G IV 1.6 16v 77k AUS r.v.2000 stalé se točí ventilátor klimy

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

G IV 1.6 16v 77k AUS r.v.2000 stalé se točí ventilátor klimy

Příspěvek od Vsety18 »

zdravím má problém po zapnutí klíčku se stále točí ventilátor klimatizace a nespíná kompresor ventilátor se přestane točit tak po 20 dvaceti minutách po vypnutí zapalování a zamknutí auta vyměněno ř.j. ventilátorů termo čidlo na chladiči díky za každou radu
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od auto-point »

Diag mlčí? Co teploty?
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1698
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

- kabeláž v tom velkém konektoru u řj ventilátorů
- čidlo talku klimy
- kontrola ostatních teplot

Pokud máš puštené topení, klimu ve všech režimech mimo econ, sahara pojede.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já jsem kdysi řešil octávku 1 1,6 75kW tam se spouštěly větráky i s vypnutým klíčkem a vybíjelo baterii, nakonec pomohlo vyměnit čidlo teploty motoru (já tam měnil celý blok termostatu protože se to i neohřívalo) po výměně a smazání chyb už vše OK (asi rok)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“