Skontroluj podtlak,ktorý vedie na ventil od centrálneho rozvodu podtlaku. Ak je OK,tak sontroluj či je podtlak na výstupe k turbu.(na volnobeh musí byt podtlak funkčný). Ak je podtlak na volnobeh aktívny-smerom k turbu,tak je špatná podtlaková banka na turbe.
Marek77 píše:Jestli ono by nechtělo zapojit hadičky podtlaku správně - tak, jak je výrobce navrhnul. Vsadím se, že rázem bude po nouzáku .
koupil jsem passata za směšný peníz. Ale nevím jestli to je dobře zapojene. Problém je v tom, že to do nouzaku spadne jen někdy,na 3 ku do kopce to vytocim klidne přes 4000 tisíce,na 4 ku už to tam spadne. Nemá Prosím vás někdo schéma zapojení toho ovládání. Je to passat 2,5 tdi 120 kW. R.v. konec 2003 kód motoru je BDG.DÍKY
Tak dnes jsem vyměnil ventil n75 za origo nový, prostrikl váhu vzduchu cisticem na brzdy a auto jede uplne jinak a do nouzaku nespadlo. Ještě to budu ale sledovat.