Alfa 156 JTD M- 2004, zaseknute brzdy predne

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

S těmi písty jsi měl začít, jdeš na to odzadu. Jinak když byl problém s odvzdušněním, odvzdušňoval jsem "všechno", tzn. od hlavního válce jsem odfoukl všechny trubky které šly od pumpy do ABS a pak jednotlivá kola. Pokud to prostřídáš, a uděláš to několikrát, schémata nepotřebuješ..Chce to klid, říkal už Švejk, takže vyčistím svěrák, válec zatlačím až na doraz, otevřu odvzdušňovák a počkám, až poteče samovolně kapalina ven , pak to utáhnu a vyšlapu k destičkám, pak tam dám nádobku na odvzdušňování, otevřu okno u řidiče a dlouhou násadou na koště mačkám pedál brzdy až je nádobka plná a nejdou už bubliny. Je to vždy tak 5-7 štouchů, na druhé straně kam nevidím, to udělám stejně , jen počítám štouchy. Ani druhého nepotřebuji, jen by mi do toho kecal.. :)
nepropadat panice...
SFcuore
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 27 čer 2010, 10:49

Příspěvek od SFcuore »

tak zatial zžiadnej panike neprepadam :) len na to nemam moc casu a potrebujem mat pojazdne auto..

brzdove piestiky s tesniacimi okruzkami na strmenoch boli vymene ako prve veci spolu s hadickami a brzdovym hlavnym valcom....

tak na odvzdusnenie pouzivam podtlakovy system,,v tom nejak problem nevidim....

dnes sa to ide dufam napojit na diag, lebo mi tam svieti abs/vds/asr aj platnicky ja vianocny stromecek na pristrojovke...
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28

Příspěvek od r-a-k »

A jak ti to vubec brzdi? Brzdi ti to stejne jako pred tim nez zacal tenhle problem, nebo je brzdny ucinek mldly?
SFcuore
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 27 čer 2010, 10:49

Příspěvek od SFcuore »

r-a-k píše:A jak ti to vubec brzdi? Brzdi ti to stejne jako pred tim nez zacal tenhle problem, nebo je brzdny ucinek mldly?
brzdný ucinok je dobrý..resp. historia je nasledovna,,,,
pri brzdeni klesal brzdovy pedal,, tak sm kupil nove kotuce a platnicky a vymenil,,,,,ked sa nic nezlepsiilo, tak som vymenil HBV,,,,nasledne po vymene HBV, zacalo brdit a hriat lave predne kolo,,,,,tak vymena piestika na strmeni....nepomohlo, tak vymena hadiciek na oboch stranach vratane vymeny praveho predneho piestiku na strmeni....nepomohlo,,,tak nova trubka od ABS po hadicku original nalave predne koleso z predajne Alfa,,,,,nepomohlo... tak asi 4 krat ovzdusnenie celeho auta podtlakovym systemom na brdy,,, nepomohlo.... a brzdili obe predne kolesa uz za jazdy.....tak stary HBV spat na skusku .......to iste,,, tak zaskrutkovanie piestiku v posilnovaci co idedo HBL o 2 mm... nepomohlo...pak vymena ABS jednotky... nepomohlo.....teraz svietila ABS aj VDC tak na najnovsiu texu... pamat zavad vycistena od 2 chyb - co som odpojil predne abs snimace.... symptony stále tie iste,,, brzdia uz 3 zo 4 kolies....
SFcuore
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 27 čer 2010, 10:49

Příspěvek od SFcuore »

Ahojte,

:) :) problem vyriešený......príčiny boli dve.....
1.piestik v posilňovači bol povoleny vyskrutkoval sa....tlacil stale na piet HBV
2.kedže som nedaval origo HBV za 180 eur ale iba za 80 eur nahradu..tak bol trosku konstrukcne inak riešený a nepatrný rozdiel medzi nimi bol...a to v tom, že bol o 1-2mm dlhsi samotny piest, co sa posuvnym neda az tak zmerat presne zmerat..... no a suhrou tychto 2 skutocnosti bol vyvyjany stále tlak na HBV ktory brzdil vsetky kolesa...

Prisiel som na to tak, ze uz po finalnej kontrole elektriky a poistiek som dvihol auto a brzdil.....kedsom citil ze pedal ztvrdol, tak som vyhodil baterku a drziak, aby som sa dostal k HBV, ked som ho povolil a oddelil od posilnoaca bez odpojenia hydrauliky tak sa kolesa odblokovali a platnicky a odlepili od kolies....zatial mam za sebu 180 km a vsetko ok, kolesa ani kotuce nehrje jak na F1-čke
ake jednoduche.....ze?
(LOL)
dufam ze to niekomu v buducnosti pomoze :-)
:-D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

:) V jednoduchosti je genialita...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“