1.9TDi, 77kW, typ BXE - nechytí na 1x

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1440
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Sice už starý, ale dneska sem na to náhodou narazil. Marodím a nudím se, asi si pořídím mývala :D Odpověď na skodahome od mauditt. Řešil to na více frontách, jen sem už nedal řešení.
mauditt píše:Ahojte, problém sa vyriešil výmenou nového palivového čerpadla v nádrži. Teda žiadne vstreky a ani nič v motorickej časti.... Kto by to bol povedal, že ??
Člověk se pořád učí.
PatresSVK
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 25 úno 2017, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko - Nitra

Příspěvek od PatresSVK »

Caaf, pisal som si s nim a viem ako sa mu to podarilo vyriesit.

Moj servis navrhol vymenu tesneni na vstrekoch, takze od vymeny preslo 5 dni a zatial to ide super, starty su uplne ine, na brnk.

Vdaka :)
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BJB, chip
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1440
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

octaviask píše:Tie spatne ventilce...to si snad robite srandu! To nema v aute co
Hele, tady byla chyba v čerpadle, proč by tam ten ventil nemohl být :-D
Člověk se pořád učí.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

šulda píše:
octaviask píše:Tie spatne ventilce...to si snad robite srandu! To nema v aute co
Hele, tady byla chyba v čerpadle, proč by tam ten ventil nemohl být :-D
on tam ma byt ;) ale nie cinsky topran za 10€....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1440
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Než čerpadlo, tak drtivá většina dá ventil a ne za 10 ale za 5 € :D
Člověk se pořád učí.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

taky sem měl dlouhý raní starty, nějakej dobrák předemnou dal kovovej zpětnej filtr a nějak to nefungovalo (LOL) pak došlo na výměnu vačky, přetsnění vstřiků a výměnu filtru (UFI) a od tý doby starty na brnk (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1440
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

A co auto kde je všechno OK, respektive tandem, těsnění vstřiků a palivový vedení jako u autora tématu?
Člověk se pořád učí.
phoennix
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 13 zář 2007, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od phoennix »

...ano, dopravne cerpadlo ma spetnu klapku.pod nasavanim cerpadla v nadrzi je taka mala gumova blana,ktora ma drzat naftu v nadrzke cerpadla.nadrzku zaplavuje spetne vedenie paliva z filtra. Ak ta gumicka netesni, nadrzka sa vyprazdnia cerpadlo zavzdusni....troska slizu z nafty, necistota a uz netesni svina a nafta padaaaaaaa...teraz som to riesil na BMP. Podtlak ktory tu bol opisovany nepochadza z nadrze ale z motora a vytvara ho obycajna roztaznost materialov=motor ako aj nafta su za prevadzky horuce a popisovane stiahnutie je dosledok stiahnutia materialov po vychladnuti...aj miernom, najme za pouzitia spetnej klapky....nieco ako benzin v plastovom kanistry-na slnku nafukne, v chlade stiahne....Dalsi problem moze byt v regulatore priamo vo vrchnaku filtra ako je na obr...Obrázek
Passat B6 2,0 BMP 103kw
Octavia MK2 2012 1.4 TSi DSG7
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“