Nesedí množství vstřiku Passat B5.5

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jchv91
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17 bře 2017, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Nesedí množství vstřiku Passat B5.5

Příspěvek od Jchv91 »

Ahoj, poslední dobou se mi zdálo, že když dám plný plyn, tak auto se pomalu sbírá. Diagnostika: tlaky turba požadovaný a aktuální sedí, ale co nesedí je množství vstřiku. Aktuální je o cca 30% menší, než požadovaný.
Jinak žádnou poruchu to nehlásí, paměť je čistá, váhu vzduchu mám vyřazenou.
Nevíte někdo, co s tím?
Přikládám obrázek z diag.Obrázek
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

hodnoty su uplne OK,je to tak namapované v SW. pedal 70mg a limit krutiaceho momentu 52mg
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Jchv91
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17 bře 2017, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Jchv91 »

Pedál, kroutící moment?
Já vidím množství vstřiku aktuální a požadované, tam vidím 30% rozdíl.
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

AVF má 96kW, to vstřikovaný množství je, jak psáno výše, OK.
Naloguj kanál 8 a uvidíš co ti to drží ;)
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Jchv91 píše:Pedál, kroutící moment?
Já vidím množství vstřiku aktuální a požadované, tam vidím 30% rozdíl.
chápeš co kolega píše?? v sw v ŘJ je to tak nastavené,na plynovém pedálu je při podlaze nastaveno 70mg,,ale v mapě kroutícího momentu je nastaveno maximum to co ti to ukazuje..tudíž v tom problém není...a pokud máš nějaký chip a vypnutou váhu,tak to naloguj...z tohodle co jsi sem dal toho nikdo moc nevykouzlí...
Octavia II RS
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

tu vahu mas vyradenu tak ze ukazuje maximum? alebo ako ju mas vyradenu ? ked jednotka nevidi dostatok vzduchu od vahy tak skratka nepusti vahu aby to nedymilo.
Jchv91
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 17 bře 2017, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Jchv91 »

Váhu mám vyřazenou, dal jsem tam diodu, co mi zajistí úbytek cca 1,2v, řj pak ukazuje max. hodnotu.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Je to vlastnost jednotky...

pozadovana hodnota je 70

a potom máš rôzne mapy ktore limitujú túto hodnotu...

vzdy sa pouzije najmensia hodnota... nic v tom nehladaj. je to OK.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

vaha mu ide pravdepodobne na plno kedže limiter krutiaku povolil 52mg čož je jeho max.
idealny by bol log kanalu 003/008/011.
to,že tam vidíš rozdiel 30% je dané tým,čo som napísal...Obrázek
už chapeš? do toho ešte zasahuju dalšie faktory,ale to je zbytočne sem davat.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“