Audi S6 5.2 FSI v10 spotreba a servis
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: 02 pro 2012, 11:33
Audi S6 5.2 FSI v10 spotreba a servis
Ahoj,ospravedlňujem sa ak tu už takáto téma je nefunguje mi vyhľadávanie neviem prečo. .. Späť k téme.Chcem sa opýtať zvažujem o kúpe audi S6 4f.Chcem sa opýtať akú to má reálnu spotrebu mesto diaľnica a kombinované. A na čo si dať pozor na tomto motore a ci je to kazive,ako je na tom servis bežná údržba Ďakujem.
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 úno 2017, 18:11
- Bydliště: Praha
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: 02 pro 2012, 11:33
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 úno 2017, 18:11
- Bydliště: Praha
Asi největší spokojenost ve firmě byla s C63AMG a teď s M6. Všechny auta byla na firmě od nova, takže nevím, co s růstem stáří. Já bych do toho nešel, protože je to vždycky past na peněženku, ať máš štěstí a děláš jen základní servis - klasika opice banány. Neber to nijak zle, ale pokud nemáš na nové, tak se na to vykašli.
viděl bych to podobně, dáš za to auto plácnu půl mega a během dvou-tří let do něj nasypeš další nemalé sumy
navíc plno "běžných" mechaniků si ani netroufne na tom něco dělat tak budeš muset za odborníky a platit a platit
spousta věcí na tyto vyšší řady je jen v originále
spotřeba běžně 15-18L když jí občas vytneš
myslím že Sup nebo pašík R36 je výkonově OK a problémů je s tím mnohem méně
navíc plno "běžných" mechaniků si ani netroufne na tom něco dělat tak budeš muset za odborníky a platit a platit
spousta věcí na tyto vyšší řady je jen v originále
spotřeba běžně 15-18L když jí občas vytneš
myslím že Sup nebo pašík R36 je výkonově OK a problémů je s tím mnohem méně
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: 02 pro 2012, 11:33
a pozor jestli je to jak stará S6 tak jedině hodně kvalitní olej s nízkým obsahem síry a běžná spotřeba oleje 1l na 1000km jinak se budou hlásit katy....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
servisoval jsem A6 Allroad 4,2 V8 . Servisni naklady vychazely docela balik . Jinak V10 mel i kolega v praci a nadaval na to . Auto od novoty neustale v servisu . Tusim ze ve 30 000 km lehnul motor . Na zaruku dostal druhy , ale neustaly problemy se spotrebou oleje . Auto mel 3 roky a s toho to v servisu prostalo pulku . Auto v nervech prodal .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Quattro aj 4motion su iba obchodne oznacenia nieje medzi nimi absolutne ziadny rozdiel. Furt je to jedno a to iste len inac pomenovane. To len aby bolo jasne. To ci sa po mechanickej stranke jedna napr. o spojku Haldex, alebo permanenty plynulo prerozdelovany moment cez medzi napravovy diferncial Torsen to zalezi od zastavby motora (priecna / pozdlzna) v konkretnom aute.Superb2.5TDI píše:Ďakujem za odpovede ,no veľmi ste ma nepotešili ... A najradšej by som chcel quattro ako 4motíon pohon
Takové monstrum se kupuje nové.Známej koupil novou Q7 cena 2.2 mil po roce najeto 50tis na záruku už napínáky převodovka jednou oprava podruhý už výměna 3 reklamace SCR hlásí dojezd nelze natočit a poslední legrace se kterou si nevěděj rady že za jízdy skapou budíky vypne rádio zajede display motor jede a za chvilku vše naběhne.Je to starej audinář nikdy na ně nedal dopustit ale ted kouká po bmw nebo mercedesech.Nějak si nedovedu představit že bych tohle všechno měl zaplatit Dělal si legraci že k novejm autum dostane zákazník levnou dácii se starým motorem aby měl čím jezdit když to druhé je porád v servisu.
Môj známy, mal Audi S8 s týmto motorom síce ho mal len chvílku ale povedal mi, že spotreba bežne 20l na sto a aj keď na to mal tak si povedal, že toto nehodlá živiť plus ešte ten veľmi drahý servis tohto motora.
Aktuálne ma tretí rok Audi A6 Allroad 3.0BiTDI uprava na 430koní v záruke mu menili prevodovku tuším po 50tkm teraz má okolo 150tkm, zvuk super, dynamika tiež dobrá a spotreba okolo 9-10l (keď tomu vypaluje tak jasne že viac). Servis ale neviem ako je na tom.
Aktuálne ma tretí rok Audi A6 Allroad 3.0BiTDI uprava na 430koní v záruke mu menili prevodovku tuším po 50tkm teraz má okolo 150tkm, zvuk super, dynamika tiež dobrá a spotreba okolo 9-10l (keď tomu vypaluje tak jasne že viac). Servis ale neviem ako je na tom.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 371
- Registrován: 02 pro 2012, 11:33
Tak vám Ďakujem za odpovede.Samozrejme ešte po rozmýšľam keďže stále má láka kúpiť klasiku 3.0 TDI troška bude lacnejšie a urobiť na ňom hneď základný servis čo je u mňa vymena vsetktch prevádzkových kvapalin repas prevodovky výmena vstrekovačov a pravdepodobné reťaz keďže tie autá sú snáď všetky zlinčované .. A ja chcel len značku audi...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33813
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice