vemu hlavu přišroubuji na motor a zdar
Motor BMM - 2.0 TDi 8V - VAŘÍ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34018
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
blbě jsem se vyjádřil, zalomil se šroub v hlavě, který drží uložení vačky (šálky atd)Jarda-k píše:Kvůli vačce snad hlava dolů nemusí. ne? Odšroubuješ lágry a vyndáš samotnou vačku.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34018
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
tak to teda drama je.
Mechanik se zaměřil na šrouby, a na některých místech jde vidět, jak jsou výrazně zužené, a natažené.
Říkal mi, že toto ještě neviděl, a že už toho viděl mnoho.
Rozhodně by mě zajímalo, co s tím kdo dělal, že to takto dorasoval.
Dle mého názoru byla ta hlava hodně tepelně namáhaná. A někdo to měl již několikrát rozebrané, proto taky ty šrouby.
No to jsem zvědav, co se stane, až se to poskládá, jestli to vůbec bude fungovat.....
Hlava už je opět na dílně, jen se tiše modlím, že to půjde vyndat tou jednodušší cestou... bylo by to totiž dneska, a zítra by to mohlo být složené.
Mechanik se zaměřil na šrouby, a na některých místech jde vidět, jak jsou výrazně zužené, a natažené.
Říkal mi, že toto ještě neviděl, a že už toho viděl mnoho.
Rozhodně by mě zajímalo, co s tím kdo dělal, že to takto dorasoval.
Dle mého názoru byla ta hlava hodně tepelně namáhaná. A někdo to měl již několikrát rozebrané, proto taky ty šrouby.
No to jsem zvědav, co se stane, až se to poskládá, jestli to vůbec bude fungovat.....
Hlava už je opět na dílně, jen se tiše modlím, že to půjde vyndat tou jednodušší cestou... bylo by to totiž dneska, a zítra by to mohlo být složené.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
jako já nevím. Auto vypadá hodně dobře, ale motor v takovém stavu. Bohužel minulost akcí onoho mechanika zemědělce už nikdo nezjistí.....jericho-3 píše:Asi to dělal zemědělský inženýr-specialista na pluhy a utahoval hlavu lešenovou trubkou, aby byla jistota..
Možná by stálo zato, zkontrolovat rovinnost bloku..
Rovinost bloku je (už) v pohodě. Měřili to před a po brousící akci. Míry měrkou ale nevím.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
tak, hlava je opravná (nevím ještě jak to dostali ven) ale každopádně zasílám fotky:
- šroubů, zvýrazněno je to zužení (protažení)
- šálku vačkového hřídele


- šroubů, zvýrazněno je to zužení (protažení)
- šálku vačkového hřídele


současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Zdravím, 1.9TDI ASV při normální jízdě nedělá problém. Při ostré jízdě teplota leze přes 90 (než jsem si toho všiml až na 110°C) a přes víčko expanzky se ztrácí kapalina. Prý to může být těsnění, hlava, pumpa nebo zarostlý chladič. Dá se nějak určit, kde je problém?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm