Presne tak, motor nechytne, zhaveni problikne, na 2-3 vteriny, vytahnu 109ku, neblikne vubec.Tak predpokladam, ze je v poradku, samozrejme, kdyz je venku 109ka, nebzuci mi cerpadlo, ani se nesepne.To si myslim, ze muzu jako vadu vyloucit.Snad.slovacek.milos píše:aby jsi zjistil že je vadné 109 stačí se podívat na žhavení pokud neproblikne je to co píšeš,senioring1 píše:Skús pripojiť plus na stopventil v okamihu , keď pomocník zaštartuje . Ak naštartuješ , potom je riadiaca jednotka bez prúdu a je vadné R109 , alebo je potrebné prestreknúť konektor RJ .
Co jsem predcital ruzne tady na foru, hadam, ze pri techto teplotach zhavit nemusi, jak tady cituje jeden z nas.
Zkusim odpojit ridici jednotku a kouknu na kontakty.Auto se opravdu chova tak, jak pisu.Takze rele 109 tipuju, ze je ok.
Ted dobijim baterku, dal jsem ji celkem zabrat.Tak rano zkusim.Chcipaci klapka je ve spravne poloze.Nafta proudi.Proste blazinec
Nejaky pokyny pro me s RJ ?
