Pákrát mi probliko mazání po vyřazení a běh na volnoběh když se motor hodně ohřál do kopce.Chvilku problikavalo a pak zhasne.Nebo stačí tuknout do plynu a zhasne.Spínač vyměněn a stejné.Motor je 50000km po go a olejové čerpadlo zůstalo původní.Na co se zaměřit a kde co hledat? olej 10W40 měněn po 10tkm a po go po 2tkm prvně.
keby si bol majitelom VW tak by si bol o dany problem ukrateny. tu sa kontrolka nerozsvieti ani pri nulovom tlaku na volnobeh, aby zbytocne majitela nerusila. Vyzera to divoko ale je to tak... Ked cerpadlo zostalo povonde tak uz asi nestiha na volnobeh tlacit dostatocny prietok a tak ti chyba tlak.
tak jsem změřil mazání a je to bída volnoběh po ohřátí 0,3 ve 2000ot asi 1,8 a ve3500 asi 3bar.Na co se zaměřit a kde hledat problém.Je možné nějak u tohoto motoru repasovat čerpadlo mazání?
Tak jsem vyměnil čerpadlo za jiné z jiného motoru a maže to za jízdy o 1bar více ale ten volnoběh je cca 0,5 tak nevím co dál na volnoběh nahoře na vačce je oleje dost.Takže na zadření to asi nebude.Co zkusit hustší olej na leto to by pomohl. Problém je když se to hodně rozpálí. Ted tam mám 10w40 co použít 10w60?
ty čerpadla cekem odcházela, byla to v podstatě jediná bolest
cena nového myslím docela zdrcující ( kolem 30tis.? )
umím fabrický repas z Itálie za ca. 6000,- + doprava
nevím proč? to auto mám 4roky najel jsem s ním 500tkm celkem má 750tkm a minimálně ještě 3roky ho chci provozovat. Je to jednoduchý na údržbu na provoz a hlavně spolehlivé. Protože s tím jezdím cca 12tkm měsíčně tak potřebuji jistotu aby to makalo.
nene to maká fest.Koupil jsem loni iveco 2008 a rok před tím sprintera 2006 a vždy jsem se vrátil k tomuto ducatu jak jsem psal spolehlivost, žádná elektronika a jednoduchost vše opravím sám doma.