezvírazní) měřené hodnoty. Podle všeho je to ovládání REA turba.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

veľa štastia pri vymene a kalibracii,bude to sranda určite ked ti nejdu ani merane bloky,aktualizuj diagnostiku.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pri troške snahy a googlenia pride na to ako to nastavit aj bez origo toolu, inak najlepsie ist za niekym kto ma na to veci.

V prvom rade si daj dokopy VCDS aby to ukazovalo co má, kde má...ako má...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Dík, hotovo uz to jede. :)
Uživatelský avatar
stajny81
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 21 bře 2009, 07:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Morava

Re: Audi A6 3.0

Příspěvek od stajny81 »

čau, jak si to nakonec vyřešil už mám stejný problém dříve sem to řešil protože mi to regulace udělala jednou za čtvrt roku ale teď už se ty plastove kolečka v regulaci semleli asi na dobro. Tehda někdo na foru tvrdil že stačí vyměnit kus za kus pokud se jedná o original a mělo by to s 99% fungovat.. je to tak ? Diky za info
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“