Já dostal doporučení na Frap. Mají dokonce i variantu HD. A fakt je, že na tuto značku jsem nikde nic negativního nečetl. max předsudek vůči Italům . Na Hanzovi stojí 6590,-, což není tak hrozné. Připadá mi to zatím jako nejlepší kompromis.
Jinak všem díky za rady. Věřím, že to pomůže i dalším.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Když tak napíšu po nějakém čase zkušenosti. Ze dvou nezávislých zdrojů mám tuto značku doporučenou jako sadu, kterou berou taxikáři a většinou v obyč verzi. Tak doufám, že ta HD bude ještě lepší.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Frap jsme občas dávali na Fiaty a celkem to drželo
mě připadá že na té přední nápravě nevydrží nic žádnej výrobce, hlavně ty horní klacíky, na těch našich silnicích se to dá měnit pořád dokola...
Já tedy nevím, ale to auto mám od cca 170000 km dle tachometru. Teď má 295000 km a měnil jsem před dvěma roky akorát tyčky stabilizátoru. A teď je to ve stavu, kdy si dovedu představit, že spousta lidí by s tím normálně jezdila ještě 30-50 tis. km, ale na dlažebních kostkách to už prostě klepe, nevíc ty prachovky jsou potrhané už určitě 2 roky (cca 35 tisíc km), takže jsem se rozhodl to neodkládat. Hlavně proto, že nevím, jestli to auto nebudu za čas prodávat a nechci to prodávat s tím, že to má KO nápravu a za druhé proto, abych si případně tu novou nápravu ještě užil .
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Sice nemám passata a nemusím řešit ramena, ale pro mě osobně byla kvalita výrobku Meyle HD velikým zklamáním.
Nikdy jsem nechtěl šetřit, ale podlehl jsem jejich tvrzení, že jejich výrobky řady HD jsou kvalitnější než originál.
Mě osobně tato zkušenost stála 4x geometrii v různých servisech s cenou okolo 1000,- kč za jednu geometrii a 8 kusů letních pneumatik s cenou 1500,- kč za pneu, za jedno léto.
Zničit přední pneumatiky až na kord trvalo cca jeden měsíc a to na vnitřní hraně kde to nebylo vidět.
Pokaždé když jsem zjistil zničení pneu, jsem koupil nový a jel do jiného servisu na geometrii s tím, že jsem předešlý gumy zničil za měsíc.
Až ve čtvrtým pneuservisu poslouchali co jim říkám a proč tam jsem a zkotrolovali pořádně přední nápravu než začali dělat geometrii a zjistili, že silentbloky Meyle HD vůbec nedrží v lůžku po celém obvodu, ale jen ve dvou bodech (plný silenbloky TT).
Vyhodily se, dali se Lemforder a mám klid.
Takže není všechno zlato co se třpití.
A pokud by někdo chtěl namítnout, že jsem je mohl poškodit během provozu či montáži, tak po vylisování z ramen, jsem záměrně vytrhl pryžovou část z kovového lůžka a takhle blbě už byly vyrobeny, skutečně drželi jen na dvou bodech a zbytek nevykazoval ani náznak toho že by kdy byly k sobě pevně spojeny.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Meyle bývalo OK tak před 10ti lety, dneska se tomu snažím vyhýbat
Nejlepší druhovýroba je Lemförder, ale asi taky ne všechno na 100%, člověk tomu ale chce věřit, protože chodit pro všechno do autorizáku nejde, ty ceny jsou někdy fakt přemrštěný..