Roomster 1.4tdi BMS Neřešitelný problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jan1971+
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2017, 13:30

Roomster 1.4tdi BMS Neřešitelný problém

Příspěvek od Jan1971+ »

Ahojte všichní...tímto všechny zdravím..jsem tu nový tak se to sluší ;) ..Již delší dobu znám tohle forum ,a vím že jsou tu kapacity..které mne mohou zachránit pred zešílením a podpálením tohoto vozu (crazy) ...

Popísu oco jde..Zakoupil jsem Roomstra 2008...1.4tdi 59kw BMS s dpf...jako u spousty lidi lehl řetez oil čerpadla..total destrukce spodku motoru včetně turba.

Volba byla jen jedna..cesta do Polska a zakoupen identický motor total holy..ale za 22...u nas jsou na prodej za 35 a výš..

Tak jsem dal nový řetěz pohonu oil pumpy..nové rozvody na přípravky...vstřiky jsem dal z původního motoru...na stavil na 180 stupnů..nové gumicky..prostě vse kolem vstřiků..Repas turba/stare bylo k.o./

Složil jsem to celé hodil do káry..a pri prvním startu to chvíli trvalo nez chytil..od te doby startuje na brnk teply i studeny..motor jde klidně měkce

Při první projíždce se mi to již nezdálo...nešlo do otáček a kouř do černa... tak jsem tak dlouho jel až do spadlo do nouze...diagn..chyba byla nedosažena mez

:? :? ....Našel jsem malou dírku v interculeru..asi 2 mm... tu jsem zalepil...spoj drží již bez úniku vzduchu...

Ale co dál ...zkouška..a opet motor netahne a kouří jak svině černě..pak asi po 5km jsem jako kdyby slapal po plynovém pedálu a auto se chytlo..vyletěl cerný oblak dýmu a normálně zatáhlo turbo a otačky šly krásně nahoru.. odřadil jsem další kvalt ok..jelo..táhlo..dojel jsem auto před sebou ubral jsem...pak chci přidat stejný scenář...nejde do otaček a kouří... po ujetí asi 200km souhrnně.. se to spíše za tepleho motoru..zlepšilo...že už i po ubraní plynu to zabere a jede..ale je to doprovazeno trhaním..ne vždy.... Jednou jsem jel konstantní rychlosti 100km/h...na 4 stupen..a najednou to na asi vteřinu sebou trhlo zatarokovaly vstřky..a pak už zase jelo jak má...pak kafe na pumpě..a z jednicky zase neochota do otácej...na dvojku se chytlo jelo...a takhle je to dokola..chvíli jede jak má..chvíli ne

Zkoušel jsem nový N75...pořad stejné..Nový EGR..pořad stejné..Nová váha vzd Bosch se stejným číslem..vysledek je stale stejný..
Jezdili jsem s diagn...prostě pokud to nejede..jsou hodnoty vahy a tlaku turba spatné..v tom jakmile se to chytne ..hodnoty jsou ukázkové....

Nevím co už s tím.. pojezdil jsem všechny známe v servisech..všichni z toho mají hlavu v pejru..

(LOL) ...Mě to příjde jako klasické zavada N75... turbo je nově dělané...Polak co jej dělal rikal že je tam vše nové ..po nastartovaní doza sjede krasně dolu do minima....opravdu dochází nám invence... diagn nepíše žadné chyby..

Pokusím se udělat log s klukem co se v tom vyzná..mě ty hodnoty až tolik neřeknou...

Neřešil nekdo něco podobného...stale mě nejde z hlavy že to má tendenci se vzpamatovat..když prošlapuji ten plynový pedal... ale ten ukazuje pěkně rozsah 0-100..fakt nevím..

děkuji všem za event radu Honza
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Roomster 1.4tdi BMS Neřešitelný problém

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jan1971+"] vím že jsou tu kapacity..které mne mohou zachránit pred zešílením a podpálením tohoto vozu (crazy) ...

přesně podpal to a máš klid
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

po montáži turba zkoušels kolik zněj vyteče oleje? je mazané?

aby motor táhl potřebuje tlak a nažrat jak to zjistit vagem máš zde mraky témat, pokud hulí nažrat dostane tak běž po tlaku

pokud neumíš s vagem tady to máš rozepsané pro zvláštní školu, kontroluj každou hodnotu https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... xSzTxRBRsw
mubarak
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2013, 18:02
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od mubarak »

Turbo je v prd.li ,totéž se mi stalo na OII 77 KW turbo po repasu a nakonec se dalo jiné a vše OK.
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Odpovědi: 0
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Prvně bych se zeptal, jak může auto s DPF hulit černě?
Viděl bych to na regulaci turba, nebo špatný repas, nebo turbo poravila díra v cooleru.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

kdo to repasoval to turbo? nejspíš nejsou nastavený lopatky
Jan1971+
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2017, 13:30

Příspěvek od Jan1971+ »

Turbo dělali v Polsku...nikdy od něj nebyl problém...včera jsem při projíždce citil v autě smrad ze spalené nafty...při prohlídce jsem zjistil že turbo je celé okouřené do černa...musí to unikat nekde v místech jak je sešroubované dohromady ...vyfukové plyny jdou bokem....asi máte pravdu nic jineho mě už nenapada....děkuji všem aspon za směr kterým se mám ubírat..s tím podpálením s tím asi počkám...
Jan1971+
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2017, 13:30

Příspěvek od Jan1971+ »

slovacek.milos píše:po montáži turba zkoušels kolik zněj vyteče oleje? je mazané?

aby motor táhl potřebuje tlak a nažrat jak to zjistit vagem máš zde mraky témat, pokud hulí nažrat dostane tak běž po tlaku

pokud neumíš s vagem tady to máš rozepsané pro zvláštní školu, kontroluj každou hodnotu

Turbo se nechalo dělat v Polsku..odešlo na puvodním motoru kvuli praskl řetězu mazaní..tento motor je jiny..před montáží jsem samozřejmně zalil cisty olej na hřidel...takže tady jsem mu ubližit nemohl..

K těm hodnotám z vagu.. pochodil jsem 5 servisů... jezdili semnou s vagem různí lidé...a každy měl dle mne jen zakladní znalosti ...vag má spoustu lidí..ale jen málo lidí přesně ví co co znamená..proto jdu tam kde vím že tomu rozumí..já se zato nestydím

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... xSzTxRBRsw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jan1971+"]Turbo dělali v Polsku...nikdy od něj nebyl problém...včera jsem při projíždce citil v autě smrad ze spalené nafty...při prohlídce jsem zjistil že turbo je celé okouřené do černa...musí to unikat nekde v místech jak je sešroubované dohromady ..

co píšeš je naprosto nemyslitelné


okouřené turbo :roll:
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Dělal jsi něco se setrvačníkem? Motor byl venku? Klika vymontovaná?
To je situace!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“