Jak poznam spatne rele 103

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ninewalls
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 23 srp 2012, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Jak poznam spatne rele 103

Příspěvek od Ninewalls »

zdravim.Jak poznam spatny rele 103, kdyz ho totiz vyndam, je vse pri starem.Auto zazhavi, cerpadlo zabcuci...vse jako kdyby tam byl.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10355
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Relé 103 neznám.

Takhle relé 109, to je něco jinýho.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Marek77 píše:Relé 103 neznám.

Takhle relé 109, to je něco jinýho.
Urcite znas. Zhavenie..
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Ninewalls
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 23 srp 2012, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Ninewalls »

Pitlik píše:
Marek77 píše:Relé 103 neznám.

Takhle relé 109, to je něco jinýho.
Urcite znas. Zhavenie..
109 je na cerpadlo a 103 zhavici svicka...kdyz vytahnu 109ku, auto nezhavi, resp.cerpadlo se nesepne.Kdyz vytahnu 103ku nic se nedeje, vse je, jakoby auto bylo v poradku...
Jde o to, ze mi auto nestartuje.Ta 109ka je v poradku, zhavi a cerpadlo se sepne, zabzuci hned pri otoceni klicku do polohy 2....
Napadlo me, jestli nebude v haji ta 103ka, kdyz to nema zadny vliv na chovani myho auta kdyz he zapojena i vypojena.
Nemuzu nastartovat, nafta, cerpadlobsepne, vse ok.Bez bublinek....nechapu a nevim :-(
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5135
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Teď nepotřebuješ žhavit,je teplo.
Kontrolka žhavení problikne před startem?Jestli ne,vyměň 109.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Re: Jak poznam spatne rele 103

Příspěvek od HanZ »

Ninewalls píše:zdravim.Jak poznam spatny rele 103, kdyz ho totiz vyndam, je vse pri starem.Auto zazhavi, cerpadlo zabcuci...vse jako kdyby tam byl.
Multimetrem.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ninewalls píše:
Pitlik píše:
Marek77 píše:Relé 103 neznám.

Takhle relé 109, to je něco jinýho.
Urcite znas. Zhavenie..
109 je na cerpadlo a 103 zhavici svicka...kdyz vytahnu 109ku, auto nezhavi, resp.cerpadlo se nesepne.Kdyz vytahnu 103ku nic se nedeje, vse je, jakoby auto bylo v poradku...
Jde o to, ze mi auto nestartuje.Ta 109ka je v poradku, zhavi a cerpadlo se sepne, zabzuci hned pri otoceni klicku do polohy 2....
Napadlo me, jestli nebude v haji ta 103ka, kdyz to nema zadny vliv na chovani myho auta kdyz he zapojena i vypojena.
Nemuzu nastartovat, nafta, cerpadlobsepne, vse ok.Bez bublinek....nechapu a nevim :-(
109 je rele ktore napaja RJ motora ;)
Ninewalls
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 23 srp 2012, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Ninewalls »

Ze by me nekdo zkuseny uz konecne poradil ? :D
Auto bylo ok.Najednou rano nic.Cerpadlo se sepne, nafta do vstriku proudi, bez bublinek v hadicce.....

Zkousim to x krat, nakonec dobijim baterku.
Nevim co zkusit a proto se ptam, co se deje pokud je spatne 103rele ?Je to na zhaveni ... viz.internet.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34013
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ninewalls píše:chovani myho auta kdyz he zapojena i vypojena.
Nemuzu nastartovat, nafta, cerpadlobsepne, vse ok.Bez bublinek....nechapu a nevim :-(

co třeba napsat co je

tvý auto

to je tajemství?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34013
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Ninewalls"]Ze by me nekdo zkuseny uz konecne poradil ? :D


žhavení posuzuješ podle kontrolky žhavení co ?
Ninewalls
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 23 srp 2012, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Ninewalls »

Pardon :

Agr, tdi 66kw, Ibiza 6k2........problem viz.vyse uvedeny.Ve zkratce, rano nenastartoval.Spina, zhavi, bzuci cerpadlo, nafta proudi, hadicka bez bublinek.....Doted bez problemu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34013
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ninewalls píše:Pardon :

Agr, tdi 66kw, Ibiza 6k2........problem viz.vyse uvedeny.Ve zkratce, rano nenastartoval.Spina, zhavi, bzuci cerpadlo, nafta proudi, hadicka bez bublinek.....Doted bez problemu.
ještě odpověz na druhou otázku podle čeho posuzujkeš zda ti motor žhaví podle spirálky, neo to máš změřeno žárovkou že do žhaviček de proud ???
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10355
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Při teplotách nad nulou musí motor chytit i bez žhavení. Ale on evidentně nechytá.

Že by to bylo žhavením? To fakt ne.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Skús pripojiť plus na stopventil v okamihu , keď pomocník zaštartuje . Ak naštartuješ , potom je riadiaca jednotka bez prúdu a je vadné R109 , alebo je potrebné prestreknúť konektor RJ .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34013
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

senioring1 píše:Skús pripojiť plus na stopventil v okamihu , keď pomocník zaštartuje . Ak naštartuješ , potom je riadiaca jednotka bez prúdu a je vadné R109 , alebo je potrebné prestreknúť konektor RJ .
aby jsi zjistil že je vadné 109 stačí se podívat na žhavení pokud neproblikne je to co píšeš, že řj motoru žije zjistíš probliknutím spirálky, a navíc to máš ověřeno i relém 1O3 když řj zjistila závadu nařídí hned žhavit po delší dobu,

spirálka ale neinformuje o žhavení zhasnutí je signál k počátku startu
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 12 dub 2017, 10:30, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“