Audi a4 b6 1.9tdi 96kw AVF chipovat?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

snapik
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 22 zář 2011, 00:09
Bydliště: Brno

Audi a4 b6 1.9tdi 96kw AVF chipovat?

Příspěvek od snapik »

Zdar chlapy chtěl bych chipnout auto ale nevím jestli to mám dělat. Jezdím na řezný olej který má stejnou Viskozitu jako nafta jen má vyšší bod vzplanutí asi kolem 130° , nekarbonuje (jak nafta z biosložkou) a jede líp jak na naftu.

Co myslíte?
EX: seat cordoba sx 81kw + chip na 105kw r.v. 99 motor afn
Audi A4 B6 1.9 tdi 96KW AVF
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Žiadny problém.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ak mas motor v TOP stave..tak v pohode...predpokladam ale ze keby si prisiel, tak ti naratam minimalne 1000€ na servis...a potom az uprava.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

octaviask píše:ak mas motor v TOP stave..tak v pohode...predpokladam ale ze keby si prisiel, tak ti naratam minimalne 1000€ na servis...a potom az uprava.

ty musíš být v každém přispěvku,a v každém hovno. :roll:
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

Neviem ako ostatne jeho prispevky ale ak jazdi na rezny olej tak asi do auta nejaky ten servis davat nebude :-D
Cupra TDI
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

len s chipom sa dostanes na hranicu 175k 440nm +- takze myslim ze uplna pohoda pre tento motor kludne pri drahsom ladeni mapy by zvladlo aj na 190k+- 460m :)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

(LOL) ty jsi tu dlouho chyběl
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

dreizig5 píše:
octaviask píše:ak mas motor v TOP stave..tak v pohode...predpokladam ale ze keby si prisiel, tak ti naratam minimalne 1000€ na servis...a potom az uprava.

ty musíš být v každém přispěvku,a v každém hovno. :roll:
Neni problem :) nacipovat na 250 koni, hlavne ze z rozvodoveho remena trčia chlpy, olej vyteká z každej diery...ale máme koneeeee. (wallbash)

Mne raz prišiel plakat zakaznik ze ho v BH poslali do prdele s cipom, ze si ma ist dat dokopy motor...a potom sa ma vratit. Samozrejme oprava bola 3x drahsia ako samotný cip, tak mu to nakoniec upravili inde.

Nerozumiem prečo nechavate zakaznikov v "letargii", že nie je problem...upravime...

Však kua! Ukazte mi 1.9TDI PD po tych km a rokoch ktore je vhodne na nejaku upravu????? Veď tie motory sú radi ze ešte vrčia....vstreky, vacky, ...atd.

Nech si tam dá vymeniť piestne kruzky, spravit hlavu, vstrekovace...a hned bude par konikov navyse. aj bez uprav.

Pochopte, že zakaznik nie je mechanik 80% sa do toho vobec nerozumie..respektive rozumie len tak čo vygooglil o chiptuningu podla prvych odkazov z googla ktore su vacsinou PR clanky upravcov o tom ako im klesne spotreba a predlzi sa zivotnost motora, kedze amater vyrobca schvalom spravil zly soft do jednotky.
Seriozny upravca nebude upravovat motor bez hlbšej kontroly ci ten motor vobec ide v seriovom stave ako má...a či už netrpí na všetky vady ktore moze mat!!!!

A prečo to vravím tak globalne?? Pretože zatial ani jedno PD ktore som tu mal za tie roky na servise nebolo v stave vhodnom na nejake upravy...zakaznici sa nestaraju o veci ktore sa sami neozvú alebo nezasvietia na budikoch. Pred garazou mi stoja 3 pumpy kde kazda len v dieloch na opravu motora stoji cez 1000€ (hlavy, vacky, vstreky, kruzky, atd...). kapišto?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

turbo kamna power píše:(LOL) ty jsi tu dlouho chyběl
lebo taky sasovia ako si ty ma najviac vedia pobavit (LOL)
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

octaviask píše:
dreizig5 píše:
octaviask píše:ak mas motor v TOP stave..tak v pohode...predpokladam ale ze keby si prisiel, tak ti naratam minimalne 1000€ na servis...a potom az uprava.

ty musíš být v každém přispěvku,a v každém hovno. :roll:
Neni problem :) nacipovat na 250 koni, hlavne ze z rozvodoveho remena trčia chlpy, olej vyteká z každej diery...ale máme koneeeee. (wallbash)

Mne raz prišiel plakat zakaznik ze ho v BH poslali do prdele s cipom, ze si ma ist dat dokopy motor...a potom sa ma vratit. Samozrejme oprava bola 3x drahsia ako samotný cip, tak mu to nakoniec upravili inde.

Nerozumiem prečo nechavate zakaznikov v "letargii", že nie je problem...upravime...

Však kua! Ukazte mi 1.9TDI PD po tych km a rokoch ktore je vhodne na nejaku upravu????? Veď tie motory sú radi ze ešte vrčia....vstreky, vacky, ...atd.

Nech si tam dá vymeniť piestne kruzky, spravit hlavu, vstrekovace...a hned bude par konikov navyse. aj bez uprav.

