
propadlá spojka - únik kapaliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
propadlá spojka - únik kapaliny
Ahoj Všem, před nedávnem se mi za jízdy propadl pedál spojky. Při sešlápnutí zabírá už cca posledních 5 cm. Spojka neklouže, ale řazení jde obtížně. Po návratu z cesty jsem zjistil nízkou hladinu brzdové kapaliny, po dolití začal pedál zabírat jako předtím v horní poloze. Večer jsem dolil a ráno už byl pedál zase na podlaze. Ted dolévám asi každý třetí den, ale spojka skoro nevypíná, jen občas se to trošku zlepší. Únik kapaliny mezi pracovním a hlavním válcem není vidět, ale už je docela slušně mokrá převodovka pod spojkou. Potřeboval bych poradit, jak postupovat při zjišťování závady. Mám jen hrubou představu o funkci hydraulické spojky, je možné aby pracovní válec propouštěl kapalinu do prostoru spojky? Moc by mi pomohlo ideálně čísla originál náhradních dílů, na opravnou sadu pro pracovní válec, popř. přímo pro opravný válec a stejně tak spojku, nebo spojkovou sadu. Bohužel si nemůžu dovolit auto přes týden odstavit a proto vše řeším za provozu, ale o víkendu bych se do toho chtěl pustit. Přesný typ spojkové sady mi zatím nebyl nikdo schopný poradit, je to na GIV 1.9 tdi PD r.v. 00, kod motoru AJM. Za pomoc předem moc děkuji 

VW GIV 1.9 TDI PD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: propadlá spojka - únik kapaliny
[quote="dominik"]
napiš kod motoru výkon motoru a rok výroby
napiš kod motoru výkon motoru a rok výroby
Re: propadlá spojka - únik kapaliny
slovacek.milos píše:možná kdybys četl,tak bys zjistil,že na konci je všeckodominik píše:
napiš kod motoru výkon motoru a rok výroby
Octavia II RS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="dominik"]
přítteli tvé představy o bleskové opravě jsou mimo mísu maximálně výsledek velkého štěstí,
nejprve musíš zjistit vpředu nahoře najít trubku k převodovce kam vede, vpředu nahoře mezi motorm a převodovkou, vedeli do převodovky a trčí odvzdušnovák tak si nachystej desetitisíce a návštěvu autoservisu,
pokud na konci třubky uvidíš váleček našroubovaný na převodovce nebo přírubou do převodovky tak se zajímej o odvzdušnovací šroub,
pokud je v pravém úhlu a řadíš řadící tyčí, objednáš dopředu váleček pro řadící tyč,
pokud je odvzdušnovák vychýlený doboku mimo pravý úhlel a našroubován přírubou , řadíš lanovody tak musíš koupit váleček pro lanovody, https://www.google.cz/search?q=um%C3%AD ... 00&bih=767
zkušenosti nemáš tak s opravnou sadou bych nic netrénoval
i tak tě mohou potkat problémy že skončíš v servisu, protože
nedokážeš odvzdušnit spojku
přítteli tvé představy o bleskové opravě jsou mimo mísu maximálně výsledek velkého štěstí,
nejprve musíš zjistit vpředu nahoře najít trubku k převodovce kam vede, vpředu nahoře mezi motorm a převodovkou, vedeli do převodovky a trčí odvzdušnovák tak si nachystej desetitisíce a návštěvu autoservisu,
pokud na konci třubky uvidíš váleček našroubovaný na převodovce nebo přírubou do převodovky tak se zajímej o odvzdušnovací šroub,
pokud je v pravém úhlu a řadíš řadící tyčí, objednáš dopředu váleček pro řadící tyč,
pokud je odvzdušnovák vychýlený doboku mimo pravý úhlel a našroubován přírubou , řadíš lanovody tak musíš koupit váleček pro lanovody, https://www.google.cz/search?q=um%C3%AD ... 00&bih=767
zkušenosti nemáš tak s opravnou sadou bych nic netrénoval

i tak tě mohou potkat problémy že skončíš v servisu, protože
nedokážeš odvzdušnit spojku