G IV 1.6 16v 77k AUS r.v.2000 stalé se točí ventilátor klimy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
G IV 1.6 16v 77k AUS r.v.2000 stalé se točí ventilátor klimy
zdravím má problém po zapnutí klíčku se stále točí ventilátor klimatizace a nespíná kompresor ventilátor se přestane točit tak po 20 dvaceti minutách po vypnutí zapalování a zamknutí auta vyměněno ř.j. ventilátorů termo čidlo na chladiči díky za každou radu
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
- kabeláž v tom velkém konektoru u řj ventilátorů
- čidlo talku klimy
- kontrola ostatních teplot
Pokud máš puštené topení, klimu ve všech režimech mimo econ, sahara pojede.
- čidlo talku klimy
- kontrola ostatních teplot
Pokud máš puštené topení, klimu ve všech režimech mimo econ, sahara pojede.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
já jsem kdysi řešil octávku 1 1,6 75kW tam se spouštěly větráky i s vypnutým klíčkem a vybíjelo baterii, nakonec pomohlo vyměnit čidlo teploty motoru (já tam měnil celý blok termostatu protože se to i neohřívalo) po výměně a smazání chyb už vše OK (asi rok)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

