

Popísu oco jde..Zakoupil jsem Roomstra 2008...1.4tdi 59kw BMS s dpf...jako u spousty lidi lehl řetez oil čerpadla..total destrukce spodku motoru včetně turba.
Volba byla jen jedna..cesta do Polska a zakoupen identický motor total holy..ale za 22...u nas jsou na prodej za 35 a výš..
Tak jsem dal nový řetěz pohonu oil pumpy..nové rozvody na přípravky...vstřiky jsem dal z původního motoru...na stavil na 180 stupnů..nové gumicky..prostě vse kolem vstřiků..Repas turba/stare bylo k.o./
Složil jsem to celé hodil do káry..a pri prvním startu to chvíli trvalo nez chytil..od te doby startuje na brnk teply i studeny..motor jde klidně měkce
Při první projíždce se mi to již nezdálo...nešlo do otáček a kouř do černa... tak jsem tak dlouho jel až do spadlo do nouze...diagn..chyba byla nedosažena mez


Ale co dál ...zkouška..a opet motor netahne a kouří jak svině černě..pak asi po 5km jsem jako kdyby slapal po plynovém pedálu a auto se chytlo..vyletěl cerný oblak dýmu a normálně zatáhlo turbo a otačky šly krásně nahoru.. odřadil jsem další kvalt ok..jelo..táhlo..dojel jsem auto před sebou ubral jsem...pak chci přidat stejný scenář...nejde do otaček a kouří... po ujetí asi 200km souhrnně.. se to spíše za tepleho motoru..zlepšilo...že už i po ubraní plynu to zabere a jede..ale je to doprovazeno trhaním..ne vždy.... Jednou jsem jel konstantní rychlosti 100km/h...na 4 stupen..a najednou to na asi vteřinu sebou trhlo zatarokovaly vstřky..a pak už zase jelo jak má...pak kafe na pumpě..a z jednicky zase neochota do otácej...na dvojku se chytlo jelo...a takhle je to dokola..chvíli jede jak má..chvíli ne
Zkoušel jsem nový N75...pořad stejné..Nový EGR..pořad stejné..Nová váha vzd Bosch se stejným číslem..vysledek je stale stejný..
Jezdili jsem s diagn...prostě pokud to nejede..jsou hodnoty vahy a tlaku turba spatné..v tom jakmile se to chytne ..hodnoty jsou ukázkové....
Nevím co už s tím.. pojezdil jsem všechny známe v servisech..všichni z toho mají hlavu v pejru..

Pokusím se udělat log s klukem co se v tom vyzná..mě ty hodnoty až tolik neřeknou...
Neřešil nekdo něco podobného...stale mě nejde z hlavy že to má tendenci se vzpamatovat..když prošlapuji ten plynový pedal... ale ten ukazuje pěkně rozsah 0-100..fakt nevím..
děkuji všem za event radu Honza