Ventil N75

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
klo55
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 31 pro 2008, 12:00
Odpovědi: 0

Ventil N75

Příspěvek od klo55 »

Zdarec borci,mohu zaměnit ventil N75 čísla 1 J0 906 283-a za ventil čísla 1 K0 906 627-A díky moc. Strasne by mi to pomohlo
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Není tam jiná svorkovnice?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Rozdiel je v tvare svorkovnice. Pracovné napetie (12V) je zhodné aj principiálna funčknost, takže ked prepinuješ šteker,tak je zamenitelný.
klo55
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 31 pro 2008, 12:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od klo55 »

To právě nevím, podle vin tam má byt 283 a a v autě je 627 a a zlobi to, padá to do nouze
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

1J0 906 283 je na ovládání chcípací klapky.
klo55
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 31 pro 2008, 12:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od klo55 »

Tomas.cz píše:1J0 906 283 je na ovládání chcípací klapky.
hadička z něj vede na banku do turba
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Aha... :roll:
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jestli ono by nechtělo zapojit hadičky podtlaku správně - tak, jak je výrobce navrhnul. Vsadím se, že rázem bude po nouzáku :-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Skontroluj podtlak,ktorý vedie na ventil od centrálneho rozvodu podtlaku. Ak je OK,tak sontroluj či je podtlak na výstupe k turbu.(na volnobeh musí byt podtlak funkčný). Ak je podtlak na volnobeh aktívny-smerom k turbu,tak je špatná podtlaková banka na turbe.
klo55
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 31 pro 2008, 12:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od klo55 »

Marek77 píše:Jestli ono by nechtělo zapojit hadičky podtlaku správně - tak, jak je výrobce navrhnul. Vsadím se, že rázem bude po nouzáku :-).
koupil jsem passata za směšný peníz. Ale nevím jestli to je dobře zapojene. Problém je v tom, že to do nouzaku spadne jen někdy,na 3 ku do kopce to vytocim klidne přes 4000 tisíce,na 4 ku už to tam spadne. Nemá Prosím vás někdo schéma zapojení toho ovládání. Je to passat 2,5 tdi 120 kW. R.v. konec 2003 kód motoru je BDG.DÍKY
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Je to v princípe na VNT Tdi...Obrázek
klo55
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 31 pro 2008, 12:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od klo55 »

Tak dnes jsem vyměnil ventil n75 za origo nový, prostrikl váhu vzduchu cisticem na brzdy a auto jede uplne jinak a do nouzaku nespadlo. Ještě to budu ale sledovat.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“