diagnostika

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sonymagnat
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 26 bře 2017, 10:03

diagnostika

Příspěvek od sonymagnat »

Zdar poradí někdo jakou koupit diagnostiku, očekáváme komunikaci s osobními tak i s nákladními vozidly. Převážně budeme potřebovat komunikovat s nákladními vozidly Volvo (2017), Iveco (2015), Man 2016 nechceme kupovat žádnou čínu apod. :D kdyby měl někdo dobrý tip či dobrou zkušenost s něčím tak budu rád díky za info
Edmund
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 17 pro 2008, 20:29
Bydliště: ČR

Příspěvek od Edmund »

S diagnostickým systémem AUTOCOM CDP+ lze provádět: 
Profesionální sériovou diagnostiku (OBD/OBDII/EOBD) pro čtení a mazání SLR All Systémů řízení benzínových a naftových motorů, ABS, Ovládací panel, Ovládání klimatizace, Převodovka, Imobilizér, SRS, Multifunkční (Hlavní řídící jednotka, Centrální zamykání, Komfortní jednotky, Podvozek, Informační jednotky, Světla, Navigace, Sedadla atd.. 
Náhled na live data v přehledných grafech, měření hodnot za běhu motoru a jejich ukládání za provozu na microSD paměťovou kartu bez nutnosti připojení k PC. 
Aktivace všech dostupných komponent 
ECU kódování/ nastavení parametrů/ mazání/ inicializace nových prvků, PD filtry a regenerace, Vstřiky u naftových motorů a jejich kódování, TPMS atd. Inteligentní systémový scan pro kompletní kontrolu všech ECU, ECM a palubních systémů 
Zobrazení bloků naměřených hodnot i v protokolech OBDII a kontrolu funkčnosti OBDII
Čtení a kontrola READINESS kódů a jejich vynulování 
Nastavení a resetování servisních intervalů na všech 75 značkách vozidel, včetně BMW Service, MB ASSYST a další 
Resetování a uvedení do provozu el. Ruční brzdy na všech 75 značkách vozidel např. AUDI A6, A7, A8 / VW Passat CC, Mercedes Benz třídy S (W222)  
Deaktivace a aktivace SBC systému el. brzd 
Regenerace filtru pevných částic u všech aktuálních výrobců vozidel  
Testy akčních členů či některá základní nastavení, přizpůsobení a kódování atd. 
Systémů monitorování tlaku v pneumatikách - programování ventilů, aktivace/deaktivace kalibrace  
Ovládání/ Nastavování spousty dalších funkcí z nabídky multimediálních a komfortních systému jenž vozy dneška nabízí
Čtení/ Kódování imobilizérů - nastavení a přídání klíčů případně přenesení nastavení do nového klíče

Minimální požadavky: 
Intel® Pentium® II 400 MHz a vyšší 
Windows 7, Windows Vista®, Windows 2003 Server, Windows® XP(*) SP3 
128-512 MB RAM (v závislosti na operačním systému Windows) 
500 MB volného místa na disku 
Monitor s rozlišením 800 x 600 a více 
DVD-mechanika a USB konektor 
Microsoft .NET Framework 3.5 pro Windows (na instalačním disku je obsažen) 
Adobe Acrobat Reader 4.0 nebo novější (na instalačním disku je obsažen) 
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

No CDP a Volvo2017 nebo Iveco 2015 je utopie. S tím můžeš běhat kolem auta a trsat tanec deště. Pises ze nechcete kupovat zadnou cinu, radeji se podivej co stoji original ELTRAC Iveco a Volvo VOCOM aby ste daly E6. Volvo je cca 2,500€ a Iveco za 2.800€ Pozdravuj sefa jestli bude dal premyslet o originale. (rofl)
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No ta me se pobavili (noteeth)

Tak v prvom rade si musis uvedomit ze neexistuje ziadny dokonaly multibrandovy diag. nastroj ktory dokaze vsetko. Na trhu je niekolko poprednych diag. nastrojov ktore dokazu spravit vela, ale nie na vsetky vozidla. Ptom je tu spusta lacnych produktov v drvivej vacsine napodobenin z ciny ktore na domacie kutenie dostacuju, no na profesionalne pouzitie su k nicomu. Niektore nastroje vedia lepsie to ine zase ono, alebo to nevedia vobec.

Medzi multibrand diag. nastroje pre osobne auta su najlepsie: BOSCH KTS 570, Launch X431 PRO3, a na Azijcov je velmi dobry Carman Scan.

Pre nakladne auta tazko povedat, kedze tie moc casto nerobim, no asi taky naj je Jaltest, alebo BOSCH KTS 800 co je vraj licencna kopia toho Jaltestu, aspon ako som sa dopocul, ak je to teda pravada. Potom je tu este multidiag TEXA, ale po mojich vlastnych skusenostiach by som sa jej radsej vyhol. Za tu horu penazi ziadny oslnivy vykon nepodala.

Kazdopadne sa priprav na velke finacne vydavky. No a nakoniec aj tak zistis ze jedine OEM. Ja to mam tak, ze na tie najcastesie servisovane vozidla mam zopar OEM nastrojov a tie multibrandove mam na ten zbytok. Takto existujem uz niekolko rokov. Z financneho hladiska je to pre mna zvladnutelne riesenie.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

delphi trucks...texa... na nakladne je to TOPka..akurat zabdni na to ze sa ti to zaplati....su to také ročné sumy za update ze sa ti kruti hlava.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“