OII 1.6MPi BSE - kdy vyměnit ložiska v diferenciálu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OII 1.6MPi BSE - kdy vyměnit ložiska v diferenciálu?
Ahoj,
odchází mi spojka u výše jmenované motorizace, resp. asi přítlačák, protože se mi třepe předek při rozjezdu. Chystám si ji nechat vyměnit a s tím přemýšlím, zda si nenechat také provést výměnu ložisek v diferenciálu převodovky, když bude venku. Auto mi hučí po přidání plynu v zatáčkách. Ale to už pozoruji cca 40tis. km a výrazně se to nezhoršuje.
Nedokážete někdo posoudit, kdy je již nechat vyměnit?
Díky,
L.
odchází mi spojka u výše jmenované motorizace, resp. asi přítlačák, protože se mi třepe předek při rozjezdu. Chystám si ji nechat vyměnit a s tím přemýšlím, zda si nenechat také provést výměnu ložisek v diferenciálu převodovky, když bude venku. Auto mi hučí po přidání plynu v zatáčkách. Ale to už pozoruji cca 40tis. km a výrazně se to nezhoršuje.
Nedokážete někdo posoudit, kdy je již nechat vyměnit?
Díky,
L.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Když tu převodovku kuchneš,zjistíš,že to chce i nové kola diferáku,tohle ložisko a támhleto taky. Nech to být. To hučení nebude převodovka.
Co gumy,ložiska v kolech?
Co gumy,ložiska v kolech?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Dělá to na všech gumách, co jsem na autě měl. Ložiska v kolech měněna. Co jsem o tom četl, tak vše ukazuje na ta ložiska. Dělá to při projíždění zatáček pod plynem...martinsidlo píše:Když tu převodovku kuchneš,zjistíš,že to chce i nové kola diferáku,tohle ložisko a támhleto taky. Nech to být. To hučení nebude převodovka.
Co gumy,ložiska v kolech?
Nerad bych, aby se mi to pak někde. Vysypalo...
Tak jasně, že se opotřebováním uvolňuje z ložisek materiál. Toto je postupné uvolňování, které se projevuje postupným zvyšováním úrovně hluku. Rozhodně v oleji nebudou špony, ale bude se jednat o jemné částečky, které se mísí s olejem a zabarvují jej... A olej budu měnit...Pája 19 píše:Z ložisek se vysypal materiál a proto hučej. A hádej, co ten vysypanej tvrdej matroš asi dělá v tvojí převodovce? Pokud to teda jsou opravdu ložiska v převodovce...