mauditt píše:Ahojte, problém sa vyriešil výmenou nového palivového čerpadla v nádrži. Teda žiadne vstreky a ani nič v motorickej časti.... Kto by to bol povedal, že ??
1.9TDi, 77kW, typ BXE - nechytí na 1x
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sice už starý, ale dneska sem na to náhodou narazil. Marodím a nudím se, asi si pořídím mývala
Odpověď na skodahome od mauditt. Řešil to na více frontách, jen sem už nedal řešení.
Člověk se pořád učí.
on tam ma bytšulda píše:Hele, tady byla chyba v čerpadle, proč by tam ten ventil nemohl býtoctaviask píše:Tie spatne ventilce...to si snad robite srandu! To nema v aute co
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
...ano, dopravne cerpadlo ma spetnu klapku.pod nasavanim cerpadla v nadrzi je taka mala gumova blana,ktora ma drzat naftu v nadrzke cerpadla.nadrzku zaplavuje spetne vedenie paliva z filtra. Ak ta gumicka netesni, nadrzka sa vyprazdnia cerpadlo zavzdusni....troska slizu z nafty, necistota a uz netesni svina a nafta padaaaaaaa...teraz som to riesil na BMP. Podtlak ktory tu bol opisovany nepochadza z nadrze ale z motora a vytvara ho obycajna roztaznost materialov=motor ako aj nafta su za prevadzky horuce a popisovane stiahnutie je dosledok stiahnutia materialov po vychladnuti...aj miernom, najme za pouzitia spetnej klapky....nieco ako benzin v plastovom kanistry-na slnku nafukne, v chlade stiahne....Dalsi problem moze byt v regulatore priamo vo vrchnaku filtra ako je na obr...

Passat B6 2,0 BMP 103kw
Octavia MK2 2012 1.4 TSi DSG7
Octavia MK2 2012 1.4 TSi DSG7
pak došlo na výměnu vačky, přetsnění vstřiků a výměnu filtru (UFI) a od tý doby starty na brnk