Toto je vše co mám... jinak se omlouvám za "špinění" vlákna,ale možná to k sobě trochu patřímecKo píše:dawe, ak sa ti da, postni dake fotky, zajuimaju ma taketo projekty






Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Toto je vše co mám... jinak se omlouvám za "špinění" vlákna,ale možná to k sobě trochu patřímecKo píše:dawe, ak sa ti da, postni dake fotky, zajuimaju ma taketo projekty






Ani nevím kde,ale někde v roce 2002 jsem na inretnetuplayboy píše:Tyyyy jo, to je masakrA to jsi snižoval kompresní poměr nebo tak jak to bylo jsi to nafoukl?
Píšeš upravený kompresní poměr, takže asi snížený
![]()
Je to fakt zajímavýAle nikdy jsem nepochopil jak podtlakový karburátor může fungovat jako přetlakový
![]()
To se asi točilo samo co? Takový drifty se škarpovkou v tý době
našel vzoreček pro výpočet kompresního poměru a podle výpočtů (s ohledem na tlak turba 0,5 baru) jsem snížil kompresní poměr na 7,1. Ten karburátor byl právě přetlakový. Má ho Renault 1,4 turbo. Takže to byla celkem pohoda.
maximálka byla 180+
... měl jsem tam dokonce 2 brzdové třmeny na jednom kole.. to aby to brzdilo 



