Jak poznam spatne rele 103

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ninewalls
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 23 srp 2012, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Ninewalls »

slovacek.milos píše:
senioring1 píše:Skús pripojiť plus na stopventil v okamihu , keď pomocník zaštartuje . Ak naštartuješ , potom je riadiaca jednotka bez prúdu a je vadné R109 , alebo je potrebné prestreknúť konektor RJ .
aby jsi zjistil že je vadné 109 stačí se podívat na žhavení pokud neproblikne je to co píšeš,
Presne tak, motor nechytne, zhaveni problikne, na 2-3 vteriny, vytahnu 109ku, neblikne vubec.Tak predpokladam, ze je v poradku, samozrejme, kdyz je venku 109ka, nebzuci mi cerpadlo, ani se nesepne.To si myslim, ze muzu jako vadu vyloucit.Snad.

Co jsem predcital ruzne tady na foru, hadam, ze pri techto teplotach zhavit nemusi, jak tady cituje jeden z nas.

Zkusim odpojit ridici jednotku a kouknu na kontakty.Auto se opravdu chova tak, jak pisu.Takze rele 109 tipuju, ze je ok.

Ted dobijim baterku, dal jsem ji celkem zabrat.Tak rano zkusim.Chcipaci klapka je ve spravne poloze.Nafta proudi.Proste blazinec :-(

Nejaky pokyny pro me s RJ ?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34011
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud nemáš vag jaké chceš pokyny s řj, můžeš se na ní jen dívat,

pokud ti de nafta bez bulin a nepadá chce to právě vag zjistit jestli máš podmínky pro start, startovací dávka, maximální dávka, zablouděné čerpadlo, teploty motoru vzduchu paliva, otáčky motoru,

taky jsi nezkoušel drátem stopventil jestli cvaká, nenapsals jestli vůbec nastartuješ nebo hned vymlátíš baterku a je konec, de auto roztáhnout?
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Nejsou splněny všechny podmínky pro start.

Pokud si s tím nevíš rady, věnuj čas své práci a auto raději svěř někomu, kdo ví co má dělat! Sorry, ale nejspolehlivější metoda. Sám se opravy dobereš jen s těží.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Pripojenie plus na stopventil má ešte ten dôsledok ,že cez stopventil pripojíš
RJ mimo R109 a vylúčiš aj poruchu napájania v konektore RJ .
Píšeš že počuješ čerpadlo , ale ja na mojom AGR žiadne čerpadlo nemám . Rotačka nepotrebuje čerpadlo , alebo je to u SEATu inak ?
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34011
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="senioring1"
Píšeš že počuješ čerpadlo , ale ja na mojom AGR žiadne čerpadlo nemám .

já to pochopil tak, že počuje čerpadlo jak si nastavovač přečte dáhu a nastaví startovací dávku
Ninewalls
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 23 srp 2012, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Ninewalls »

slovacek.milos píše:pokud nemáš vag jaké chceš pokyny s řj, můžeš se na ní jen dívat,

pokud ti de nafta bez bulin a nepadá chce to právě vag zjistit jestli máš podmínky pro start, startovací dávka, maximální dávka, zablouděné čerpadlo, teploty motoru vzduchu paliva, otáčky motoru,

taky jsi nezkoušel drátem stopventil jestli cvaká, nenapsals jestli vůbec nastartuješ nebo hned vymlátíš baterku a je konec, de auto roztáhnout?

Roztahnout naftaka?!To mi nikdo nedoporucuje. Baterku jsem vymlatil tak po 15x zkouseni.Nenastartuju vubec.Klapku jsem nezkousel ( mate na mysli stop klapku a vyvest dratem + a dat kam ? :D)

Nikoho s vagem nemam.Jeste zkusim projet ty kontakty...treba to k necemu povede
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Nemá smysl více řešit, tohle není warťas, ani 120!
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
Ninewalls
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 23 srp 2012, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Ninewalls »

HanZ píše:Nemá smysl více řešit, tohle není warťas, ani 120!
Stacilo by mi poradit, kam presne vyvedu drat z baterky + ....
Baterku jsem na ten asi uz 3ti pokus vymlatil uz po cca 4tdm pokusu.Nyni mi na nabijecce ukazuje 75% kapacity asi po 15ti min.nabijeni, tak az tak spatne na tom neni, kdyz vemu v potaz to, ze uz 3ti den kolem auta beham a ruzne to zkousim a tocim.

