jakou dodávku?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jakou dodávku?
čau chlapi,
kámoš shání dodávku, poraďte do čeho jít max 5let starý: (3-místný + vzadu bouda na náklad)
Vybírá mezi:
- Ford Transit
- VW Crafter
- Renault Trafic
- Opel Vivaro
- ???
+ jaký motor?
Díky
kámoš shání dodávku, poraďte do čeho jít max 5let starý: (3-místný + vzadu bouda na náklad)
Vybírá mezi:
- Ford Transit
- VW Crafter
- Renault Trafic
- Opel Vivaro
- ???
+ jaký motor?
Díky
Přemýšlel jsem také nad Craftrem nebo Sprinterem, ale poté co jsem viděl jak to prázdné není schopno se rozjet na rovině na 5cm sněhu, tak jsem zadek zavrhl pokud nebude jezdit stále naložený. Mám starého Boxera a ten jede ve sněhu i naložený, takže s novějším půjdu Boxer, Ducato, Jumper MAXI
Tel:776005385 Nový Bor
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 03 srp 2007, 12:59
- Bydliště: Brandýs n/L
Odpovědi: 0
Taky bych šel do Ducata 2,3 nebo Boxer, Jumper, Ducato 3,0 vše ve verzi EURO 4.
Tu 2,2 původem od Forda bych nebral, byť když funguje taky nejezdí špatně.
Chvíli jsem jezdil s tím 3,0 a je to supr, na dálnici jedeš 120 a točí to 2.000, má to řetěz, jen údajně trochu choulostivější převodovku, ale mě fungovala bez problémů.
Tu 2,2 původem od Forda bych nebral, byť když funguje taky nejezdí špatně.
Chvíli jsem jezdil s tím 3,0 a je to supr, na dálnici jedeš 120 a točí to 2.000, má to řetěz, jen údajně trochu choulostivější převodovku, ale mě fungovala bez problémů.
Octavia combi TDi ASV + Reesha chip prodáno
VW Sharan TDI
VW Sharan TDI
Zajímavý byl rozhovor s majitelem firmy provádějící GO motorů. Například vůbec nebere motory z T5 2,5 TDI-PD, praskající bloky apod. Mercedes OM 651 ze Sprinteru je také pěkný sráč. A za nejlepší označil motory IVECO 2,3 a 3.0 z dodávek Fiat , kdy i po 700000 km bývají v bezvadném stavu a nepotřebují ani výbrus.. 

nepropadat panice...
nejlepsi volba bude motor 3,0 litre od iveco a to prave je u vozu Ducato, boxer ,jumper ,iveco .
mam starsi model 2,8hdi kolega ma 3,0 , nalitano bůh vi kolik má ,a stale frici jak za mlada .při 500000km repas cerpadlo vymena za repasovany kus cena byla asi 14000 ,
spotreba u obou vozu je +- stejny , ale 3,0 je proste nejlepsi, silu to ma az az .
Jedine motor 3,0litr .
mam starsi model 2,8hdi kolega ma 3,0 , nalitano bůh vi kolik má ,a stale frici jak za mlada .při 500000km repas cerpadlo vymena za repasovany kus cena byla asi 14000 ,
spotreba u obou vozu je +- stejny , ale 3,0 je proste nejlepsi, silu to ma az az .
Jedine motor 3,0litr .
ahoj,pred pul rokem jsem resil jakou dodavku,staci mi l1h1 svezl jsem se snad ve vsem co by vyhovovalo,ducato,boxer,jumper l1h1 je vysoky 230cm,nezajedu ke me do prujezdu ani do podzemnich garazi,nevyhovoval mi ani posaz tzn.volant na kolenou ani tvrdost sedacky a perovani,3.O dobry ale vyssi spotreba,ja jezdim 120 a to se shodli 4majitele ze pod 12l nelze.koupil jsem si transita 2.2 96kw vysoky 2m pro me ideal vsude se vejdu.zatracovany motor 2.2 puma ma dute pisty do roku 2010 a vstrikovace denso brzo odchazeji a proto ford doporucuje zamezeni propaleni pistu tim ze pri kazde vymene oleje se delaji korekce vstrikovacu.ja si nechal pro jistotu do denso vstrikovacu dat trisky delfi s nanotechnologii a mam klid,mam cip jede to nehorazne a do 8l.spokojenost maximalni je vec pohledu a nazoru.
ex octa turbo2260,race520,12MM,koler,brzdy rs,organika a vr6,xenony,6speed, ex passat 74kw,hybrid va+vb,vstriky al,nyni ford transit sport van 96kw,turbo z 3.2,vstriky z 2,4,cca200ps
takže nakonec chce nějaký L1H1, s největší pravděpodobnostní tedy vyhraje ten motor 2,3 88kW. ještě je otázka v jakém autě to vude jestli: Ducato/Boxer/Jumper - to Iveco počítám, že bude obecně dražší...ještě možná Renault Master
Předpokládám, že všichni v maunálu mají i 6-ku?
Pokud to máte někdo doma: kolik místa je mezi zadníma podběhama uvnitř, vleze tam kubíková nádrž?
Předpokládám, že všichni v maunálu mají i 6-ku?
Pokud to máte někdo doma: kolik místa je mezi zadníma podběhama uvnitř, vleze tam kubíková nádrž?