Pochopte, že zakaznik nie je mechanik 80% sa do toho vobec nerozumie..respektive rozumie len tak čo vygooglil o chiptuningu podla prvych odkazov z googla ktore su vacsinou PR clanky upravcov o tom ako im klesne spotreba a predlzi sa zivotnost motora, kedze amater vyrobca schvalom spravil zly soft do jednotky.
Seriozny upravca nebude upravovat motor bez hlbšej kontroly ci ten motor vobec ide v seriovom stave ako má...a či už netrpí na všetky vady ktore moze mat!!!!

A prečo to vravím tak globalne?? Pretože zatial ani jedno PD ktore som tu mal za tie roky na servise nebolo v stave vhodnom na nejake upravy...zakaznici sa nestaraju o veci ktore sa sami neozvú alebo nezasvietia na budikoch. Pred garazou mi stoja 3 pumpy kde kazda len v dieloch na opravu motora stoji cez 1000€ (hlavy, vacky, vstreky, kruzky, atd...). kapišto?
naproste suhlasim ze najprv si treda dat do poriadku motor a az tak nieco robit na aute lebo moj motor presiel komplet prerabkou vsetko je utesnete premerane tlaky takze olej mi netlaci a pri uprave motora takmer vobec nedymy na podlahe len taky jemny priesvitny dym takze spokojenost nadovsetko ...ale ja osobne ked som kupil radsej som vymenil vseke filtre olej a ta tak isto dal uz rovno vymenit rozvodovy klinovy remen napinak vodnu pumpu tak aby motor vydrzal ten naporv vykonu ktore je skoro raz tolko od serie a ba motor ide krasne uplne hladucko nadherny zvuk mi pride ze ma o nieco krajsi zvuk pri acceleracii ako taky hnusny traktorovy prejav..ja som zatial s mojou zabkou spokojny no rozmyslam ze kupim nieco novsie s lepsiou vybavou fabia vrs tie maju aj siber vyhrievane sedacky klimu tempomat vyzeraju krajsie a netreba nanich nic extra upravovat staci trosku doladit vyfuk sanie chipnut a je tam krasny postacujuci vykon
ale PDcka vela vydrzia mam momentalne nad 280 000km a auto vecsinou bolo tahane na zabavu ale ba nikde nic netecie a ide :)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jj, šaškové jako já jsou potřeba ;) mě zas baví lidé, co tvrdí, že 130k PD dá jen s chipem 190k, nebo že VB zvládne tlačit 2,5bar (noteeth)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

no ty si expert a vela otom nevies :D ....treba viac citat studovat a hned pochopis :D ....ale ti to tu dam aby sisi mohol nastudovat co vsetko zvladne motor bez uprav a na ake hodnoty a to pisem o 1.9tdi PD 74kw a nie este o 96kw poriadne si to precital ty mudrlant ako aj zvysok a nepovedz este ze je to fake a takato stranka neexistuje ;) http://www.chiptuning.cz/clanek/seznam- ... zi-1-9-tdi tu mas cierno na bielom ze beznym chipom isli na hodnoty 150k a 350nm a to nehovoriac otom ze upravovali mapu zo seriovymi dielcami v aute len upravovali mapu a motor zvladol bez problemov 172k 460nm ....smrt turba nastala az pri 200k+ 500nm kde bol nastaveny maximalny tlak co turbo zvladne a to je okolo 2.5b! tak isto ako aj pri VBcku! ja velmi dobre pisem a viem co piset takze smejem sa ja na vasich hlupostiach ...96kw v pohode zvladne s upravou mapy 190k bez toho aby sa poskodilo turbo kedze je tam hadam 49v a pri 74kw turbo kp39
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

V tom článku mi chybí jedna hodnota . Tedy vice hodnot ale jedna treba takova zásadní . Teplota nasavaneho vzduchu za IC . Tímto postupem co tam tvořili tito lidé se nedá řídit,nehledeli na životnost motorových dílů a ani na emise . Proto s dlouhodobého hlediska to je hloupost .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16

Příspěvek od F4ever! »

im neslo o emisie a zivotnost inych komponentov im islo potencialne oto co zvladne tento motor bez inych dielov motora preco sa motor cipuje len na tento dany vykon {150k} chceli tym ukazat aka je vysoka rezerva pre turbo a ine casti motora ktore zvladnu kludne len chipnutie motora ...ved tam je este rezerva od serie 50k a 100nm+ zvysok neresia uz len pri samotnom chipe auto bude mat na hranici limitu emisii alebo za toto som si tiez zistoval
neskor budu testovat s vecsim turbo a pravdepodobne to bude najsilejsie VB od 1.9tdi a tam sa uvidi co zvladne po chyt testoch turbo
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

F4ever! píše:no ty si expert a vela otom nevies :D ....treba viac citat studovat a hned pochopis :D
lol, tak zrovna od tebe to pobavilo :) článek zajímavý, ale né každý chce mít načipováno na samotnou hranici všech komponent a kreslit čáry po silnici ;) ono je fajn, když i po chipu auto bez problémů najede dalších několik set tisíc km, ale pokud někdo rád mění turbo ve stejném intervalu, jako mění olej v motoru, tak proč ne :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“