Chci jen zjistit to s tim + a jinak cekam na znameho.Ale aspon to s RJ chci vyloucit...nez si udela cas
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Já si myslím, že nejlépe Ti radí HanZ. Nemáš o tom ani "páru". Vůbec nevíš o čem tady mluví ti, co Ti radí.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

A on stále ne a ne to pochopit...

To není o neochotě poradit, tady to prostě nemá smysl a to jsme již na druhé stránce.
Hele chlapi, mám auto a nejede. Můžete mi prosím někdo poradit jak to mám pokud možno zdarma opravit, aby to zase jezdilo?? :woot:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34011
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Ninewalls"]
Baterku jsem na ten asi uz 3ti pokus vymlatil uz po cca 4tdm pokusu.Nyni mi na nabijecce ukazuje 75% kapacity asi po 15ti min.nabijeni,

pokud baterku vytřískáš na třetí pokus tak ta baterka je oničem, stejně jak ty přístroje co ti říkají že má za 15 minut 75 procent,

aby jsi zjistil že je vadné 109 stačí se podívat na žhavení pokud neproblikne je to co píšeš, že řj motoru žije zjistíš probliknutím spirálky, a navíc to máš ověřeno i relém 1O3 když řj zjistila závadu nařídí hned žhavit po delší dobu,

spirálka ale neinformuje o žhavení zhasnutí je signál k počátku startu
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20469
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nafta proudí do čerpadla bez bublinek - to je sice fajn ale jde až do vstřiků? když povolíš přívlečnou matku na vstřiku a startuješ - cáká nafta ?
pokud ano - je otevřená chcípklapka za sáním ? oddělat hadici velkou co ji drží ta pružinová spona a omrknout
pokud obojí ano mělo by to jet,pokud nejede, můžou být skočený rozvody,což se mě nezdá když to normálně dojelo,snímač otáček,upadnul ventil,prasknul píst,zozsypalo se hydro, nevím,je toho plno..
zkontrolovat výše uvedené věci a pak to chce napíchnout jestli vidíš otáčky motoru v měřených hodnotách,nepíše to jednotlku zablokovasnou immem, nevím
asi fakt lepší když se ti na to mrkne někdo od fochu, strávíš na tom týden a prd ;)
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

]Stacilo by mi poradit, kam presne vyvedu drat z baterky + ....
Baterku jsem na ten asi uz 3ti pokus vymlatil uz po cca 4tdm pokusu.Nyni mi na nabijecce ukazuje 75% kapacity asi po 15ti min.nabijeni, tak az tak spatne na tom neni, kdyz vemu v potaz to, ze uz 3ti den kolem auta beham a ruzne to zkousim a tocim.

Chci jen zjistit to s tim + a jinak cekam na znameho.Ale aspon to s RJ chci vyloucit...nez si udela cas[
/quote]Stopventil je na hlave vstrekovacieho čerpadla a jeho úlohou je prerušiť prívod nafty pri vypnutí kľúča . Vezni kus drátu , pripoj k plus. pomocník zaštartuje a v tom momente na okamih priložíš plus na stopventil . Ak naskočí , potom je chyba pravdepodobne v konektore RJ .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34011
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="senioring1"]]Stacilo by mi poradit, kam presne vyvedu drat z baterky + ....
na stopventil (LOL)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5135
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

slovacek.milos píše:
senioring1 píše:]Stacilo by mi poradit, kam presne vyvedu drat z baterky + ....
na stopventil (LOL)
A kde najdu STOP ventil?
Vážně dej to odborníkovi!!!!!
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“